Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pitää valita omena- vai päärynäkroppa

Vierailija
26.01.2017 |

...niin omena, eritoten jos lihoo! Saa vaatteilla peitettyä paremmin ylimääräiset kilonsa! Reilu tunika tai mekko päälle ja hoikat sääret näkyviin. Näyttää paljon laihemmalta kuin päärynä, joka ei perä-reisiosastoaan oikein millään peitä, paitsi romanihameella tai hiphopparin lököfarkuilla. Vaikka olisi kuinka sutjakka yläosa. Terveisin päärynä ite.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin menossa rasvansiirto ensikuussa, missä rasvaa siirretään keskivartalosta peppuun. Toivottavasti saan sopusuhtaisemmat kropan :)

Olin itsekin omenavartaloinen ja pari vuotta sitten kävin rasvansiirrossa, jossa rasvaa imettiin vatsasta, vyötäröltä ja selästä. Olen todella tyytyväinen ja nyt minulla on sopusuhtainen tiimalasivastalo

Vierailija
22/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisi olemassa vain kahta vartalotyyppiä... Kroppia on paljon erilaisia ja eri muotoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pääsisi valitsemaan, niin kannattaisi ehdottomasti valita päärynävartalo. Se kertoo terveydestä ja kohdillaan olevasta hormonitoiminnasta.

Eiköhän se kerro kaikkein eniten geeneistä. Vartalotyyppi jos mikä periytyy. Tietty hoikkana voi ja kannattaa pysyä jokaisen...

Vierailija
24/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt omena ja näytän aivan kamalalta. Vasta on niin valtava etten meinaa mahtua ovesta sisään. Ja keskivartalo on vaan aika "leveä"

Vierailija
25/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä ehdottomasti! Ei haittaa vaikka reisissä ja takapuolessa muotoja. Kun taas ompuilla on se kamala maha.

Vierailija
26/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pääsisi valitsemaan, niin kannattaisi ehdottomasti valita päärynävartalo. Se kertoo terveydestä ja kohdillaan olevasta hormonitoiminnasta.

Eiköhän se kerro kaikkein eniten geeneistä. Vartalotyyppi jos mikä periytyy. Tietty hoikkana voi ja kannattaa pysyä jokaisen...

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Vierailija
27/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päärynä ja minusta päärynä on kauniimpi. Tosin nyt keski-iässä keskivartalo on alkanut häviämään, mutta aion saada sen takaisin.

Vierailija
28/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo reilu tunika päälle on juuri se, mikä tekee isokokoisesta ihmisestä vieläkin isomman näköisen. Ei siinä paljon enää hoikat jalat auta...

Päärynällä on se etu, että vaikka lihoo, niin vyötärö yleensä pysyy. Eli laskeutuvaa kangasta oleva hame päälle ja vyötärön esiin tuova vyö vyötäisille.

Normaalipainoisina molemmat vartalotyypit ovat ihan yhtä edukseen ja molemmille löytyy kivoja asukokonaisuuksia.

Päärynöille löytyy kyllä hameita, mutta housujen osto on yhtä tuskaa, vaikka onkin normaalipainoinen. Housut, jotka istuvat reisistä ovat aina vyötäröltä liian isoja.

Pitää vaan ostaa stretch-kankaisia housuja. Ja jos osaa ommella, niin voi ottaa myös vyötärönauhasta vähän sisään. Samoin kannattaa tsekata, että housun muoto on kuvailtu esim. "curvy". Niissä on paremmin otettu huomioon lanteet ja reidet...

Vierailija
29/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, omena on epäterveellisempi, mutta ne hoikat sääret! Hitto, kun voisi pitää minihametta! Päärynäkropalla se olisi härski näky... Miehet tykkää kuitenkin sutjakoista sääristä!

Vierailija
30/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä perse on kauhea varsinkin kun siihen usein liittyy ominaisuus, jota englanninkielellä nimitetään sanoilla 'thunder thighs'. Suurin osa noista EI kylläkään omista tuota peräänkuulutettua tiimalasivartaloa vaikka niin itselleen uskottelevat. Tursas mikä tursas. Omppukin on kamala.

Vierailija
31/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo reilu tunika päälle on juuri se, mikä tekee isokokoisesta ihmisestä vieläkin isomman näköisen. Ei siinä paljon enää hoikat jalat auta...

Päärynällä on se etu, että vaikka lihoo, niin vyötärö yleensä pysyy. Eli laskeutuvaa kangasta oleva hame päälle ja vyötärön esiin tuova vyö vyötäisille.

Normaalipainoisina molemmat vartalotyypit ovat ihan yhtä edukseen ja molemmille löytyy kivoja asukokonaisuuksia.

Päärynöille löytyy kyllä hameita, mutta housujen osto on yhtä tuskaa, vaikka onkin normaalipainoinen. Housut, jotka istuvat reisistä ovat aina vyötäröltä liian isoja.

Pitää vaan ostaa stretch-kankaisia housuja. Ja jos osaa ommella, niin voi ottaa myös vyötärönauhasta vähän sisään. Samoin kannattaa tsekata, että housun muoto on kuvailtu esim. "curvy". Niissä on paremmin otettu huomioon lanteet ja reidet...

Päärynä ja stretch on kyllä jäätävä yhdistelmä. T. Päärynä itsekin.

Vierailija
32/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita Hirvosella on hyvä kroppa vanhempanakin: http://static.iltalehti.fi/muoti/anita2SP_st.jpg Sutjakat sääret! Vaikka on omena, hoikan näköinen. ❤

Vierailija
33/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos osaa tasapainottaa sopivasti ylhäältä ja alhaalta. Eli esim. liehuvakankainen ja kevyt pitkähelmainen toppi, siihen päälle hyvin leikattu, istuva bleiseri ja jalkaan saappaat tai nilkkurit.

Vierailija
34/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä tietty. Mitä vikaa on hyvässä perseessä ja erottuvassa vyötärössä? Miksi reidet ja takamus pitäisi peittää jos ei ylipainoakaan ole?

Vierailija
35/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaankin sit omena, koska jos lihon, rasva päätyy tasaisesti, mutta eniten rintoihin ja vatsaan.

Mä kyllä pitäisin tämän. Mulla on kunnon hartiat ja tissit ja hoikat sääret ja pyöreä takamus (muttei leveää lantiota eikä todellakaan niitä satulalaukkuja). Tuntemani päärynät joutuvat laihduttamaan todella laihoiksi, että se päärynämuoto ei korostu ja silloin lähtevät tissit, kokonaan.

Jos tulee pieni vatsapömppö, niin sitä ei edes huomaa, kun on ne hartiat - ja ekana aina kasvavat tissit (esim. raskaana).

Vierailija
36/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä ehdottomasti, onneksi se olenkin. Hoikat sääret kauniit, jos on muuten sopusuhtainen tiimalasivartalo ja terhakka peppu. Sen sijaan tikkujalat, jotka ovat tasaisen laihat nilkasta nivuseen, yhdistettynä pötkyläkroppaan ja perseettömyyteen ei ole mikään viehättävä näky. Harva näyttää lihavana hyvältä, mutta päärynöillä sentään säilyy vyötärö pidempään. Ei se pallo kahden tikun varassa ole kovin naisellinen, terveyshaitoista puhumattakaan.

Vierailija
37/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos osaa tasapainottaa sopivasti ylhäältä ja alhaalta. Eli esim. liehuvakankainen ja kevyt pitkähelmainen toppi, siihen päälle hyvin leikattu, istuva bleiseri ja jalkaan saappaat tai nilkkurit.

Stretchit, pitkähelmainen toppi ja sen päällä istuva bleiseri kuulostaa minun korvaani kyllä vähän eripariselta. Ei oikein bisnes- eikä vapaa-ajan asulta. Sitä paitsi siinä tulee paljon kangasta juuri vartalon leveimmälle kohdalle, mikä ei taida olla se, mitä haetaan.

Pukisin päärynälle ennemmin korkeavyötäröiset hyvin istuvat suorat tai leveät villakangashousut ja neuleen, jossa on savupiippukaulus. Jos siis hame tai mekko ei ole vaihtoehto. T. Päärynä itsekin.

Vierailija
38/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä. Ehdottomasti päärynä. Ihan jo pelkän terveydenkin kannalta, mutta lisäksi musta leveä perä ja kapea vyötärö on seksikkäintä ikinä <3 

Vierailija
39/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sivusta katsottuna päärynä: ohut yläosa eli ei juurikaan rintoja (vaikka olisin kuinka lihava, rinnat on aina pienet), iso maha ja iso peppu ja paksut reidet. Kuitenkin edestä katsottuna olen tikku, jonka isoin kohta näyttäisi olevan ylhäällä: leveät hartiat ja vyötärö, mutta erittäin kapea lantio.

Mä en oo koskaan ymmärtänyt mitä pahaa on leveässä takamuksessa. Haluaisin itse sellaisen.

Eli siis jos saisin päättää, niin haluaisin mieluummin päärynävartalon (niin että edestäkin katsottuna se suurin leveys olisi lantion kohdalla eikä hartioissa), koska se on naisellisempi minusta.

Onneksi sentään edes sivusta katsottuna minulla on päärynän muotoinen vartalo, niin ehkä se vähän kompensoi tuota etupuolelta katsottua miesvartaloa.

Vierailija
40/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stretchit, pitkähelmainen toppi ja sen päällä istuva bleiseri kuulostaa minun korvaani kyllä vähän eripariselta. Ei oikein bisnes- eikä vapaa-ajan asulta. Sitä paitsi siinä tulee paljon kangasta juuri vartalon leveimmälle kohdalle, mikä ei taida olla se, mitä haetaan.

Pukisin päärynälle ennemmin korkeavyötäröiset hyvin istuvat suorat tai leveät villakangashousut ja neuleen, jossa on savupiippukaulus. Jos siis hame tai mekko ei ole vaihtoehto. T. Päärynä itsekin.

No ehkä enemmänkin business casual, mitä mun mielestä kyllä voi pitää niin siistimpänä arkiasuna kuin rennommassa toimistotyössäkin. Ei siinä tule liika kangasta vyötärölle, koska hyvin leikattu bleiseri tuo vyötärön esille ja  laskeutuva kevyt toppi peittää ns. ongelmakohdat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi