Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukaveri syyttää minua masennuksestaan

Vierailija
28.01.2017 |

Olemme olleet samalla linjalla ammattikorkeassa 3 vuotta. Ihan koulun alussa mies osoitti olevansa kiinnostunut minusta, mutta minä en tuntenut samoin häntä kohtaan. Mies oli aloitteissaan hirveän päällekäyvä. Lisäksi hoki koko ajan mantraa siitä, kun hän on vieläkin neitsyt (ikää hänellä tuolloin 21 vuotta) ja kun on liian kiltti niin ei kelpaa naisille.

Lähestymisyritykset olivat siis luokkaa:
- Halaa väkisin
- Pullistelee hauista naaman edessä ja hokee miten treenaa päivittäin
- Ottaa väkisin kädestä kiinni

Torjuin miehen ja aloin vähän ajan päästä seurustelemaan nykyisen avopuolisoni kanssa (joka oli samasta koulusta), tämän luokkakaverin iskuyritykset muuttuivat vielä aggressiivisemmiksi. Jätin tyypin kokonaan huomiotta.

Tänä vuonna on ottanut kaikki samat kurssit mitä minäkin otin. Lisäksi kertoi että on käynyt opolla puhumassa masennuksestaan.

Tämän jälkeen kuulin muilta luokkakavereilta, että masennus johtuu siitä että minä annoin ymmärtää olevani kiinnostunut hänestä ja torjuin hänet tallomalla hänet maan rakoon ja tuhoamalla hänen itsetuntonsa.

Kaikki ovat tämän tyypin puolella, miesvaltainen vähän nörttiala, joten tottakai hän saa enemmän sympatiaa kuin minä.

Olen vakavasti harkinnut jättäväni koulun tauolle, että pääsen eron näistä koulukavereista. :( Kaikki vihaavat minua joten esimerkiksi ryhmäprojektien teko on todella ankeaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että "kaikki" olisivat tämän kuvauksesi perusteella mielenterveysongelmista kärsivän hyypiön puolella. 

Eli jätät nyt jotain kertomatta tai vääristelet asioita. 

Vierailija
2/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä koulun henkilökuntaan ja käy esim. sen opon ja/tai koulukuraattorin tms. juttusilla. Ei tuo ole normaalia, eikä sallittua, eikä myöskään reilua että sinun opintosi häiriintyvät toisen opiskelijan käytöksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luultavasti pelannut tämän raukan tunteilla, antanut ymmärtää jotain tai muuten vaan pelannut tunteilla. Ei tälläinen reaktio olisi mitenkään muuten mahdollinen.

Vierailija
4/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti alkaa seurustelemaan kun tiesit että toisella on tunteita? Ja vielä tutun kanssa.

Vierailija
5/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi piti alkaa seurustelemaan kun tiesit että toisella on tunteita? Ja vielä tutun kanssa.

Että mitähän vittua? Että AP:n pitäisi omaa elämää ja tunteita rajoittaa sen takia että joku ei pysty käsittelemään torjutuksi tulemista?

Vierailija
6/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Ei kai kukaan nyt ole seurustelematta sen vuoksi, että joku kolmas tyyppi on hänestä kiinnostunut

Ap:lla ei pitäisi olal koulua kuin korkeintaan vuosi jäljellä ja kai sen nyt jaksaa. En missään nimessä jättäisi koulua kesken, siinähän tuo kiusaaja olisi voittanut.

Vierailija
7/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa lukiossa. Katkaise välit! Sanot suoraan että suksii nyt helvettiin eikä ota enää kertaakaan yhteyttä. Jos kolme vuotta oot jo käynyt koulua niin pinnistä vaan loppuun asti. Paskat muista.

Vierailija
8/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä luokkakavereiden mutinoista, ovat ihan samaa maata (kypsymättömiä nörttipojuja) kuin tämä sitkeä ihailijasikin. Hän olisi todennäköisesti takertunut ihan keneen tahansa naispuoliseen opiskelutoveriin, koska "vika" on hänen omien korviensa välissä. Muista että opinnot ovat pian ohi, vaikka se voi olla vähän laiha lohtu ns. tilanteen ollessa päällä. Pääset ihan kohta tästä hulabaloosta eroon, samaten luokkalaisistasi, ja saat jatkaa rauhassa elämääsi ilman turhia painolasteja. Tsemppiä!!

Vierailija
9/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat asian esille koulun rehtorin ja opon kanssa. Kerrot mitä on tapahtunut, ja että miten he aikovat puuttua tällaiseen ihmisen mustaamiseen, kunnianloukkaukseen ja koulutyötä häiritsevään kiusaamiseen? Vai pitääkö sinun viedä asia poliisille ja iltapäivälehdistölle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä