Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemu Selänne -video leviää. Mikä on Teemu Selänteen seuraava siirto? Nostaako oikeusjutun Kalle Kinosta vastaan?

Vierailija
28.01.2017 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/201701272200061008_vi.shtml

Jääkiekkoilija Teemu Selänne päätyi kuluneella viikolla otsikoihin suututtuaan Broljekset-komediaryhmän nettiin lataamasta videosta. Yksinäinen Teemu Selänne -nimisellä videolla yhdelle ryhmän jäsenistä on editoitu kiekkolegendan kasvot, ja "Teemu" kuvataan perheensä menettäneenä ja itkuisena.

Selänne ei pilasta ilahtunut, vaan uhkasi haastaa Broljekset oikeuteen, ellei videota poisteta netistä. Ryhmän edustajat kuitenkin vastasivat suoraan, että video pysyy netissä.

Nyt Broljekset-ryhmän taustalla vaikuttavien Miro ja Marius Laihon tueksi on lähtenyt räppäri Idän ihmeenä aikaisemmin tunnettu Kalle Kinos. Niin ikään Selänteen kasvot itselleen editoinut räppäri osoittaa Instagramissa julkaisemallaan videolla tukensa Broljeksille.

- Selänteen Teemu tässä terve. Haluan tosiaan kiittää Miro ja Marius Laihoa, upeita jätkiä, upeata komediaa. Kiitos, Selänteeksi naamioitunut räppäri lataa videollaan.

Selänteen ja Broljekset-ryhmän kiistaan ei toistaiseksi olla saatu selvyyttä.

BROLJEKSET -videonhan Selänne jo onnistui oikeustoimilla uhkailemalla poistamaan.

Teemu Selänne ei ilahtunut tuoreesta pilavideosta.

Teemu Selänne ei ilahtunut tuoreesta pilavideosta. (PETE ANIKARI)

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä seuraavaksi tehdään video Kauhasen katkaravusta.

Vierailija
22/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis antanu olla. Video on niin huono ettei olis levinnyt itsekseen. Mutta jännää että tämmöinen tehtiin, juuri kun Teemu meni kehumaan Trumppia.

Piispa irja Askola saa Teemun tavoin vihaa osakseen.

http://yle.fi/uutiset/3-9425646

Lineee media kuitenkin hyväksymässä Teemuun kohdistuvaa vihaa kun Teemu näkee jotain Trumpin toimissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi Teemu ei ottanut itse noihin poikiin yhteyttä, kertonut että se tuntuu hänestä ja perheestään ikävältä ja pyytänyt videon poistoa? Olisi ollut kypsästi hoidettu. Lakimiehillä uhkailu on typerintä öykkäröintiä, varsinkin kun mitään rikollista siinä videonpätkässä ei todellakaan ollut. Ei mennyt nyt ihan putkeen.

No, koska se pointti, miksi Teemu alun perin tuosta videosta suuttui, oli taloudellinen ja imagollinen haitta. Hänhän vetosi siihen, että video vaikuttaa negatiivisesti sponsorisuhteisiin ja hänen brändiinsä. Sen takia ilmeisesti laittoi lakimiehen asialle. Kun oikeustoimilla uhkailu ei auttanut, päätti vedota siihen, että perheelle on tullut paha mieli.

No sitä suuremmalla syyllä olisi kannattanut hoitaa tilanne vähin äänin. Vaikka ostaa tuo video netistä pois jollain pienellä korvauksella.

Vierailija
24/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi Teemu ei ottanut itse noihin poikiin yhteyttä, kertonut että se tuntuu hänestä ja perheestään ikävältä ja pyytänyt videon poistoa? Olisi ollut kypsästi hoidettu. Lakimiehillä uhkailu on typerintä öykkäröintiä, varsinkin kun mitään rikollista siinä videonpätkässä ei todellakaan ollut. Ei mennyt nyt ihan putkeen.

No, koska se pointti, miksi Teemu alun perin tuosta videosta suuttui, oli taloudellinen ja imagollinen haitta. Hänhän vetosi siihen, että video vaikuttaa negatiivisesti sponsorisuhteisiin ja hänen brändiinsä. Sen takia ilmeisesti laittoi lakimiehen asialle. Kun oikeustoimilla uhkailu ei auttanut, päätti vedota siihen, että perheelle on tullut paha mieli.

Perheen suojeleminen on validi pointti, vaikkei Teemu sitä olisikaan aluksi tajunnut. SNL:n käsikirjoittaja hyllytettiin sen jälkeen kun oli laittanut sketsihahmoksi Trumpin alaikäisen pojan. Kyllä sama rajoite saa silloin koskea myös jotain Suomen nobody vloggaajia.

Vierailija
25/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tulee esille suomalaisten kiusaaja luonne. Suomalaiset ovat kiusaajakansaa. Siitä ei vaan pääse pois. Jos joku kokee olevansa ja on pilkan kohteena niin siitäkään ei saisi sanoa. Ei vaan se lisää vielä enemmän pilkkaa ja kiusaamista.

Hienoa esimerkkiä nuo räppärit ja muut tekijät antavat nuorille. Pilkkavideota vaan nettiin ja jos uhri kokee sen inhottavaksi, niin sitten pilkataan vielä lisää ja oikein porukalla.

Se, että Selänne on tunnettu ei muuta asiaa. Ei julkikksenkasn tarvitse kestää vihaa tai pilkkaa sen takia. Ei kiusaaja voi omia tekojaan puolustella sillä, että toinen on jostain muusta jo tunnettu.

Se, että hännystelijöistä kiusaaminen ja pilkkaaminen on hauskaa, ei tee asiasta hyväksyttävää.

Broljekset ovat kiusaamisen puolesta puhujia, eivätkä edes näytä ymmärtävän miksi ja jos ymmärtävät niin vielä tuomittavampaa.

Broljekset poisti jo videon.

Mua nauratti eniten Teemun reaktio. En ota kantaa suomalaisiin "kiusaajakansana", mutta se nyt on ainakin varmaa että Suomessa ei uhkailla millään lakimiehillä tällaisissa asioissa. Jos Teemu tai perheensä loukkaantui, aikuinen mies hoitaa asian itse eikä jonkun lakimiehen välityksellä.

Toki sitten taas pitää miettiä miksi ylipäätään välittää jonkun kaveriporukan nettihupailusta. Luulis että Teemun tasoinen stara sais olla koko ajan pahoittamassa mielensä niistä jutuista mitä netissä kirjotellaan.

Mikä siinä siis on naurettavaa ettei halua olla pilkan kohteena? Vieläkään ongelma ei siis ole pilkkaajat, vaan väärän viestinviejän valinta?

Minä en näe tuota nettihupailuna vaan pilkkaamisena ja varsinkin kun edustaja (tässä tapauksessa lakimies) tuo esille ettei kohde halua olla osallisena tässä "hupailussa", silti kieltäydyttiin poistamasta videota.

Onko Robinin kiusaaminen ja pilkkaaminen hyväksyttävämpää kuin hänen luokkakavereidensa, varsinkin kun hänellä on positiivinen julkisuuskuva?

Kuten tuot hyvin itse esille. On paljon tuomittavampaa käyttää lakimiestä viemään viesti perille, kuin laittaa nettiin pilkkavideo. Mitä se kertoo suomalaisten arvoista?

Vierailija
26/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheen suojeleminen on validi pointti, vaikkei Teemu sitä olisikaan aluksi tajunnut. SNL:n käsikirjoittaja hyllytettiin sen jälkeen kun oli laittanut sketsihahmoksi Trumpin alaikäisen pojan. Kyllä sama rajoite saa silloin koskea myös jotain Suomen nobody vloggaajia.

Ja mun pitää heti saada korvauksia. Poltin sormeni kahvimukiin, kun siinä ei varoitettu että kahvi on kuumaa. Jos Jenkeissä saa niin kyllä pitää täälläkin saada.

Vierailija
27/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu näytti mallia kiusatuille. Nosta paska julkisuuteen ja lyö kovaa takaisin. Niin loppuu se kiusaaminen. Lakimiehet on sitä varten, ettei tarvitse itse tapella kaikkia mulkeroita vastaan. Noin minäkin tekisin jos olisi rahaa.

Vierailija
28/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Teemusta päivä päivältä enemmän. Miehekästä toimintaa.

Vierailija
29/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisestihän Jenkeissä on arvostettu satiiria, koska se on ollut sananvapauden ilmentymä. On ajateltu, että on kunnia päästä Saturday Night Liveen, koska siellä ei ihan nobodyja pilkata.

Nykyään toki on toisin. "Vaihtoehtoisia faktoja" ja käsikirjoittajien erottamista. Jenkit ovat alkaneet edustaa sitä, mitä vastaan he vuosikymmeniä taistelivat.

Vierailija
30/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu näytti mallia kiusatuille. Nosta paska julkisuuteen ja lyö kovaa takaisin. Niin loppuu se kiusaaminen. Lakimiehet on sitä varten, ettei tarvitse itse tapella kaikkia mulkeroita vastaan. Noin minäkin tekisin jos olisi rahaa.

Joo, lakimiehiltä kannattaa vaan etukäteen tarkistaa onko ylipäätään tsäänssejä oikeusjuttuun, ennen kuin aloittaa meuhkauksen.

Vierailija
31/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti suuhun Teemulle, vittu mikä itkupilli. Pisteet laski lopullisesti.

Vierailija
32/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemulle tarjottiin ensimmäistä kertaa elämässä mahdollisuutta henkiseen kasvuun, ei maistunut.

Teemu "en ole koskaan lukenut yhtäkään kirjaa" Selänne

Vierailija
33/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi koskaan nähnyt sitä videota, ellei Teemu olisi vetänyt siitä rokkaa nenäänsä. Eli kannattiko?

Vierailija
34/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mun pitää heti saada korvauksia. Poltin sormeni kahvimukiin, kun siinä ei varoitettu että kahvi on kuumaa. Jos Jenkeissä saa niin kyllä pitää täälläkin saada.

Katso dokumentti Hot Cofee niin tiedät miten se juttu meni. Mäkkäri piti vanhaa kahvia ylikuumana, jotta se säilyisi pitempään. Siis vastoin sääntöjä, joita jenkeissäkin, yllätys yllätys, on. Uhri ei aluksi vaatinut muita korvauksia kuin sairaalalaskun ja kymppitonnin kivusta, mutta summa nousi myöhemmin, koska mäkkäri kieltäytyi maksamasta.

Vierailija
35/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tulee esille suomalaisten kiusaaja luonne. Suomalaiset ovat kiusaajakansaa. Siitä ei vaan pääse pois. Jos joku kokee olevansa ja on pilkan kohteena niin siitäkään ei saisi sanoa. Ei vaan se lisää vielä enemmän pilkkaa ja kiusaamista.

Hienoa esimerkkiä nuo räppärit ja muut tekijät antavat nuorille. Pilkkavideota vaan nettiin ja jos uhri kokee sen inhottavaksi, niin sitten pilkataan vielä lisää ja oikein porukalla.

Se, että Selänne on tunnettu ei muuta asiaa. Ei julkikksenkasn tarvitse kestää vihaa tai pilkkaa sen takia. Ei kiusaaja voi omia tekojaan puolustella sillä, että toinen on jostain muusta jo tunnettu.

Se, että hännystelijöistä kiusaaminen ja pilkkaaminen on hauskaa, ei tee asiasta hyväksyttävää.

Broljekset ovat kiusaamisen puolesta puhujia, eivätkä edes näytä ymmärtävän miksi ja jos ymmärtävät niin vielä tuomittavampaa.

Lisää kukka hattuusi, ja lopeta sen esittäminen, että tää olis jotenkin suomalaisuuteen liittyvä asia. Vedäpä pää pois anaalista, ja huomaa, että maailmassa on saakelisti maita missä julkisuuden henkilöihin kohdistuva "pilkka" on tosiaankin rajumpaa kuin joku vitun selännevideo. Teemu on vinkuva ja hemmoteltu nobody, ja niin tod näk olet sinäkin.

Vierailija
36/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa minulle että missä vaiheessa solvaamisesta, vittuilusta ja ärsyttämisestä on tullut sanan- ja lehdistönvapauteen verrattavissa oleva kansalaisoikeus? Sanokaa minulle missä vaiheessa se että joku pyytää että älkää solvatko on hyvä syy kansalaisaktivisteille ruveta solvaamaan, vittuilemaan ja ärsyttämään sen minkä kerkiävät koska tavallisella kansalaisella ei todellakaan ole oikeutta olla rauhassa tai edes pyytää että saisikos olla rauhassa?

Sanokaa minulle että miksei edes media kyseenalaista tätä kulttuuria vai onko medialle tärkeämpää tehdä aiheesta uutinen kuin miettiä että mitä helvettiä tässä oikeastaan ollaan tekemässä?  Media pikemminkin ottaa osaa kiusaamiseen ja ärsyttämiseen levittämällä näitä solvausvideoita entistä tehokkaammin.

Some on kuin kärpästen herran pikku saari jossa kansakunnan häiriintyneimmät pikkukakarat luovat omat käytösstandardinsa ja tavikset eivät uskalla kyseenalaistaa koska seuraavaksi nuo käyvät kyseenalaistajien kimppuun. Nyt puuttuu vain paikalle saapuva sotilas joka kysyy että mitä helvettiä te oikein teette.

Vierailija
37/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä suuremmalla syyllä olisi kannattanut hoitaa tilanne vähin äänin. Vaikka ostaa tuo video netistä pois jollain pienellä korvauksella.

Mä olen oikeasti alkanut miettimään, että Teemu haluaa julkisuutta. Ei kestä olla nobody. On mieluummin vaikka turhasta julkisuudessa kuin viettää hiljaiseloa kiekkouran jälkeen. Tottunut siihen, että hänen mielipiteillään on merkitystä, niin pakko joka asiaa kommentoida. Videon kommentointi oli siis yksi tapa saada sitä kaivattua julkisuutta ja huomiota. Tehdä siitä isompi juttu kuin se olikaan, koska on tottunut, että kaikki häneen liittyvä on isoa ja huomiota ansaitsevaa.

Vierailija
38/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Suomessa ei ole mitään kiusaamiskulttuuria vaan täällä palautetaan maanpinnalle jos joku alkaa kuvitella olevansa muiden yläpuolella. 

Pahoin pelkään että Teemulle käy nykäset jos se ei ala pitämään suutansa kiinni. 

Vierailija
39/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomen johtava ykkösliberaali Janne Zareff on sitä mieltä että Trumpin alaikäinen lapsi ei kuulu vitsien kohteeksi, niin kyllä sama peruste saa silloin kelvata myös Teemua vihaavalle palstarasmuslaiselle.

Vierailija
40/137 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää tämän ns. "Pyhimyksen" touhuilu. Mikähän siinä muuten on, että nämä yleensä tällaisia videoita laativat (puhun yleisellä tasolla) muistuttavat pystyynnostettuja juottosikoja...Kun ei itsellä rahkeet riitä, niin näin "miehekkäästi" loukataan esim. Teemun perhettä.

Heikot on eväät, sano...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan