Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Proffaa

N25
28.01.2017 |

Onko kukaan muu koskaan halunnut yliopiston proffaa. Mulla on yhdet luennot joissa asiat menee ihan ohi. Proffa on jo ainakin 50, mutta en saa mielestäni miten menen tapaamaan häntä ja miten hän ottaa minut huoneessaan ja monta muuta fantasiaa. Onko normaalia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Meillä on yksi lehtori tai joku, en saa ajatuksia kuriin ja silmiä pysymään powerpointeissa

Vierailija
2/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, kuivaa porukkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proffilla on yleensä katkikset. Eivät ne muuten jaksaisi päntätä niin paljon. Eivät saa naisseuraa katkiksensa takia. Kaikkein pienemmät katkikset ovat uskontotieteilijöillä ja kauppasurkean luennoitsijoilla. Jos äänestävät vielä kokoomusta housuista löytyy mikropenis.

Vierailija
4/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisteria on kyllä tullut pantua. Hän oli silloin yli 50v nainen ja minä 26v miehenalku

Vierailija
5/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm... minä päädyin kerran vähän vahingossa joidenkin juhlien jälkeen yhden proffan sänkyyn, ei kyllä ollut katkis, ei ollenkaan :) Eikä mielikuvitus loppunut. Harmi että jäi yhteen kertaan, ei se oikein ollut sopivaa

Vierailija
6/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin proffaksi.

Vierailija
7/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ou jea

Vierailija
8/8 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano proffalle, että haluat vähän neuvoja opetettavasta aihealueesta, ja tapaat hänet kahden. Kysyt jotain opiskeluihin liittyviä juttuja ja annat proffan neuvoa sinua. Siinä voit sitten katsoa miten hän suhtautuu asiaan. Pyydä ehkä toisenkin kerran neuvomaan sinua, sitten sopivassa paikassa kysyt, että voisikohan neuvoa vaikka jotain muuna aikana. Sitten ehdotat vaikka käyntiä luonasi sellaisena aikana, kun proffalla on vapaata, vaikka päivällä.

Proffa kyllä tietää missä mennään ja jos hän tulee tapaamaan sinua luoksesi, niin se on selvä juttu, hän haluaa sinua. 

Olen itsekin 50+ ja opetan korkeakoulussa 20-30v neitoja, joten itsekin kyllä tuollaisesta ehdotuksesta voisin innostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi