Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?

Vierailija
26.01.2017 |

Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...

Kommentit (668)

Vierailija
41/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit sarja.

Ikinä en ymmärtänyt mitä siinä oli katsomista vaikka kaikki siitä aikoinaan puhui.

WOW nettipeli.

Raidit, kilta illat yms mistä en ymmärrä yhtään mitään ja pelaavat puhuvat minulle niistä.

Vierailija
42/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokado

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi.Lisäksi kalliit ravintolat, joissa ruokalistalla on jotain auringonkukan terälehtiä, kuusenkerkkäkeittoa ja keskosena syntyneen vasikan sorkkauutetta yms. Vähän nolottaa, että omat lempiruoat on tyyliin pitsa ja hampurilaiset.

Vierailija
44/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pringles-sipsit yök. Suurin osa naisista yök. Lapset yök. Kissat yök. Avaruuselokuvat yök. Subin leivät yök.

Vierailija
45/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna, uiminen ja uimahallit, lapset, siideri

Vierailija
46/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon juonti

Vierailija
47/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asua landella

Vierailija
48/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna ja saunaillat esim. kavereiden ja työkavereiden kanssa :(

Mua kanssa ärsyttää! En ole niitä ihmisiä jotka tykkäävät viettää ko aikaa yhdessä saunassa ilkosillaan.

Vierailija
49/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi. Mikä tahansa ja mikään alkoholi.

Vierailija
50/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi! Ihan kauheaa kuraa. Haluaisin tykätä, koska kaikille tuntuu tulevan niin ihana olo kahvikupillisen jälkeen. Mutta kun en vain tykkää, en sitten millään!

Vierailija
51/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin kuuntelu. Inhoan etenkin taustamusiikkia kaupoissa, ravintoloissa, kuntosaleilla, illanistujaisissa ja useimmissa sarjoissa ja elokuvissa. En ikinä kuuntele itsekseni radiosta mitään ohjelmaa, jossa soitetaan kappaleita välillä. Juoksulenkilläkin kuuntelen mieluummin omaa läähätystäni ja autojen huminaa.

Muut saavan kuunnella just niin paljon musiikkia kun haluavat, mutta mielellään kuulokkeilla.

Vierailija
52/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous ja stand up komiikka.

Taidan olla vain huumorintajuton, kun tunnen pelkkää myötähäpeää esiintyjää kohtaan.

Vierailija
53/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeen tajua tämän ketjun peukutuksia. Onko niin, että mitä enemmän saa alapeukkuja, sen todennäköisemmin ei tykkää jostain, josta useimmat oikeasti tykkäävät? Ja sitten taas jos on kauheesti ylänuolia, muutkin samaistuu ja itse asiassa aika useat ei tykkää?

Vai ylänuoletatteko kaikkia niitä, joista itse pidätte ja yllättyneenä tajuatte, että oho, tuostakin voi olla tykkäämättä?

Vierailija
54/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvi

tupakka

matkustelu

ulkoilu pakkasella

himoliikunta

romanttiset komediat

kirjat

jogurtti ja muut limaiset lällyt

Vierailija
55/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sauna ja saunaillat esim. kavereiden ja työkavereiden kanssa :(

Mua kanssa ärsyttää! En ole niitä ihmisiä jotka tykkäävät viettää ko aikaa yhdessä saunassa ilkosillaan.

Mä en myöskään pidä saunailloista. Illanvietosta kyllä, mutta en saunailloista.

Vierailija
56/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkka. Minua ällöttää sen limaklimpin jauhaminen, varsinkin kun maku on kadonnut. Ja sitten kun pitää lopuksi sylkäistä se venyvän limainen kuvotus pois meinaa yrjö lentää. En tajua miksi kukaan söisi purkkaa vapaaehtoisesti, olkoon kuinka hyvää hampaille tahansa.

Vierailija
57/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeen tajua tämän ketjun peukutuksia. Onko niin, että mitä enemmän saa alapeukkuja, sen todennäköisemmin ei tykkää jostain, josta useimmat oikeasti tykkäävät? Ja sitten taas jos on kauheesti ylänuolia, muutkin samaistuu ja itse asiassa aika useat ei tykkää?

Vai ylänuoletatteko kaikkia niitä, joista itse pidätte ja yllättyneenä tajuatte, että oho, tuostakin voi olla tykkäämättä?

Ainakin minä annan yläpeukkuja sellaisille asioille, joista en itsekään pidä.

Vierailija
58/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ruokaan ja syömiseen liittyvä. Ruuan ostaminen, laittaminen ja syöminen ällöttää eritiysesti. Samoin mikä tahansa makea yököttää.

Vierailija
59/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisien omakuvien laitto nettiin. Siis niistähän välittyy se tieto, että henkilö haluaa että häntä katsotaan, ja mua jotenkin hävettäisi julkisesti julistaa, että "katsokaa mun naamaa". Joskus jos joku on vaikka jollain matkalla ja ottaa sieltä kuvan, sit sen naama peittää sen kuvan ja taustalla näkyy vain pieni vilaus matkakohteesta. Mä en tajua pointtia. Siis jos sillä ihmisellä on kymmeniä kuvia itsestään, niin kaikkihan jo tietää miltä hän näyttää, kun taas jos kuvan pinta-alasta suurin osa olisi sitä itse asiaa ("katsokaa, olen täällä paikassa x"), niin siinä olisi jotain uuttakin tietoa.

Tavallaan ymmärrän, että haluaa esim. itsetuntoa kohottaa, mut eikö oikeasta elämästä saisi ulkonäölleen todenmukaisempaa vahvistusta, kun siellä ei esim. ole filttereitä tai vääriä kuvakulmia?

Vierailija
60/668 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukit! Kauheita!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän