Miksi näytän ylipainoiselta?
Olen 17 vuotias ja painan 44kg ja olen noin 160cm pitkä? Miksi silti näytän todella ylipainoiselta ja tuntuu että "löysää" löytyy joka puolelta >:( näytän siltä kun olisin raskaana ku maha on nii turvonnut! en syö aamupalaa, päivässä syön ehkä 1-2 kertaa pieniä määriä. saatana.
Kommentit (24)
TÄRKEÄÄ: Muista juoda vettä n. 2 litraa päivässä! Saat näin nesteet kiertämään ja ylimääräiset poistumaan kehostasi :)
Vierailija kirjoitti:
Määräät itelle kellon ajat, jolloin pitää syödä edes jotain. Aluksi vaikka ihan vähänkin kerrallaan mutta jotain kuitenkin. Esim aamulla tuoremehua jos ei mitenkään ruoka maistu. Marjoja, hedelmää... Vähitellen elimistö sitten tottuu. Huippua, ettei tarvi enää jännittää ja oot ymmärtäny ett jotain saattaa olla pielessä! Minäki oon ollu tuommonen laihalihava mutta paremmalla tiellä nyt. On siis omaa kokemusta. Tärkeintä on edetä pienin muutoksin. Kirjoitin jo aiemmin niistä personal trainereista. Oikeesti ala seuraan joitain! Ite ainaki saan niistä tsemppiä. Minusta hyviä esimerkkejä on @joosuavisuri, @anninavainio, @joonashaapasaar (instassa @joonashaapasaari)
Kiitos kivasta viestistä :) Katoin nuo instatki läpi!
Et saa riittävästi energiaa, eikä ole lihaksi.
Vilkaisepa, mitä kehitysmaiden ihmiset näyttävät, kun heillä ei ole ruokaa mitä syödä, vaikka he tekevät raskasta työtä.
Ja sun kroppa on ikuisella säästöliekillä.
Kunnon aamiainen, 2x ateriaa ja välipalat ja vähän treenausta, johan kroppasi näyttää hyvältä.
Viidestihän sitä pitäisi syödä, vähintään neljästi. Aamulla ennen kouluun lähtöä klo 8-9, koulussa lämmin ruoka 11-12, välipalaksi hedelmä tms (älä sorru herkkuihin/energiajuomiin) klo 14, kotona taas lämmin ruoka 16-17 ja illalla vielä vaikka puuro tms klo 20. Smoothieta kannattaa opetella tekemään! Varsinkin jos ei tee ruokaa mieli, ne menee helposti ja niihin voi lisätä esim proteiinijauhetta lihaksia kasvattamaan.