Mulla on hyvä takamus! Kaikki miehet kyttää mun perään salilla ja muutenkin. Juu ja lapsia kaksi. T: tiukkapylly
Kommentit (47)
Ja hei, tänään mun tiukkisahteria taas näkee salilla. Pitäkää tytöt varanne. ' Eheee, en kyllä tiedä miten voin olla siellä naama peruslukemilla, tää mun aloitus oli niin typerä.
Olen myös realisti ja tiedän että joku päivä sen jokainen huomaa ettei se kiinteys ole ikuista, olkoon sitten 30, 40, 50 tai vaikka 80 vuotiaana.
Luuletkos että miehet on noin tyhmiä että joku takapuoli on tärkeä?
Ap:n mies on tainnut jättää ap:n ihan oikean naisen takia..... kun järkeä ei ap:lle ainakaan ole kovin paljon suotu. Mutta ehkä on jees olla tyhmä ja kaunis vai mitä ap?
Onpas taas korkeatasoista kehuskelua, anteeksi keskustelua :D. Mullapas on lisäksi aivot ja älyä :). Harva mies jaksaa kovin pitkään pelkän tiukan pepun kanssa. ;)
Me katseltais mielellään sitä sun persettäsi koko perhe. Kyllä se aina television voittaisi!
Osaatko lausua runoja? Voisit samalla lausua jotain kaunista kun pyllistelet.
Mutta mua se kumminkin panee (ja rakastaa)
Varmaan tienaisit hyvin sillä kun se on niin uniiiik tavaraa! Moni varmaan maksaisi kun sais katsella sun perää. Mä voisin ainakin maksaa 10e/h??
Musta se on ainakin aika vastenmielistä ja alentavaa. Kyttäämisestä näkee että miesten aivoihin ei kertakaikkiaan mahdu kuin NAISEN PERSE!
Ärsyttää kun haluisi rauhassa treenata, menisi kyttääjät uimahalliin ;-)
Myyt siellä mainostilaa - jos kaikki katselevat persettäsi niin joku haluaa varmasti ostaa sieltä paikan logolle - esimerkiksi seiska tai veljekset keskinen.
elee. Mutta siis tarkoitus oli herättää keskustelua ja sen tein.
Vierailija:
Miehillähän on putkiaivot, ei sinne kerralla mahdu kuin yksi asia
...
Minä ainakin osaan sitoa perhoa, katsella jalkapalloa, kuunnella musiikkia, juoda kaljaa ja ajatella ap:n persettä yhtä aikaa.
On se kumma että naisillä on näin yksinkertaisia ajattelu tapoja. No minun mieheni on ainakin erillainen sit, ehkä kaikki muut on sit niitä perseen kyttääjiä.. Miehelleni ei ulkoiset seikat merkkaa yhtään mitään.. Hän ei ihastu ulkoiseen kauneuteen vaan siihen mikä tulee sisältä. Hän on seurustellut kaiken näköisten ja kokoisten kanssa(myös kehitysvaimmaisen kanssa), ihminen alkaa hänen mielestään näyttää kauniilta vasta kun hänet on oppinut tuntemaan.. Ensisilmäyksellä hän ei keneenkään ihastu.. eikä katsele kenenkään perseitä kun hänellä on muutakin elämän iloja.. onneksi!
Itse olen tissimiehiä. Toki tissinaisenkin pitää olla fit lady.
Itse en olisi koskaan alussa uskonut että mieheni on seurustellut niinkin erillaisten naisten kanssa.. Mut niin vaan oli.. Ulkoisesti mies on lähes virheetön joten senkin puolesta alussa sain hänestä aika eri kuvan.. ...56...
Vierailija:
Itse en olisi koskaan alussa uskonut että mieheni on seurustellut niinkin erillaisten naisten kanssa.. Mut niin vaan oli.. Ulkoisesti mies on lähes virheetön joten senkin puolesta alussa sain hänestä aika eri kuvan.. ...56...
ulkonököäni mainosta.. ....56....
Uskotaan sulla on hyvä perse ja me ollaan läskejä! KAIKKI miehet kyttää sun perää!! Onnellinen nyt! Kiva jos sain päiväsi pelastumaan. tätähän hait. T: 150kiloinen hehtaari perse