Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemu Selänne -video leviää. Mikä on Teemu Selänteen seuraava siirto? Nostaako oikeusjutun Kalle Kinosta vastaan?

Vierailija
28.01.2017 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/201701272200061008_vi.shtml

Jääkiekkoilija Teemu Selänne päätyi kuluneella viikolla otsikoihin suututtuaan Broljekset-komediaryhmän nettiin lataamasta videosta. Yksinäinen Teemu Selänne -nimisellä videolla yhdelle ryhmän jäsenistä on editoitu kiekkolegendan kasvot, ja "Teemu" kuvataan perheensä menettäneenä ja itkuisena.

Selänne ei pilasta ilahtunut, vaan uhkasi haastaa Broljekset oikeuteen, ellei videota poisteta netistä. Ryhmän edustajat kuitenkin vastasivat suoraan, että video pysyy netissä.

Nyt Broljekset-ryhmän taustalla vaikuttavien Miro ja Marius Laihon tueksi on lähtenyt räppäri Idän ihmeenä aikaisemmin tunnettu Kalle Kinos. Niin ikään Selänteen kasvot itselleen editoinut räppäri osoittaa Instagramissa julkaisemallaan videolla tukensa Broljeksille.

- Selänteen Teemu tässä terve. Haluan tosiaan kiittää Miro ja Marius Laihoa, upeita jätkiä, upeata komediaa. Kiitos, Selänteeksi naamioitunut räppäri lataa videollaan.

Selänteen ja Broljekset-ryhmän kiistaan ei toistaiseksi olla saatu selvyyttä.

BROLJEKSET -videonhan Selänne jo onnistui oikeustoimilla uhkailemalla poistamaan.

Teemu Selänne ei ilahtunut tuoreesta pilavideosta.

Teemu Selänne ei ilahtunut tuoreesta pilavideosta. (PETE ANIKARI)

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon neiti tuo Selänne!

Vierailija
62/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi Teemu ei ottanut itse noihin poikiin yhteyttä, kertonut että se tuntuu hänestä ja perheestään ikävältä ja pyytänyt videon poistoa? Olisi ollut kypsästi hoidettu. Lakimiehillä uhkailu on typerintä öykkäröintiä, varsinkin kun mitään rikollista siinä videonpätkässä ei todellakaan ollut. Ei mennyt nyt ihan putkeen.

No, koska se pointti, miksi Teemu alun perin tuosta videosta suuttui, oli taloudellinen ja imagollinen haitta. Hänhän vetosi siihen, että video vaikuttaa negatiivisesti sponsorisuhteisiin ja hänen brändiinsä. Sen takia ilmeisesti laittoi lakimiehen asialle. Kun oikeustoimilla uhkailu ei auttanut, päätti vedota siihen, että perheelle on tullut paha mieli.

Perheen suojeleminen on validi pointti, vaikkei Teemu sitä olisikaan aluksi tajunnut. SNL:n käsikirjoittaja hyllytettiin sen jälkeen kun oli laittanut sketsihahmoksi Trumpin alaikäisen pojan. Kyllä sama rajoite saa silloin koskea myös jotain Suomen nobody vloggaajia.

Ja mun pitää heti saada korvauksia. Poltin sormeni kahvimukiin, kun siinä ei varoitettu että kahvi on kuumaa. Jos Jenkeissä saa niin kyllä pitää täälläkin saada.

Katso dokumentti Hot Cofee niin tiedät miten se juttu meni. Mäkkäri piti vanhaa kahvia ylikuumana, jotta se säilyisi pitempään. Siis vastoin sääntöjä, joita jenkeissäkin, yllätys yllätys, on. Uhri ei aluksi vaatinut muita korvauksia kuin sairaalalaskun ja kymppitonnin kivusta, mutta summa nousi myöhemmin, koska mäkkäri kieltäytyi maksamasta.

Mun mokkamasteri pitää kahvia myös "ylikuumana", eikä siinä ole mitään varoityskylttiä. Itse asiassa kahviharrastajat sanovat kahvin maun tulevan parhaiten esiin "ylikuumana".

Onko 88-asteista, niin kuin jenkkilän mäkkärissä tapahtuma-aikaan? Voit testata lämpötilaa heittämällä kahvit päällesi. Jos tulee 3. asteen palovammat, 8 päivän sairaalareissu, ihonsiirto ja kahden vuoden lääkitys, niin oli yhtä kuumaa kuin kyseisessä tapauksessa.

Maksatsä 10 000 ja sairaskulut jos testaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi Teemu ei ottanut itse noihin poikiin yhteyttä, kertonut että se tuntuu hänestä ja perheestään ikävältä ja pyytänyt videon poistoa? Olisi ollut kypsästi hoidettu. Lakimiehillä uhkailu on typerintä öykkäröintiä, varsinkin kun mitään rikollista siinä videonpätkässä ei todellakaan ollut. Ei mennyt nyt ihan putkeen.

No, koska se pointti, miksi Teemu alun perin tuosta videosta suuttui, oli taloudellinen ja imagollinen haitta. Hänhän vetosi siihen, että video vaikuttaa negatiivisesti sponsorisuhteisiin ja hänen brändiinsä. Sen takia ilmeisesti laittoi lakimiehen asialle. Kun oikeustoimilla uhkailu ei auttanut, päätti vedota siihen, että perheelle on tullut paha mieli.

Perheen suojeleminen on validi pointti, vaikkei Teemu sitä olisikaan aluksi tajunnut. SNL:n käsikirjoittaja hyllytettiin sen jälkeen kun oli laittanut sketsihahmoksi Trumpin alaikäisen pojan. Kyllä sama rajoite saa silloin koskea myös jotain Suomen nobody vloggaajia.

Ja mun pitää heti saada korvauksia. Poltin sormeni kahvimukiin, kun siinä ei varoitettu että kahvi on kuumaa. Jos Jenkeissä saa niin kyllä pitää täälläkin saada.

Katso dokumentti Hot Cofee niin tiedät miten se juttu meni. Mäkkäri piti vanhaa kahvia ylikuumana, jotta se säilyisi pitempään. Siis vastoin sääntöjä, joita jenkeissäkin, yllätys yllätys, on. Uhri ei aluksi vaatinut muita korvauksia kuin sairaalalaskun ja kymppitonnin kivusta, mutta summa nousi myöhemmin, koska mäkkäri kieltäytyi maksamasta.

Mun mokkamasteri pitää kahvia myös "ylikuumana", eikä siinä ole mitään varoityskylttiä. Itse asiassa kahviharrastajat sanovat kahvin maun tulevan parhaiten esiin "ylikuumana".

Onko 88-asteista, niin kuin jenkkilän mäkkärissä tapahtuma-aikaan? Voit testata lämpötilaa heittämällä kahvit päällesi. Jos tulee 3. asteen palovammat, 8 päivän sairaalareissu, ihonsiirto ja kahden vuoden lääkitys, niin oli yhtä kuumaa kuin kyseisessä tapauksessa.

Ei sitä kukaan tiedä, miten kuumaa se oli. 82-88 oli arvio, ja kyllä Moccamasterissa ainakin 82-asteista kahvia luvataan. Eikä missään päin keitintä sanota ettei sitä saa kaataa päälleen. Nyt käräjille?

Vierailija
64/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANO kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tulee esille suomalaisten kiusaaja luonne. Suomalaiset ovat kiusaajakansaa. Siitä ei vaan pääse pois. Jos joku kokee olevansa ja on pilkan kohteena niin siitäkään ei saisi sanoa. Ei vaan se lisää vielä enemmän pilkkaa ja kiusaamista.

Hienoa esimerkkiä nuo räppärit ja muut tekijät antavat nuorille. Pilkkavideota vaan nettiin ja jos uhri kokee sen inhottavaksi, niin sitten pilkataan vielä lisää ja oikein porukalla.

Se, että Selänne on tunnettu ei muuta asiaa. Ei julkikksenkasn tarvitse kestää vihaa tai pilkkaa sen takia. Ei kiusaaja voi omia tekojaan puolustella sillä, että toinen on jostain muusta jo tunnettu.

Se, että hännystelijöistä kiusaaminen ja pilkkaaminen on hauskaa, ei tee asiasta hyväksyttävää.

Broljekset ovat kiusaamisen puolesta puhujia, eivätkä edes näytä ymmärtävän miksi ja jos ymmärtävät niin vielä tuomittavampaa.

Lisää kukka hattuusi, ja lopeta sen esittäminen, että tää olis jotenkin suomalaisuuteen liittyvä asia. Vedäpä pää pois anaalista, ja huomaa, että maailmassa on saakelisti maita missä julkisuuden henkilöihin kohdistuva "pilkka" on tosiaankin rajumpaa kuin joku vitun selännevideo. Teemu on vinkuva ja hemmoteltu nobody, ja niin tod näk olet sinäkin.

Kun on kukka hatussa ja hiekkaa vaginassa niin sitä kirjoittelee kaikenlaista ☺

Kukat häiritsevät pilkkaajaa, kun hän ei vapaasti pääse toteuttamaan kiusaajaluonnettaan. Julma kohtalo solvaajalla, kun ei voi vapaasti levittää ja harrastaa kiusaamistaan. Ehkä kaverit auttaa? Ryhmässä saatte kiusattua ja pilkattua enemmän ja paremmin. Ehkä muutama räppäri lähtee messiin? Saatte somen oikein täyteen kaikkea solvaavaa videomatskua. JEEE!

Vierailija
65/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan lisää Teemu Selänne -videoita kehiin. Jos on noin herkkis, niin ansaitseekin kunnon latauksen Teemu seikkailee milloin missäkin itkuisena -parodioita.

Miten ikänsä julkisuudessa elänyt henkilö voi olla noin herkkänahkainen?

Outo logiikka. Kun joku suuttuu kiusaamisesta niin sitä saa kiusata lisää?

Vierailija
66/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan lisää Teemu Selänne -videoita kehiin. Jos on noin herkkis, niin ansaitseekin kunnon latauksen Teemu seikkailee milloin missäkin itkuisena -parodioita.

Ei ketään saa kiusata. Mutta silti varmaan jokainen meistä pyrkii neuvomaan lapselleen, kuinka kiusaamistilanteessa kannattaa toimia. Ihan niin kuin kerrotaan, miten välttyä taskuvarkauksilta tai nakkikioskitappeluilta sitten isona.

Vierailija
67/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syytän sataprosenttisesti Teemu Selännettä, koska itse en olisi jaksanut vaivautua edes katsomaan tuota videota ilman tätä asianajokeissiä. Minä itseasiassa jopa näin kyseisen videon jo ennen kohua, mutta en jaksanut katsoa sitä kuin 10 sekuntia ajatellen "ei vittu mitä mukahauskaa paskaa" ja unohtaen koko jutun. Seuraavana päivänä ei tullut naurusta loppua kun luin Iltalehdestä Teemun itkuista.

Jatkakaa siis Teemu Selänteen kiusaamista aivan vapaasti, hän on itse luonut tämän pilkkailmiön lähtemällä miljonäärijääkiekkoilijana sotaan tribuuttivideon tehneitä todennäköisesti huomattavasti köyhempiä, nuoria fanejaan vastaan.

Vierailija
68/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tulee esille suomalaisten kiusaaja luonne. Suomalaiset ovat kiusaajakansaa. Siitä ei vaan pääse pois. Jos joku kokee olevansa ja on pilkan kohteena niin siitäkään ei saisi sanoa. Ei vaan se lisää vielä enemmän pilkkaa ja kiusaamista.

Hienoa esimerkkiä nuo räppärit ja muut tekijät antavat nuorille. Pilkkavideota vaan nettiin ja jos uhri kokee sen inhottavaksi, niin sitten pilkataan vielä lisää ja oikein porukalla.

Se, että Selänne on tunnettu ei muuta asiaa. Ei julkikksenkasn tarvitse kestää vihaa tai pilkkaa sen takia. Ei kiusaaja voi omia tekojaan puolustella sillä, että toinen on jostain muusta jo tunnettu.

Se, että hännystelijöistä kiusaaminen ja pilkkaaminen on hauskaa, ei tee asiasta hyväksyttävää.

Broljekset ovat kiusaamisen puolesta puhujia, eivätkä edes näytä ymmärtävän miksi ja jos ymmärtävät niin vielä tuomittavampaa.

Broljekset poisti jo videon.

Mua nauratti eniten Teemun reaktio. En ota kantaa suomalaisiin "kiusaajakansana", mutta se nyt on ainakin varmaa että Suomessa ei uhkailla millään lakimiehillä tällaisissa asioissa. Jos Teemu tai perheensä loukkaantui, aikuinen mies hoitaa asian itse eikä jonkun lakimiehen välityksellä.

Toki sitten taas pitää miettiä miksi ylipäätään välittää jonkun kaveriporukan nettihupailusta. Luulis että Teemun tasoinen stara sais olla koko ajan pahoittamassa mielensä niistä jutuista mitä netissä kirjotellaan.

Niin läpinäkyvää. Teemua kiusataan, koska hän edustaa muita kuin suvakkiarvoja. Jos joku tekisi Li Anderssonista vastaavan pilkkavideon, jossa haukutaan tämän parisuhde-elämää, niin sinäkin olisit heti täällä itkemässä.

Tahallaan toimiviin kiusaajiin eivät kauniit sanat tehoa. Lakimies asialle suoraan vain.

Vierailija
69/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syytän sataprosenttisesti Teemu Selännettä, koska itse en olisi jaksanut vaivautua edes katsomaan tuota videota ilman tätä asianajokeissiä. Minä itseasiassa jopa näin kyseisen videon jo ennen kohua, mutta en jaksanut katsoa sitä kuin 10 sekuntia ajatellen "ei vittu mitä mukahauskaa paskaa" ja unohtaen koko jutun. Seuraavana päivänä ei tullut naurusta loppua kun luin Iltalehdestä Teemun itkuista.

Jatkakaa siis Teemu Selänteen kiusaamista aivan vapaasti, hän on itse luonut tämän pilkkailmiön lähtemällä miljonäärijääkiekkoilijana sotaan tribuuttivideon tehneitä todennäköisesti huomattavasti köyhempiä, nuoria fanejaan vastaan.

Eli jos joku on rikas niin sitä saa kiusata? Olen itse köyhästä perheestä mutta eipä minulle tuollaista opetettu...

Vierailija
70/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään saa kiusata. Mutta silti varmaan jokainen meistä pyrkii neuvomaan lapselleen, kuinka kiusaamistilanteessa kannattaa toimia. Ihan niin kuin kerrotaan, miten välttyä taskuvarkauksilta tai nakkikioskitappeluilta sitten isona.

Öh, nokkaan kopauttaminen lopettaa koulukiusaamisen huomattavasti nopeammin ja varmemmin kuin se että leikki ettei edes huomaa sitä. 

Vierailija
71/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää kukka hattuusi, ja lopeta sen esittäminen, että tää olis jotenkin suomalaisuuteen liittyvä asia. Vedäpä pää pois anaalista, ja huomaa, että maailmassa on saakelisti maita missä julkisuuden henkilöihin kohdistuva "pilkka" on tosiaankin rajumpaa kuin joku vitun selännevideo. Teemu on vinkuva ja hemmoteltu nobody, ja niin tod näk olet sinäkin.

Tässä sinulle mitali kaulaan, ansiokkaasta työstäsi kiusaamisen kulttuurin levittämisestä ja solvaamisen hyväksyttävyyden lisäämiseksi. Ansiokkaasti ole myös tuonut esille muiden maiden esimerkillisen käyttäytymisen ihmisten pilkkaamisessa. Suomen vielä puuttuva matka kyseiselle tasolle saadaan nopeastikin kurottua umpeen,sinunlaisten tarmokkaiden kiusaamisen puolestapuhujien ansiosta. Ei aikaakaan kun pystymme ohittamaan muut maat.

Hienoa työtä, tätä menoa Suomen itsemurhatilastot ja kiusaamiskokemukset saadaan ihan uudelle tasolle, varsinkin pystyessämme hyödyntämään netin tuomat mahdollisuudet kiusaamiseen.

Rauhoitupa nyt vähän, vedä henkeä. Myönnät siis itsekin, että muissa maissa julkisuuden henkilöitä kohdellaan kovemmin. Miksi esität silti asian niin että suomalaiset olisivat kehittäneet jonkun oman helvetin "kiusaamiskulttuurin"? Oma keksimäsi juttu, lopeta nyt jo siitä mussutus.

Onko esim. stand up-koomikkojen ja putous-sketsien tulkinnat julkkiksista mielestäsi osa tätä keksimääsi kiusaamiskulttuuria? Sen pitäisi olla, se ei eroa tästä selännevideosta.

Olet liian herkkä, yritä kasvattaa selkäranka ja itsetunto. Perustelko itsellesi kaiken sen, mitä ihmiset eivät tee prikulleen oman tahtosi mukaan tällä "kiusaamiskulttuurilla"?

Vierailija
72/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos joku on rikas niin sitä saa kiusata? Olen itse köyhästä perheestä mutta eipä minulle tuollaista opetettu...

Se video oli harmiton. HARMITON. Mutta Selänne halusi rahoineen lähteä jahtaamaan ja uhkailemaan asianajajillaan videon tekijöitä sen sijaan, että olisi sopinut asian rauhallisesti ilman julkisuutta. Tietäen vallan hyvin, että hänellä on taloudellisesti se isompi valta. Eli Selänne tässä se kiusaajaosapuoli oli. On se kumma, jos oikeasti ei julkisuuden henkilöistä mitään parodioita tai sketsejä saa tehdä ilman, että aletaan uhkailemaan oikeustoimilla ja syyttämään kiusaamista. Toi on ihan NAURETTAVAA. Siinä oli selkeästi ilmoitettu, että kyseessä on parodia. PARODIA. Selänne olisi voinut halutessaan hoitaa tilanteen siististi, mutta päätti ylimielisyydessään alkaa uhkailemaan. Ja nyt leikkii uhria.

Vierailija
73/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että täällä Teemun puolestaloukkaantujat tekee tästä isomman numeron kuin edes Teemu itse. :D

Eiköhän Teme ole jo Vegasissa huorissa nollaamassa eikä voisi vähempää kiinnostaa joku suomalaisten someraivo.

Vierailija
74/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, nokkaan kopauttaminen lopettaa koulukiusaamisen huomattavasti nopeammin ja varmemmin kuin se että leikki ettei edes huomaa sitä. 

On sitten vielä se kolmaskin vaihtoehto eli itku. Itse olin lapsena itkuherkkä ja voin kertoa että ei muuten toimi.

Jokainen voi itse miettiä, onko ex-jääkiekkoilija nyt lyönyt nyrkillä vai itkenyt.

Vierailija
75/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsen siis loukkaantui. Hetkinen, mietitäänpä siis kuka.

Selänteen äiti tuskin seuraa Youtubea.

Selänteen tytär on vielä liian nuori ymmärtämään satiiria, hänen mielestään ehkä vain hauskaa, että isä pelaa Afrikantähteä ja nalle on kainalossa.

Selänteen pojat, ovat kasvaneet somen kanssa, he ymmärtävät jutun juonen ja ovat nähneet pahempaakin, tuskin jaksavat silmäänsä lotkauttaa.

Loukkaantunut perheenjäsen on siis Sirpa. Tai master himself.

Vierailija
76/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan typerää vertailla tapausta siihen, että yksityishenkilöstä tehtäisiin parodiavideo nettiin. Yksityishenkilöllä ei ole samanlaisia mahdollisuuksia ja samanlaista platformia kuin Teemu Selänteen kaltaisella julkkisella tuoda oma versio tapahtumista esille ja oikoa väärinkäsityksiä, jos joku idiootti luulee parodiaa oikeaksi päälle liimattuine naamoineen. Ei se ole kuin yksi soitto jollekin toimittajalle, ja Selänne saa oman näkemyksensä esille. Yksityishenkilö ei tavoita tällä tavoin mediaa, eikä saisi omaa ääntänsä kuuluviin. Siihen on ihan syynsä, miksi yksityishenkilö nauttii parempaa yksityisyyden suojaa kuin julkkis, joka saa myös rahansa sen julkisuuden kautta ja toimimalla julkisuudessa.

Vierailija
77/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sinulle mitali kaulaan, ansiokkaasta työstäsi kiusaamisen kulttuurin levittämisestä ja solvaamisen hyväksyttävyyden lisäämiseksi. Ansiokkaasti ole myös tuonut esille muiden maiden esimerkillisen käyttäytymisen ihmisten pilkkaamisessa. Suomen vielä puuttuva matka kyseiselle tasolle saadaan nopeastikin kurottua umpeen,sinunlaisten tarmokkaiden kiusaamisen puolestapuhujien ansiosta. Ei aikaakaan kun pystymme ohittamaan muut maat.

Hienoa työtä, tätä menoa Suomen itsemurhatilastot ja kiusaamiskokemukset saadaan ihan uudelle tasolle, varsinkin pystyessämme hyödyntämään netin tuomat mahdollisuudet kiusaamiseen.

Rauhoitupa nyt vähän, vedä henkeä. Myönnät siis itsekin, että muissa maissa julkisuuden henkilöitä kohdellaan kovemmin. Miksi esität silti asian niin että suomalaiset olisivat kehittäneet jonkun oman helvetin "kiusaamiskulttuurin"? Oma keksimäsi juttu, lopeta nyt jo siitä mussutus.

Onko esim. stand up-koomikkojen ja putous-sketsien tulkinnat julkkiksista mielestäsi osa tätä keksimääsi kiusaamiskulttuuria? Sen pitäisi olla, se ei eroa tästä selännevideosta.

Olet liian herkkä, yritä kasvattaa selkäranka ja itsetunto. Perustelko itsellesi kaiken sen, mitä ihmiset eivät tee prikulleen oman tahtosi mukaan tällä "kiusaamiskulttuurilla"?

No, jos kerran lähtee tollaiseen mukaan, niin ei pidä itkeä, jos toinenkin pistää kovat piippuun ja lähettää lakimiehen paikalle.

Jos minua haluaa kiusata niin siitä vaan, teen rikosilmoituksen ja turha on tulla parkumaan mikä on oikein ja mikä väärin, kenellä on huumorintajua ja kenellä ei. Poliisi tutkii, syyttäjä syyttää ja tuomari tuomitsee. Ja lopulta nähdään lopputulos. Kun lakimiehet on ensin maksettu.

Muut tekevät niinkuin haluavat ja Teemu vastasi niinkuin halusi ja nyt sitten parutaan Teemun vastausta.

Vierailija
78/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos kerran lähtee tollaiseen mukaan, niin ei pidä itkeä, jos toinenkin pistää kovat piippuun ja lähettää lakimiehen paikalle.

Jos minua haluaa kiusata niin siitä vaan, teen rikosilmoituksen ja turha on tulla parkumaan mikä on oikein ja mikä väärin, kenellä on huumorintajua ja kenellä ei. Poliisi tutkii, syyttäjä syyttää ja tuomari tuomitsee. Ja lopulta nähdään lopputulos. Kun lakimiehet on ensin maksettu.

Muut tekevät niinkuin haluavat ja Teemu vastasi niinkuin halusi ja nyt sitten parutaan Teemun vastausta.

Sun viesteissä ei ole mitään järkeä, täysin psykoottista ja epäkoherenttia sanaripulia. vain otettu lääke auttaa jne.

Vierailija
79/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan typerää vertailla tapausta siihen, että yksityishenkilöstä tehtäisiin parodiavideo nettiin. Yksityishenkilöllä ei ole samanlaisia mahdollisuuksia ja samanlaista platformia kuin Teemu Selänteen kaltaisella julkkisella tuoda oma versio tapahtumista esille ja oikoa väärinkäsityksiä, jos joku idiootti luulee parodiaa oikeaksi päälle liimattuine naamoineen. Ei se ole kuin yksi soitto jollekin toimittajalle, ja Selänne saa oman näkemyksensä esille. Yksityishenkilö ei tavoita tällä tavoin mediaa, eikä saisi omaa ääntänsä kuuluviin. Siihen on ihan syynsä, miksi yksityishenkilö nauttii parempaa yksityisyyden suojaa kuin julkkis, joka saa myös rahansa sen julkisuuden kautta ja toimimalla julkisuudessa.

Jos julkkiksesta voi tehdä parodiavideon, niin julkkis voi vastapainoksi lähettää lakimiehen. Nyt molemmat ovat saaneet tehdä juuri niin kuin haluavat ja parodiavideontekijän ei kuuluisi parkua asiasta, miten häntä kohdellaan. Tasapeli kummallekin.

Vierailija
80/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ja totta toinen puoli.

Jos perheasiat ovat tuhannen auvoiset, miksi piti älähtää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä