Mulla on hyvä takamus! Kaikki miehet kyttää mun perään salilla ja muutenkin. Juu ja lapsia kaksi. T: tiukkapylly
Kommentit (47)
Tarkoitukseni oli tuoda esiin se että maailmassa on ihmisiä joita ei joku tiukka perä tai kiinteät rinnat kiinnosta pätkän vertaa.. Yleensä tälläisiin asioihin kiinnittävät huomiota vaan ne joilla ei ole muuta elämää.. Terveys on tärkeää, mutta tiukka perse.. huh. En haluisi koskaan tavata ihmistä jolla ei ole muuta miettimistä elämässä.
Monen on vaikea käsittää sitä että miehissäkin on erillaisia.. Minä olen löytänyt ainakin miehen jolle ei tosiaan mikään rintojen koko, paino, pepun tiukkuus, hiustenväri yms. merkkaa mitään.. Sehän on vaan pintaa. Ei ulkonäön kanssa voi seurustella, tai voi mutta se ei pitkään voi kestää.. Tai ei se ainakaan onnelliseski pitemmän päälle tee. Itselläni ole paljonkin ennakkkoluuloja ja olin aika pinnallinen ennenkun mieheni tapasin.. Hänen kautta opin sen että ihmisen ulkonäkö ei kerro mitään ihmisestä. Mieheni seurusteli kehitysvammaisen kanssa 4vuotta, suhde loppui kun nainen kuoli.. Mieneni on sanonut että tämä nainen oli hänen elämänsä rakkaus ja minä hyväksyn sen. Mieheni rakastui naisen huumoriin ja se teki hänestä kauniin.. Itse kun kuvista naisen näin olin todella järkyttynyt aluksi, näin vain sen ulkonäön.. Niin ne ulkoiset olemukset vaan jotenkin saa monet järkyttymään. Mutta nyt vuosien varrella olemme paljon puheneet tästä naisesta on se joka kerta alkanut näyttämään kauniimmalta ja kauniimmalta siinä kuvassa.. Ihmeellistä. :)
-kevät taitaa olla tulossa :-)!!!!!!!!!!!!
Ja muista; vittu se on vammasellakin! Vedä siitä...
Buaahhahhaaaaaa ...olet sinä vaan aika narttu perseinesi!
Hyvä jos tulet noin vähästä onnelliseksi. Mietinpä vain minkälainen miehen tossukka sinulla on kun jaksaa katsoa ämmänsä perseen ihailua ja levittelyä julkisesti!? Ei ky ukkosi kateeksi, rassukka, laittaisit sen jakoon jollekkin paremmalle, voishan sitten käydä bylsimässä sunkin persettäs joskus vanhojen muistelemiseks...
Bhahhaaaaaa :))))
Itse käyn naistensalilla koska en halua yhdenkään ukon kuolaavan vartaloani kesken hikisen saliharjoittelun.
Kukin tavallaan...Ei minun onnellisuuteeni ole kyllä vaikuttanut olenko juuri synnyttäneessä vartalossa vai kiinteässä.
joku tuolla väitti et oon ap... en oo enkä oo kommentoinu mihinkään ennen tätä. yritin jo kahesti vastata mut tää tyhmä sivu väittää et linkittäminen kielletty vaik en oo linkitelly mitään.
t. s....
no hui, en mä omista yhtään trikoita.....
Joo, mun mielestä vaan mallit on ihan liian laihoja!! kamalaa katsottavaa... toivon että kauneusihanteet ovat menossa urheilullisempaan ja terveempään naisvartalotyyppiin... onneksi pikkuhiljaa näin on käymässä.
Jos olet kaunis omasta mielestäsi, niin miksi ihmeessä vaivaudut sitä täällä todistelemaan??