Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi laittaa häihimme mekkoa, mies sanoo että häntä hävettäisi jos laitan housut

Vierailija
28.01.2017 |

En ole yhtään hame/mekkoihmisiä ja olen jo lapsena inhonnut niitä. Pitäiskö sitten vain kärsiä koko päivä. Tuntisin oloni todella epämukavaksi.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirkkoon laitat ylle valkean mekon niin kuin morsiamella kuuluu olla. sitten vaihtat vaatteet toimituksen jälkeen.

Ei tarvitse olla edes valkea, jos morsian ei ole neitsyt.

Jos ap ei halua pukeutua johonkin perinteiseen morsiuspukuun, niin ehdotan että pukeututte jonkun teeman mukaan. Mekkoahdistusta voisi lieventää, jos kyseessä olisi esim. joku keskiaikainen tai viikinkiasu. Tai sitten joku cosplay-tyyppinen juttu. 

Vierailija
42/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa elämän siirtymäriiteissä on kaunista kunnioittaa kaikkien paikalla olevien odotuksia, painopiste lähinnä niillä vanhemmilla sukulaisilla joilla usein on läheisempi tunneside riitteihin ja niiden tapoihin. Esimerkiksi hautajaisissa on kohteliasta pukeutua tummiin ja olla korostamatta itseään vaatetuksella. 

Omissa häissä saa toki tehdä mitä haluaa, mutta jos miehelle ja vaikkapa suvulle on hurjan tärkeää nähdä morsian perinteisentapaisessa asussa, kai sen voi tehdä ihan kohteliaisuuden perusteella. Vaihtoehdot eivät tosiaankaan ole farkut tai kermakakkumekko, on paljon välimuotoja joista voi löytyä se upea asu jota voi ehkä käyttää myöhemminkin juhlavammissa tilanteissa joissa pukukoodin määrää joku muu. 

Itse menin naimisiin pienimuotoisesti kirkossa, housupuvussa. Myin housut kirpparilla mutta pidin jakun. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yhtään hame/mekkoihmisiä ja olen jo lapsena inhonnut niitä. Pitäiskö sitten vain kärsiä koko päivä. Tuntisin oloni todella epämukavaksi.

Ei ole pakko olla hametta, ei ole edes pakko olla kirkkohäitä. Jos miehes komentelee sua ja puuttuu vaatteisiisi sen takia mitä joku  ulkopuolinen mahdollisesti voisi ajatella sun vaatteista, arvaa tarttuuko se häiden jälkeen vielä  hanakammin vähän siihen sun tähän. Huono merkki tuollainen.

Vierailija
45/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idioottimainen juntti, miksi menet naimisiin tollasen kanssa? Ai mutta te oottekin vissiin Porvoosta.

Hassua sinällään, kun esim. itse olen lesbo ja jos menisin joskus naimisiin housut jalassa niin se olis ihan "normaalia".

Vierailija
46/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdottaisin asuksi housujen kanssa pitkää takkia joka yltäisi reilusti ainakin nilkkoihin. Hyvin leikattuna sellainen näyttää takaa katsoen aivan mekolta. Koska selkäpuoltahan ne sukulaiset siellä kirkossa katselee.

Pukeudutuko ap koskaan mekkoon/hameeseen? Jos pukeudut, niin minkä tyyliseen? Mihin vuodenaikaan häät ovat? Minkä tyylisiä häitä olette ajatelleet? Kerro vähän lisää asiasta.

Muistutan vielä että hääpuvun ei tarvitse olla mikään maata laahaava satiiniluomus. Pukuja on monen pituisia, on pitkää ja lyhyttä, avonaista ja umpinaista, runsasta ja yksinkertaista.

Muista kuitenkin että miehelläkin on varmasti ajatuksensa unelmien hääpäivästä ja ilmeisesti hänen unelmaansa kuuluu valkoiseen hääpukuun pukeutunut morsian. Tässä teemassa on kuitenkin monta variaatiota, joten varmaan teillekin löytyy joku joka miellyttää teitä molempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan