Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?
Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...
Kommentit (668)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten kanssa hengailu leffassa käyden. Menen leffaan vain itse leffan takia ja yleensä yksin. Nautin silti siitä, että siellä salissa on myös muita, vieraita ihmisiä katsomassa samaa leffaa, esim. jos jollekin jutulle nauretaan yhtä aikaa. On kivaa kun ei tarvitse olla sosiaalinen eikä vuorovaikuttaa kenenkään kanssa mutta silti syntyy illuusio joukkoon kuulumisesta. Leffassa käyminen on minulle tunne-elämys, joka ehkä tuntuu voimakkaammalta, kun olen siellä ilman vierustoveria.
Tämä oli todella kauniisti muotoiltu, koen itse samoin.
Video- ja lifestyleblogien seuraaminen. En ymmärrä miten jotakin jaksaa kiinnostaa toisen uusi merkkilaukku ja päivän asu. Tykkään itsekin laittautua, mutta ei kiinnosta esim. jonkun äitibloggaajan asupostaukset ja tuhannet kuvat lapsistaan. Tai vielä pahempaa, näiden vbloggaajien lätinät. Ja ne tuhannet kuvat omasta naamasta tai pahimmillaan tisseistä ja perseestä.
Sipuli. En vain millään opi pitämään siitä.
Puhelimeen puhumisessa yleisellä paikalla niin lujaa että kaikki kuulee.
Vuohenjuusto. Siitä muka kaikki pitävät. Ei totta.
Tekoripset. En ole koskaan nähnyt hyvännäköisiä tekoripsiä. Ne ovat kamalat ja rumat. Yök.
"Kynsitaide". Tekokynsissä jotain tuhruja ja se on taidetta. Tekokynnet muutenkin. Kolmesenttiset kotkankynnet ovat rumat, eivät seksikkäät.
Pukeutuminen muodin mukaan, ei sen mukaan mikä istuisi päälle. Ei ei ei.
Itsensä (liian) kova esille tuominen.
Valkoinen sisustus. Suomalaiset näyttelijät ja laulajat. Kardashianin perheen seuraaminen ja ihailu tai kauhistelu. Lehtikaalisipsit. Ville Haapasalo. Vesa-Matti Loiri. Maija Vilkkumaa ja PMMP. Pentik ja Aarikka. Aallon arkkitehtuuri. Stefan Lindfors. Torvet juontajat ja helppoheikit. Vain elämää-vetistely ja voitonmaksimointi. Mertaranta. Kyllönen. Meillä on unelma-tyyliset virtue signaling-bileet ahneine opportunistiartisteineen. Meeri Koutaniemi tappiin vedettyine kontrasteineen. Iskelmälaulajt. Listaa voisi jatkaa ellei nyt jo puistattaisi ihan kamalasti. Gaah.
Kånken tai mikä muu reppu tahansa aikuisen ihmisen selässä bussissa tai junassa. Sillä sitten kolhitaan istuvia kun ei voi jostain roikottaa sitä kädessä bussiin noustessa ja siellä kulkiessa.
Vierailija kirjoitti:
Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...
Olin juhlissa jossa laulettiin VIRSIÄ. Mitä helvettiä. Masentavampaa musiikkia saa hakea. En edes laske musiikiksi. Hirveää kidutusta. Ketään muuta ei näyttänyt haittaavan
onhan noita: kahvi, graavilohi, viini, olut, drinkit, seksi, bilettäminen, terassilla istuminen, uimarannalla oleminen, sushi, mökkeily, smalltalk ja juhliminen puolituttujen/tuntemattomien kanssa
Yleissivistys. Jonkun toisen sanelemat ehdot sille mihin sinun pitäisi aivokapasiteettisi käyttää. Ja minkä takia? Että et joudu nolona änkyttämään kun tapaat jonkun toisen samanlaisen p'skantärkeän patsastelijan. "Miten sä et tiääääädä?! Hirrrrvee aukko yleissivistyksessä!"
Aha.
Vierailija kirjoitti:
Kånken tai mikä muu reppu tahansa aikuisen ihmisen selässä bussissa tai junassa. Sillä sitten kolhitaan istuvia kun ei voi jostain roikottaa sitä kädessä bussiin noustessa ja siellä kulkiessa.
Onko Kånken jotenkin erityisen kolhiva? Minulla 37-vuotiaalla on tuo reppu. En tiedä miksi. Ei ainakaan muodin vuoksi. Reppu on selässäni, koska se on reppu. Tarkoitus onkin että kädet jää vapaiksi.
Asiaan; minä inhoan saunaa, mökkeilyä, suklaata, salmiakkia, sometyrkkyilyä ja joulua.
Rannalla makoilu ( uiminen on kyllä kivaa )
Viinit
Suklaapatukat (mars, tupla...)
Jaffa / Fanta hyh
- ketsuppi
- helteet (enkä ole yhtään ylipainoinen, en hikoile helposti edes saunassa, ja palelen mutta en vain siltikään pidä kuumasta, tykkään vain keleistä, jolloin saa pukea)
- limonadi, mikä tahansa
- voileipäkakku, millainen tahansa
- shoppailu
Nämä nyt alkuun
Älypuhelimet ja sosiaalinen media. Miksi pitää olla aina nenä kiinni siinä puhelimessa? Peruspuhelimellakin pärjään oikein hyvin. En koe halua / tarvetta kertoa elämästäni tai jakaa joka minuuttia elämästäni kaikille kuvin ja tekstein. Jokainen taaplaa toki tyylillään.
Aspartaamilla makeutetut juomat ja ruoat. Maistuvatko ne jonkun mielestä muka oikeasti makealle?