Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?
Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...
Kommentit (668)
Sushi.Lisäksi kalliit ravintolat, joissa ruokalistalla on jotain auringonkukan terälehtiä, kuusenkerkkäkeittoa ja keskosena syntyneen vasikan sorkkauutetta yms. Vähän nolottaa, että omat lempiruoat on tyyliin pitsa ja hampurilaiset.
Pringles-sipsit yök. Suurin osa naisista yök. Lapset yök. Kissat yök. Avaruuselokuvat yök. Subin leivät yök.
Sauna, uiminen ja uimahallit, lapset, siideri
Vierailija kirjoitti:
Sauna ja saunaillat esim. kavereiden ja työkavereiden kanssa :(
Mua kanssa ärsyttää! En ole niitä ihmisiä jotka tykkäävät viettää ko aikaa yhdessä saunassa ilkosillaan.
Alkoholi. Mikä tahansa ja mikään alkoholi.
Kahvi! Ihan kauheaa kuraa. Haluaisin tykätä, koska kaikille tuntuu tulevan niin ihana olo kahvikupillisen jälkeen. Mutta kun en vain tykkää, en sitten millään!
Musiikin kuuntelu. Inhoan etenkin taustamusiikkia kaupoissa, ravintoloissa, kuntosaleilla, illanistujaisissa ja useimmissa sarjoissa ja elokuvissa. En ikinä kuuntele itsekseni radiosta mitään ohjelmaa, jossa soitetaan kappaleita välillä. Juoksulenkilläkin kuuntelen mieluummin omaa läähätystäni ja autojen huminaa.
Muut saavan kuunnella just niin paljon musiikkia kun haluavat, mutta mielellään kuulokkeilla.
Putous ja stand up komiikka.
Taidan olla vain huumorintajuton, kun tunnen pelkkää myötähäpeää esiintyjää kohtaan.
En oikeen tajua tämän ketjun peukutuksia. Onko niin, että mitä enemmän saa alapeukkuja, sen todennäköisemmin ei tykkää jostain, josta useimmat oikeasti tykkäävät? Ja sitten taas jos on kauheesti ylänuolia, muutkin samaistuu ja itse asiassa aika useat ei tykkää?
Vai ylänuoletatteko kaikkia niitä, joista itse pidätte ja yllättyneenä tajuatte, että oho, tuostakin voi olla tykkäämättä?
kahvi
tupakka
matkustelu
ulkoilu pakkasella
himoliikunta
romanttiset komediat
kirjat
jogurtti ja muut limaiset lällyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauna ja saunaillat esim. kavereiden ja työkavereiden kanssa :(
Mua kanssa ärsyttää! En ole niitä ihmisiä jotka tykkäävät viettää ko aikaa yhdessä saunassa ilkosillaan.
Mä en myöskään pidä saunailloista. Illanvietosta kyllä, mutta en saunailloista.
Purkka. Minua ällöttää sen limaklimpin jauhaminen, varsinkin kun maku on kadonnut. Ja sitten kun pitää lopuksi sylkäistä se venyvän limainen kuvotus pois meinaa yrjö lentää. En tajua miksi kukaan söisi purkkaa vapaaehtoisesti, olkoon kuinka hyvää hampaille tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En oikeen tajua tämän ketjun peukutuksia. Onko niin, että mitä enemmän saa alapeukkuja, sen todennäköisemmin ei tykkää jostain, josta useimmat oikeasti tykkäävät? Ja sitten taas jos on kauheesti ylänuolia, muutkin samaistuu ja itse asiassa aika useat ei tykkää?
Vai ylänuoletatteko kaikkia niitä, joista itse pidätte ja yllättyneenä tajuatte, että oho, tuostakin voi olla tykkäämättä?
Ainakin minä annan yläpeukkuja sellaisille asioille, joista en itsekään pidä.
Kaikki ruokaan ja syömiseen liittyvä. Ruuan ostaminen, laittaminen ja syöminen ällöttää eritiysesti. Samoin mikä tahansa makea yököttää.
Lukuisien omakuvien laitto nettiin. Siis niistähän välittyy se tieto, että henkilö haluaa että häntä katsotaan, ja mua jotenkin hävettäisi julkisesti julistaa, että "katsokaa mun naamaa". Joskus jos joku on vaikka jollain matkalla ja ottaa sieltä kuvan, sit sen naama peittää sen kuvan ja taustalla näkyy vain pieni vilaus matkakohteesta. Mä en tajua pointtia. Siis jos sillä ihmisellä on kymmeniä kuvia itsestään, niin kaikkihan jo tietää miltä hän näyttää, kun taas jos kuvan pinta-alasta suurin osa olisi sitä itse asiaa ("katsokaa, olen täällä paikassa x"), niin siinä olisi jotain uuttakin tietoa.
Tavallaan ymmärrän, että haluaa esim. itsetuntoa kohottaa, mut eikö oikeasta elämästä saisi ulkonäölleen todenmukaisempaa vahvistusta, kun siellä ei esim. ole filttereitä tai vääriä kuvakulmia?
Frendit sarja.
Ikinä en ymmärtänyt mitä siinä oli katsomista vaikka kaikki siitä aikoinaan puhui.
WOW nettipeli.
Raidit, kilta illat yms mistä en ymmärrä yhtään mitään ja pelaavat puhuvat minulle niistä.