Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuoret pääsee toteuttamaan seksielämäänsä kun molemmat asuu vielä kotona?

Vierailija
08.07.2026 |

Pariskunta on 16 ja 17 ja molemmat käy vielä lukiota. Omat huoneet on mutta ei se tarkoita että voi touhuta miten haluaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan tarkoittaa.

Vierailija
2/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan heidätkin pantu jossakin alulle, tosin toinen vahingossa ja toinen tyhmyyttään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, koulussa, ulkona, bileissä yms. kyllä nuoret paikan aina keksii

Vierailija
4/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me laitettiin ovi lukkoon ja pantiin. Tästä on jo kohta 20 vuotta aikaa. Joskus käytiin mökillä tai oli käty, silloin saattoi olla äänekkäämpi.

Lukion kotibileissä oli joskus varsin estotonta meininkiä, itse en koskaan pannut näissä kun ekan ja tokan välissä aloin seurustella ja olin varattu kun mahdollisuuksia alkoi ilmetä. Mutta kuulin ja näin kaikenlaista.

Vierailija
5/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me aikoinaan tehtiin niin, että kun tiedettiin, että jomman kumman kotitalo (molemmat asuttiin maalla omakotitaloissa) oli tyhjänä tyyliin porukat töissä, sisarukset poissa ja niin edelleen, mentiin aina sinne missä oli helpointa olla. Jos tätä mahdollisuutta ei ollut käytössä, löytyi paikka aina muualta. Joskus myös touhuttiin huoneissamme ovet kiinni, mutta kun ne tahtoivat aina aueta koputtamatta. Koskaan ei kuitenkaan jääty kiinni niin sanotusti rysän päältä ainakaan tietoisesti.

Klassisesti pantiin myös kirjaston invavessassa ja koulun tontilla eri piilopaikoissa. Kyllä kiimaiset nuoret aina paikan ja tilaisuuden keksii. Varsinkin pojilla hormonit hyrrää aika tavalla, en sano etteikö tytöilläkin, mutta pojilla se on niin avoimen seksuaalista ja aloitteita tulee koko ajan ihanan tytön suuntaan. "Eikö me voitais... anna mun... " ja niin poispäin.

Vierailija
6/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pääsevät toteuttamaan seksielämäänsä sitten, kun ne ovat menneet naimisiin ja muuttaneet puolisonsa kanssa omaan kotiin!

Mitä bordellia te siellä oikein pidätte?!

Vierailija
7/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wanha Cansa tuosta wirkkoi ja asian noin nimesi:

Ennen wahtii capallisen cirppuja kuin yhden wikkelän witun!

Kappa vastaa viittä litraa, mikä nuorisolle tiedoksi annettakoon. 

Vierailija
8/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin niin ujoja vielä lukiossa, ettei harrastettu kunnolla seksiä ennen abivuotta ja silloinkin vasta keväällä ennen kirjoituksia. Muuten kyllä pussattiin ja makoiltiin päällekkäin. Voi luoja se tuntui hyvältä kun poika tuli mun päälle makaamaan ja suuteli kiihkeästi. Oltiin orgasmiin asti hän mun pimppiä hieroen kovalla kullillaan housujen päältä ja lopulta itse enin osa paperiin ja lattialle laueten. Se oli sellaista välimuotoa ennen yhdyntää, suuseksiä jne.

Ihan molempien kotosalla oltiin, mutta ovet kiinni. Illat pitkästään pelattiin ja taas kuunneltiin musaa kummallakin housut välillä auki ja hyväiltiin käsin toisiamme. Tuntui hurjalta se erektion kovuus ja kulma. Ihanaa opettelua.

Vierailija
9/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me rouvan kanssa pantiin molempien kotona niin että vanhemmat oli kotona. Ainakin silloin ysärillä vielä kunnioitettiin toisten ruahaa. 

Vierailija
10/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me laitettiin ovi lukkoon ja pantiin. Tästä on jo kohta 20 vuotta aikaa. Joskus käytiin mökillä tai oli käty, silloin saattoi olla äänekkäämpi.

Lukion kotibileissä oli joskus varsin estotonta meininkiä, itse en koskaan pannut näissä kun ekan ja tokan välissä aloin seurustella ja olin varattu kun mahdollisuuksia alkoi ilmetä. Mutta kuulin ja näin kaikenlaista.

Naapurin tytär tuli aikoinaan tiineeksi yläasteen illanvietossa. Ei kuulemma edes osannut nimetä isää. Päättivät sitten kokeilla sitä ehdokkaista, jonka perheellä on eniten metsää ja viljelysalaa. Ei onnistunut kun DNA-testit on keksitty.

"Mutta Aarne on eniten!", sanoi Aune.

Vierailija
11/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona tietysti,ja kotona silloin kun jommallakummalla tyhjä koti. Mä lensin itte pihalle kotoa kun hommailin nykyisen puolison kanssa ja mutsi päätti tulla koputtamatta sisään. Muutin sit omaan kämppään 17- vuotiaana ja sen jälkeen oli ongelmana natinasta valittava naapuri😆

Vierailija
12/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pääsevät toteuttamaan seksielämäänsä sitten, kun ne ovat menneet naimisiin ja muuttaneet puolisonsa kanssa omaan kotiin!

Kuka menee naimisiin ennenkuin näkee että sujuuko seksi ja yhteiselo?

Vierailija
13/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinälatoon sitä minun nuoruudessani mentiin saatille

Vierailija
14/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille löytyy kyllä panija vaikka olisi itse Puppa vahtimassa puolen metrin päässä keinutuolissaan.

Poikien on ensin hankittava omistusasunto, vähintään se normi KTM/DI ja ura nousujohteessa ennen kuin voi pil lu hommista edes haaveilla.

Vierailija
15/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle muka kelpaa morsiameksi tyttö joka ei ole neitsyt vaan kylän yhteinen polkupyörä?!

Vierailija
16/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöille löytyy kyllä panija vaikka olisi itse Puppa vahtimassa puolen metrin päässä keinutuolissaan.

Poikien on ensin hankittava omistusasunto, vähintään se normi KTM/DI ja ura nousujohteessa ennen kuin voi pil lu hommista edes haaveilla.

Ensin oma tupa ja takka, sitten vasta acka!

Vierailija
17/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskassa.

Vierailija
18/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinälatoon sitä minun nuoruudessani mentiin saatille

Nekin ovat tietysti pakko pitää lukossa nykyään.

Vierailija
19/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen asuu kotona.

Paitsi jos on koditon.

Vierailija
20/20 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle muka kelpaa morsiameksi tyttö joka ei ole neitsyt vaan kylän yhteinen polkupyörä?!

Toisen kylän pojalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän