Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaako äitiys naisen tissit?

Vierailija
28.01.2017 |

Siis fyysisesti. Itse en ole edes ajatuksen tasolla kovin kiinnostunut äiti-ihmisen tisseistä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja kuppikoko kasvanut b:stä e:hen vielä on maidon nousu edessä. Raskausarpia tullut myös rintoihin ja todennäköisesti imetyksen jälkeen on "tyhjät säkit"jäljellä. Minua ei kiinnosta rintojen ulkonäkö ne ovat vauvaa ei miestä varten.

Vierailija
2/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä oletkin poika etkä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaako? Mitäs varten ne tissit olikaan olemassa...

Vierailija
4/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten äitiys pilaisi rinnat? Sehän saa rinnat oikeaan käyttöön. Äidin rinnoista onkin hyvä irtaantua viimeistään kun oppii lukemaan.

Vierailija
5/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, sehän riippuu siitä, mistä roikkuu. Mutta ei ainakaan minua häirinnyt kun erästä äitiä hetken heilastelin.

Vierailija
6/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Mulla oli aika pienet ennen 65D ja lapsen jälkeen 65F. Ei roiku yhtään, paljon paremmat kuin ennen. Imetin tosin vain 4 kk, kun ei maito riittänyt. Mutta lasta varten ne on luotu, ei miehiä.

Vierailija
7/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raskaus "pilaa"rinnat. Ei ole enää kimmoisat ja ihanan pyöreät. Rupeaa roikkumaan. Moni luulee, että imetys pilaa ne ja jättää sen takia imettämättä. Mutts totuus on, että siinä noin puolessa välissä raskautta rinnat alkavat kasvaa ja alkavat riippumaan.

Vierailija
8/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaa se. Rinnoista tulee hirveät riipparit.

Vierailija
9/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko tässä nyt kuitenkin kyse psyykkisestä pilaantumisesta?

Vierailija
10/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne voi mennä pilalle? Jos niiden ainoa tehtävä on toimia maitobaarina.

Vierailija
11/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapsen hankkimista mietit niin tissit ei kyllä ole sun ensimmäinen huolenaihe.

Vierailija
12/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut 3 lastaan imettäneen naisen kanssa ja minusta sillä oli hyvät tissit.

Vierailija
13/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikilla pilaa..itse oli aivan liian laiha,kun sain lapseni.Nyt painoa tullut vähän lisää(olen kuitenkin hoikka)ja rinnat ovat tulleet paljon pyöreämmäksi ja eivät roiku.

14/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella kyllä pilaa.

Vierailija
15/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain on rumat tissit jo ennen äitiyttä. ja rupsahtaa ne rinnat iän myötä joka tapauksessa, sai lapsia tai ei. onneks naisissa on muitakin ruumiinosia ja ominaisuuksia kuin tissit ja ne muut ovatkin oikeastaan aika paljon tärkeämpiä. 

16/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan jokaiselta naiselta löytyy riippurinnat, oli äiti tai ei. So?

Vierailija
17/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla  ei pilannut, vaan tuli paremmiksi. Ennen raskautta oli pienet. Imetin pitkään, maidon hävittyä säikähdin että kutistuivat, mutta puolessa vuodessa tulivat isommaksi kuin ennen raskautta. Nätit ovat, nännit tosin isommat kuin ennen raskautta (mulla oli tosi pienet nännit aikanaan, nyt nöpöttää paidan läpi jos ei kunnon liivejä :)) No, pienehköt ovat edelleen, mutta rakastan näitä!

Vierailija
18/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulla ainakaan pilannut. Tosin yksilöllistähän se on, miten kudos reagoi raskauteen tai nyt venyiseen ylipäätään. Omani ovat B-kuppia, käväisi imetyksissä pari numeroa suurempina. Ei venytysarpia, ei roikkumista. Hieman volyymi pienentynyt, mutta nätit ja pystyt edelleen. Imetin 2 vuotta, oli tuolloin 38 vuotas. 

Vierailija
19/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissejä ei pilannut. Ilmoitin jo laitoksella etten imetä ja sain estolääkityksen. Tissit yhtä terhakat kuin ennenkin. Mies on kiitellyt tästä useasti.

20/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Aikanaan jokaiselta naiselta löytyy riippurinnat, oli äiti tai ei. So?

Eli sinusta ihan sama, onko naisella riipparit alta kolmikymppisenä vai kohta kuusikymppisenä? Mitä väliä tosiaan millään, lopulta olemme kaikki kuolleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä