Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaako äitiys naisen tissit?

Vierailija
28.01.2017 |

Siis fyysisesti. Itse en ole edes ajatuksen tasolla kovin kiinnostunut äiti-ihmisen tisseistä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiallisesti pilaa,samoin vatsa on sellaista löysää kurttuista nahkaa.

Vierailija
22/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pilalla jo 10v. ennen raskautta. Eli 20v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippurinnat ovat seksikkäät.

Vierailija
24/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiallisesti pilaa,samoin vatsa on sellaista löysää kurttuista nahkaa.

Hehe, eipä oo kurttunahkoja näkyny. Rinnatkin on vielä tallella, vaikkakin osan kierrosta "tyhjemmät" kuin ennen raskautta, mutta sitte taas osan kierrosta ovat täydemmät ja suuremmat kuin koskaan ennen raskautta.

Vierailija
25/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa suurta muutosta. Koko on sama ja aina nämä on roikkuneet, koska kokoa on. Arpia ei tullut eikä kiinteys (mikä? minulla ei sellaista ollut alunperinkään) kärsinyt.

Raskaus ja imetysaika olivat rinnoille melkoista rasitusta ja silloin kyllä mietin, että mikähän se lopputulos mahtaa olla. Siksi on hämmästyttävää huomata, että ei ne muuttuneetkaan lopulta mihinkään. Tosin jos tämä on jollekin oikeasti tärkeä asia, niin melko stressaavaa olisi ryhtyä koko hommaan.

Vierailija
26/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaako? Mitäs varten ne tissit olikaan olemassa...

Kerro toki meille muillekin miksi naisella rasva kerääntyy rintoihin, vaikka muilla kädellisillä näin ei tapahdu.

Vierailija
27/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Mulla oli aika pienet ennen 65D ja lapsen jälkeen 65F. Ei roiku yhtään, paljon paremmat kuin ennen. Imetin tosin vain 4 kk, kun ei maito riittänyt. Mutta lasta varten ne on luotu, ei miehiä.

Miksi simpansseilla tai gorilloilla ei ole 65F-tissejä?

Vierailija
28/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pilaa. Olen niin tyytyväinen vaimoni rintoihin, kourin, pusuttelen ja hellin niitä päivittäin. En voi kertakaikkiaan pitää näppejäni erossa niistä, niin ihanat ne ovat! Koko 85 C. Kaksi lasta imetetty ja paranevat vanhetessaan kuin hyvä viini. Naiset, kantakaa rintanne ylpeinä! Aivan varmasti ne ovat kauniit.

M56 & N55

Vierailija
29/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan pilaa. Olen niin tyytyväinen vaimoni rintoihin, kourin, pusuttelen ja hellin niitä päivittäin. En voi kertakaikkiaan pitää näppejäni erossa niistä, niin ihanat ne ovat! Koko 85 C. Kaksi lasta imetetty ja paranevat vanhetessaan kuin hyvä viini. Naiset, kantakaa rintanne ylpeinä! Aivan varmasti ne ovat kauniit.

M56 & N55

Saisinpa mäkin kosketella ja pusutella yhden übersöpön 50+ naisen upeita rintoja.

Vierailija
30/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha puhua kaikkien puolesta, mut ainakin tapailemallani kahden lapsen äidillä on aivan ihanat rinnat. Edelleen kimmoisat ja käteen sopivat.

Vierailija
31/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilas ainakin mun tissit, onneks on olemassa plastiikkakirurgia ja sain ostettua tissit kondikseen. Nyt kauniin muotoiset silikonit ja mieli lepää kun on tyytyväinen vartaloonsa.

Vierailija
32/42 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilashan se.. Mutta ehkä joskus saan säästettyä rahaa silikoneihin. Mut vaikka tissini onkin nyt rumat ja raskausarpia vähä kaikkialla.. niin en kadu lastani <3

Vierailija
33/42 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Mulla oli aika pienet ennen 65D ja lapsen jälkeen 65F. Ei roiku yhtään, paljon paremmat kuin ennen. Imetin tosin vain 4 kk, kun ei maito riittänyt. Mutta lasta varten ne on luotu, ei miehiä.

Mietipä hetki, missä asennossa simpanssit ja gorillat liikkuvat. Roikkuvien rintojen kanssa ei pääse liikkumaan kunnolla ja joutuu petojen ruuaksi.

Vierailija
34/42 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta pilannut. 11 kuukautta imetin.

Vierailija
35/42 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilashan se.. Mutta ehkä joskus saan säästettyä rahaa silikoneihin. Mut vaikka tissini onkin nyt rumat ja raskausarpia vähä kaikkialla.. niin en kadu lastani <3

No oliskin aika saatanan surullista jos joku katuisi lastaan siksi että oma vartalo muuttui.. Huhu.

Vierailija
36/42 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan rinnat kaunistui ja kasvoi raskauksien ja iän myötä.

1-3 lasten aikaan rinnat oli A kuppia (olin tosi hoikka) ja vasta 40v:nä kun paino normalisoitui ja sain 4. lapsen rinnat saivat nykyisen kauniin muotonsa (B kuppi).

Nyt 50+ ikäisenä edelleen täydellisen pyöreät ja kiinteät rinnat. Ei edes poimua alla vielä

Vierailija
37/42 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä hetki, missä asennossa simpanssit ja gorillat liikkuvat. Roikkuvien rintojen kanssa ei pääse liikkumaan kunnolla ja joutuu petojen ruuaksi.

Mutta ihan hyvin saavat jälkeläisensä imetettyä, vaikka ei tissejä olekaan siinä tiellä roikkumassa, eikö vain? Miksi sitten naisilla on tissit, jos niitä ei imetyksen takia tarvitsisi olla? Jotta lapsi voisi ihailla niitä?

Vierailija
38/42 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo rumat läpyskät niistä tulee. Koko naisesta tulee hyödytön. Pilalla, aivan pilalla. Tämän takia miehet hommaa rakastajan

Vierailija
39/42 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus yksinkertaisuudessaan: Kyllä. 

Jos ne rinnat eivät alunperinkään ole olleet kiinteät, niin eihän muutosta silloin mahdottomasti ole. Sen sijaan jos on ollut pienet kiinteät rinnat, jotka yhtäkkiä venyvät merkittävästi isommaksi, niin eihän ne yhtä kiinteiksi enää palaudu sen jälkeen. Synnyttäneellä voi olla paremmat rinnat kuin jollakin synnyttämättömällä, mutta keskimäärin synnyttämättömillä on paremmat rinnat ja jokaisella naisella on paremmat rinnat ennen synnytystä kuin sen jälkeen. 

Vierailija
40/42 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaa se. Rinnoista tulee hirveät riipparit.

Ei pilaa, kun tajuaa jo nuoresta lähtien hoitaa asiat kunnolla. Kun tulin ensi kertaa raskaaksi, luin ohjeista, että rintaliivejä tulee käyttää myös öisin jo raskausaikana. Omalla kohdallani koin tavan miellyttävänä - ei enää kainaloihin valuvia rintoja.

Isorintaisen on hyvä tiedostaa, että maan vetovoima on vastustamaton ellei älyä panna kovaa kovaa vastaan. Isorintainen siis käyttää varustustaan tukevia rintsikoita AINA paitsi saunassa ja rakasteltaessa. Jos siis kokee rintaliivit ahdistavina vapautensa estäjänä, turha valittaa jälkikäteen.

Nyt yli kuusikymppisenä voin sanoa olevani tyytyväinen yli 40 vuoden takaiseen yöasutyypin valintaan ;) Eron huomaa saunasessioissa samanikäisten "vapauden" puolustajien seurassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä