Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi laittaa häihimme mekkoa, mies sanoo että häntä hävettäisi jos laitan housut

Vierailija
28.01.2017 |

En ole yhtään hame/mekkoihmisiä ja olen jo lapsena inhonnut niitä. Pitäiskö sitten vain kärsiä koko päivä. Tuntisin oloni todella epämukavaksi.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkkoon laitat ylle valkean mekon niin kuin morsiamella kuuluu olla. sitten vaihtat vaatteet toimituksen jälkeen.

Vierailija
2/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan sama vaikka laittaisit verkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan nolaisi rakastamaani ihmistä elämän tärkeimpänä päivänä. Joko laitat mekon tai jätät menemättä.

Vierailija
4/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toi sama ahdistus, ja mentiinkin naimisiin kahdestaan maistraatissa, ja mulla oli housut päällä. Vasta nyt (olen 36v) olen tajunnut olevani hyvin todennäköisesti muunsukupuolinen, tarkemmin ns. neutrois sukupuoli-identiteetin omaava henkilö. On ollut jännää ja silmiä avaavaa tajuta itsestään tälläinen asia, moni lapsuuden ja nuoruuden tunne ja kokemus on saanut selityksen.

Voisiko sinulla olla sama?

Vierailija
5/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo ei häissäkään olisi suostunut käyttämään mekkoa, olisin alkanut epäillä hänen sukupuoli-identiteettiään niin paljon, että olisin perunut häät.

Vierailija
6/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ton tunteen, olen myös aina vihannut mekkoja. Mutta kun etsii ja kiertelee, löytyy  kivannäköisiä mutta myös mukavia mekkoja. On myös olemassa sellaisia housuja jotka näyttävät että olisi mekko/hame.

Uskoisin, että miestä hävettäisi enemmän, jos tunget itsesi johonkin kermakakkuviritykseen ja vikiset koko hääpäivän miten hirveä olo sulla on. Eiköhän hääpäivänä miehen katse kiinnity sun kasvoihin ja onnelliseen hymyyn :)

On todella ikävä katsoa morsianta (joka omasta halusta) on pukeutunut huonosti istuvaan kermakakkuun ja epämukavuus paistaa kilometrin päähän.

Vierailija
7/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naimisiin voi mennä lyhyessäkin mekossa ja vaikka pitkähihaisessa, kuulostaako se edes yhtään paremmalta?

Vierailija
8/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä miehesi takia laita, vaan sukulaistesi takia. äitisi ja mummosi kummaltakin puolelta voivat päivitellä että mitenkäs tuo tyttö on tuolla tavalla pukeutunut.

Vierailija
9/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujakin on hyvin monenlaisia, eli ei ole mikään pakko pukeutua mekkoon.

Vierailija
10/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ysärityyliin muotia laittaa housut hameen alle :) Tee kompromissi

Vierailija
11/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi naimisiin miehen kanssa joka a) ei anna mun olla mitä olen ja b) häpeää minua.

Vierailija
12/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli toi sama ahdistus, ja mentiinkin naimisiin kahdestaan maistraatissa, ja mulla oli housut päällä. Vasta nyt (olen 36v) olen tajunnut olevani hyvin todennäköisesti muunsukupuolinen, tarkemmin ns. neutrois sukupuoli-identiteetin omaava henkilö. On ollut jännää ja silmiä avaavaa tajuta itsestään tälläinen asia, moni lapsuuden ja nuoruuden tunne ja kokemus on saanut selityksen.

Voisiko sinulla olla sama?

Hyi vittu

Vierailija
13/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita housuhame/haalari leveillä lahkeilla...

Vierailija
14/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naimisiin voi mennä lyhyessäkin mekossa ja vaikka pitkähihaisessa, kuulostaako se edes yhtään paremmalta?

Nykyään jokainen saa valita itse asunsa, ei mekkonsa, vaan asunsa.

Vierailija
15/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi naimisiin miehen kanssa joka a) ei anna mun olla mitä olen ja b) häpeää minua.

Ei kannatakaan. Parempi kuin samanlaiset ihmiset pariutuvat.

Vierailija
16/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä miehesi takia laita, vaan sukulaistesi takia. äitisi ja mummosi kummaltakin puolelta voivat päivitellä että mitenkäs tuo tyttö on tuolla tavalla pukeutunut.

Menitkö itse naimisiin sukusi takia? Ap toivottavasti menee naimisiin omasta tahdostaan ja sellaisessa vaatetuksessa kuin itse haluaa.

Vierailija
17/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilmeisesti et muutenkaan käytä hameita tai mekkoja, eli tämä asia ei varmaan voi olla miehellesi varsinainen kynnyskysymys. Ylipäätään pidän tosi epäreiluna että puolisoa painostetaan johonkin sillä perusteella, että muuten itseä hävettää. Kyllä se häpeän kokemus on miehesi oma ja hänen on se käsiteltävä eikä ulkoistettava sinulle. Sinun kannattaa varmaan perin pohjia miettiä mikä mekoissa ahdistaa ja yrittää selittää miehellesikin. Jos oikeasti on kyse vain mukavuudesta, niin silloin varmaan etsimällä kyllä löytyy mukavakin vaate. Jos on kuitenkin enemmän kyse siitä sukupuoliroolista johon sinua ollaan tunkemassa, niin silloin minusta sinun ei tarvitse kärsiä epämiellyttävästä olosta miehen mieliksi, todellakaan! Kannattaa muutenkin jutella ja miettiä, mitä ne häät ja avioliitto teille kummallekin edustaa. Toivottavasti saatte asiat ratkeamaan ja nautitte molemmat hääpäivästänne!

Vierailija
18/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatunut ukkomies kirjoitti:

Jos vaimo ei häissäkään olisi suostunut käyttämään mekkoa, olisin alkanut epäillä hänen sukupuoli-identiteettiään niin paljon, että olisin perunut häät.

Ei ole sinunkaan identiteettisi kovin vahvalle pohjalle rakentunut, jos mielestäsi hääpäivä määrittää vaimon identiteetin.

Vierailija
19/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan nolaisi rakastamaani ihmistä elämän tärkeimpänä päivänä. Joko laitat mekon tai jätät menemättä.

Kumpi nolaa kumman?

Mies, joka pakottaa tyttöystävän käyttämään mekkoa vai nainen, joka pukeutuu haluamallaan tavalla?

Niinpä.

Vierailija
20/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.fi/search?q=wedding+dress+trousers&client=ms-android…

Entä tämäntyyppinen asu? Leveät housut jotka näyttävät mekolta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän