Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vaarallista Helsingin asemalla nykyään on?

Vierailija
26.01.2017 |

Kokemuksia? Valoisalla/pimeällä ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä niistä?

Vierailija
2/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät? En ole kertaakaan kuullut että kukaan olisi joutunut pulaan siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmilla?

Vierailija
4/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysytellä ihmisvilinässä ja vältellä hiljaisia paikkoja. Ihan sama onko pimeää vai valoisaa muuten, sillä onhan siellä valot. Omituiset tyypit ottavat kontaktia, joten täytyy olla skarppina, että mitä vastaa tai väistää ajoissa. Liikkuvat ryhmissä eli jos yksi juttelee sinulle, niin tarkista heti, että  missä muut ovat ja mene vaikka liikkeeseen turvaan. Yrittävät painostaa ja manipuloida henkisesti, mutta olet aika turvassa, jos et hätäänny. Kysyvät rahaa. Hakeudu turvalliseen ihmisvirtaan. Älä aina pysähdy, jos joku kysyy sinulta jotain.

Vierailija
5/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatientorilla.

4.

Vierailija
6/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka assalla hengaa ? Se on läpikulkupaikka

Vierailija
7/7 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis päärautatieasemalla? 

Ei ole vaarallista. Olen asunut Helsingissä parikymmentä vuotta ja liikkunut paljon keskustassa, myös asemalla, eri aikoihin, eikä minulle ole koskaan sattunut mitään. (Olen melko pienikokoinen nainen.) Toki missä vain kaupunkien keskustoissa VOI joskus sattua jotain. Ihan normaalijärkinen varovaisuus esim.myöhäiseen aikaan riittää. Kaisaniemen puistoa kylläkin välttelen pimeällä jos yksin kuljen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä