Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pitää valita omena- vai päärynäkroppa

Vierailija
26.01.2017 |

...niin omena, eritoten jos lihoo! Saa vaatteilla peitettyä paremmin ylimääräiset kilonsa! Reilu tunika tai mekko päälle ja hoikat sääret näkyviin. Näyttää paljon laihemmalta kuin päärynä, joka ei perä-reisiosastoaan oikein millään peitä, paitsi romanihameella tai hiphopparin lököfarkuilla. Vaikka olisi kuinka sutjakka yläosa. Terveisin päärynä ite.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päärynä, omena on aivan kamala naisella!!

Vierailija
2/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mielummin omena :D onhan se järkky, mut niin on kyl päärynäkin. Siis jos on oikeesti ylipainoa.

Oon varmaan oikeastikin "omena" mutta tosi hoikka ja hyvässä kunnossa niin ei hätää! Mut sit joskus kun saan toivottavasti lapsia ja alkaa keski-ikä lähestyä niin oon varmaan ihan hirveä näky, haha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavartalot tilkujalkoineen vasta kamalan näkösiä onkin!

Vierailija
4/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on käsittääkseni päärynävartalo, mutta ainakin hoikkana olen tähän ihan tyytyväinen

Vierailija
5/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva on vaarallisempaa mahassa kuin perseessä.

Vierailija
6/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Päärynävartalo on naisellinen ja vieläpä terveellisempi kuin omenavartalo.

Vierailija
7/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsisi valitsemaan, niin kannattaisi ehdottomasti valita päärynävartalo. Se kertoo terveydestä ja kohdillaan olevasta hormonitoiminnasta.

Vierailija
8/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo reilu tunika päälle on juuri se, mikä tekee isokokoisesta ihmisestä vieläkin isomman näköisen. Ei siinä paljon enää hoikat jalat auta...

Päärynällä on se etu, että vaikka lihoo, niin vyötärö yleensä pysyy. Eli laskeutuvaa kangasta oleva hame päälle ja vyötärön esiin tuova vyö vyötäisille.

Normaalipainoisina molemmat vartalotyypit ovat ihan yhtä edukseen ja molemmille löytyy kivoja asukokonaisuuksia.

Vierailija
9/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä on ihana! Omena taas kaikista pahin..

Vierailija
10/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi pyöreä keskivartalo ja hoikat jalat näyttää typerältä

http://posercontent.com/sites/default/files/products/140524/0115/egg-ma…

Vierailija
11/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan päärynä! Perse on kuin seitsemän leivän uuni ja pullohartiat kaupan päälle, hyi!

Vierailija
12/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasva on vaarallisempaa mahassa kuin perseessä.

Niin on ja terveyssyistä olenkin mieluummin päärynä kuin omena, mutta omena on mielestäni kauniimman näköinen hoikkine jalkoineen ja omenana vaatteiden ostaminen olisi huomattavasti helpompaa.

Vierailija
13/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ei taas ymmärrä mitään omista vartalotyypeistään. vyötärön ja lantion tulee erottua selkeästi niin, että vyötärö on se hoikempi puoli. miksi ihmeessä kukaan haluaisi sen olevan toisinpäin.

Vierailija
14/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenat alapeukuttaa.

Vierailija
15/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo reilu tunika päälle on juuri se, mikä tekee isokokoisesta ihmisestä vieläkin isomman näköisen. Ei siinä paljon enää hoikat jalat auta...

Päärynällä on se etu, että vaikka lihoo, niin vyötärö yleensä pysyy. Eli laskeutuvaa kangasta oleva hame päälle ja vyötärön esiin tuova vyö vyötäisille.

Normaalipainoisina molemmat vartalotyypit ovat ihan yhtä edukseen ja molemmille löytyy kivoja asukokonaisuuksia.

Päärynöille löytyy kyllä hameita, mutta housujen osto on yhtä tuskaa, vaikka onkin normaalipainoinen. Housut, jotka istuvat reisistä ovat aina vyötäröltä liian isoja.

Vierailija
16/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lihavana päärynä ja nyt laihdutettuani se muuttui omenaksi, kun rasvaa lähti suhteessa eniten takapuolesta ja reisistä. Ei siis hirveästi eroa huomaa, aiemmin päärynävartaloon sai aikaan vyötärön kun käytti vähän tiukempaa yläosaa ja sopivan mallista hametta. Omenavartaloon vyötärön huijaaminen on tosi vaikeaa, eikä toisaalta voi korostaa esimerkiksi pienempää takapuolta, koska siinäkin kiinnittyy huomio siihen, kuinka paksu keskikohta on.

Tunika ei kyllä sovi muille kuin pitkille tai sitten todella siroille.

Vierailija
17/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalotyypeissä on kysymys sekä luustosta (hartioiden osalta) että myös hormonaalisesta rasvan kertymisestä.Päärynä on lisääntymisikäisellä naisella varmaan yleisin vartalotyyppi. Vaihdevuodet tekevät monista tasapaksuja tai omenoita, kun alkaa tulla mummovatsaa. Eli siksi päärynä miellyttää miehen silmää.

Vierailija
18/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan päärynä! Perse on kuin seitsemän leivän uuni ja pullohartiat kaupan päälle, hyi!

Olin juuri tulossa kommentoimaan, että nimenomaan sitä päärynävartalon hehtaaripersettä en missään nimessä halua, ja repesin tälle täysin :D "Seitsemän leivän uuni". Kiitos tästä!

Vierailija
19/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omanavartaloinen ja vihaan s8tä yli kaiken. Minulla on tikut jalat, kapea vyötärö ja iso maha/keskivartalo. Olen normaalipainoisia alarajalla, joten en halua laihduttaa hirveästi.

Mieluummin olisin päärynävartaloinen

Olenkin menossa rasvansiirto ensikuussa, missä rasvaa siirretään keskivartalosta peppuun. Toivottavasti saan sopusuhtaisemmat kropan :)

Vierailija
20/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä voi ottaa itsestään selfieitä tai seistä valokuvissa omenan takana. Omena ei onnistu valokuvissa. T: Omena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän