Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?
Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...
Kommentit (668)
Karjalanpaisti
Riistakäristys
Poronkäristys
.....käristys
Kaurapuuro
Lämmin leipäjuusto
Dominokeksit
Sauna
Hiihto
Lätkä
Sisustaminen. Mulla on kiva koti. Ollaan miehen kanssa laitettu se sellaiseksi mistä tykätään ja missä viihdytään. En todellakaan halua muuttaa kotiani uuden näköiseksi, puhumattakaan että juoksisin trendien perässä.
No ok, kun lapset muuttavat pois kotoa niin kai maalataan vähän ja järjestetään heidän huoneensa työhuoneeksi ja vierashuoneeksi. Mutta se on tarpeeseen, ei huvin vuoksi.
http://kolttonen.fi/blog/2017-08-21.html
Vain karu totuus, ei mitään muuta........ Rauhaa kaikille....
Ulkomaiset TV-sarjat 2000-luvulla. Plus kaikki tosi-tv sonta, joka on aiheuttanut oksennusreaktion heti ensimmäisistä Big Brother ja Idols-kausista lähtien.
Kokoaikatyö. Teen mielelläni pätkätöitä, vieläpä niin, että tösuhteiden välissä pidän reilusti omaa lomaa. En voisi kuvitellakaan olevani vuosia samassa työpaikassa 8 tuntia päivässä viisi päivää viikossa yhden kuukauden vuosilomalla. Huhhuh. Toisinaan työnantajat ovat tarjonneet vakituista työsuhdetta ja mitä ilmeisimmin olettaneet että kiljuisin riemusta. Kiljun kyllä, mutta en riemusta.
Seksi. Varsinkaan sitä en ymmärrä, jos siihen viitataan hauskanpitona.
Vieraat lapset ja naispuoliset työkaverit. Yöks ja hyi! Itse olen siis nainen.
Parisuhteessa ollessani hengailu toisten pariskuntien kanssa, ihan vaan siksi että ovat pariskuntia. "Kun sitä nykyään on parisuhteessa, niin jotenkin sitä mielellään hakeutuu muiden pariskuntien seuraan." Ei ei ja ei. Ei ei ei ei ei ei ei. Ei. Minulla on omat kaverit ja sinulla omat.
Olen n. 30v mies. En pidä:
- Jääkiekon katsomisesta
- Kuumasta säästä
- Autoista / tekniikasta vouhottamisesta
- Kännäämisestä
- Spotifyn top50 listasta
Pulled pork. En tajua sitä hypetystä.
En pidä tästä digi-ajasta ( tai miten se nyt hienosti ilmaistaan). Minusta ei ole hienoa, että jo pienillä lapsilla on tabletti kädessä ja hienoin älyluuri. Ja sama homma jatkuu kouluissa jo opetuksessakin ja se on sitten modernia. Tietysti on tärkeää oppia käyttämään eri laitteita, mutta minusta nyt ollaan menty jo liian pitkälle. Olenkin iloinen, että ehdin kirjoittaa Yo-kirjoitukset ihan perinteisesti kynällä.
En ymmärrä myöskään kauheaa instagram ja facebook hehkutusta. Minulle Facebook on vaan ja ainoastaan yhteydenpito väline ja tuo insta nyt ei ole edes sitäkään.
Vihaan shoppailua. En jaksa juosta kymmenissä liikkeissä ostamassa niitä samoja rytkyjä kuin muillakin. En myöskään ole valmis pistämään vaatteiseen kovin paljon rahaa.
En pidä myöskään lihanmakuisista vege-tuotteista. Nyhtökaura, härkis ja mitä muita näitä nyt on. Jos kaipaisin lihan makua nämä olisivat hyvä korvike.
Spinnerit. Minusta älyttömiä muoviroskia.
Autojen arvostus. Minulle auto on kulkuneuvo paikasta toiseen.
Jopo-pyörät. Jotenki hankalan mallisia ajaa
Kånken-reput
Yleensäkin kaikki mihin mennään mukaan/ostetaan koska, "kaikilla muillakin on" tai "kaikki muutkin tekee niin"
Kissat. Siis mikä vi**u siinä on että joka paikassa hehkutetaan kissoja? Kissavideoita, kissojen kuvia instassa ynnä muissa. En ymmärrä. Itestäni kissat on ihan ok, mutta nyt saa riittää
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ruokaan ja syömiseen liittyvä. Ruuan ostaminen, laittaminen ja syöminen ällöttää eritiysesti. Samoin mikä tahansa makea yököttää.
Millä sä sitten elät jos kerran syöminen on sun mielestä ällöttävää?
Vierailija kirjoitti:
En pidä tästä digi-ajasta ( tai miten se nyt hienosti ilmaistaan). Minusta ei ole hienoa, että jo pienillä lapsilla on tabletti kädessä ja hienoin älyluuri. Ja sama homma jatkuu kouluissa jo opetuksessakin ja se on sitten modernia. Tietysti on tärkeää oppia käyttämään eri laitteita, mutta minusta nyt ollaan menty jo liian pitkälle. Olenkin iloinen, että ehdin kirjoittaa Yo-kirjoitukset ihan perinteisesti kynällä.
En ymmärrä myöskään kauheaa instagram ja facebook hehkutusta. Minulle Facebook on vaan ja ainoastaan yhteydenpito väline ja tuo insta nyt ei ole edes sitäkään.
Vihaan shoppailua. En jaksa juosta kymmenissä liikkeissä ostamassa niitä samoja rytkyjä kuin muillakin. En myöskään ole valmis pistämään vaatteiseen kovin paljon rahaa.
En pidä myöskään lihanmakuisista vege-tuotteista. Nyhtökaura, härkis ja mitä muita näitä nyt on. Jos kaipaisin lihan makua nämä olisivat hyvä korvike.
Spinnerit. Minusta älyttömiä muoviroskia.
Autojen arvostus. Minulle auto on kulkuneuvo paikasta toiseen.
En olisi osannut paremmin tiivistää! Lisää tähän vielä paskaiset känken-reput ja massamuoti-jopot.
Facebook, ryyppääminen, tupakka, mitkään massahysteriat joita muka kaikki harrastavat.
Kahvi, salmiakki, elokuvissa käyminen, uiminen...
Nämä "luontoa" harrastavat juntit
Sauna
Oluen litkiminen isoista tuopeista betonisessa terassilla
Litku nimenä
Kissat
Pringles
Teinitytöt