Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?
Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...
Kommentit (668)
Ns. tyttöjen illat.
Hemmotteluhoidot.
Risteilyt.
Kaurimäen veljesten elokuvat ja Uuno Turhapuro. Aivan kauheeta kuraa molemmat
Pikku Henry wrote:
Vierailija kirjoitti:
Frendit TV-sarja
Radio Nova
Vappu Pimiä
Mainostelevisio (MTV3)
Roope Salmisen TV-ohjelmat
Oltermanni
Antti Holman huumori
Juhla Mokka
Titanic -elokuva
Ruispalat
Keline Dijônin musiikkia
Makeat suomisiiderit
Päätelmä :
istut sohvalla,vaihtelet TV kanavia,mussutat paahtoleipää metwurstilla taustalla soi popedaa ja kittaat kaljaa?
Ruispalojen ja paahtoleivän lisäksi on olemassa oikeaa ruisleipää, joka ei sisällä lainkaan vehnää.
muut ihmiset. en voi sietää typeryyttä, eli toisia ihmisiä. eritoten politiikasta vänkääjät ovat vihalistan kärkipaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Shoppailu, kaikenlaisten turhakkeitten ottelu paremman tekemisen puutteessa. Nää tyttöjen retket: shoppailua, kahvilaa, ravintolaa ja ehkä sit vielä teatteria tai jotain. Kylpylät!
Ja kyllä, olen naisoletettu.Sitten vielä nauraminen hiukan pöljille jutuille vain miellyttämisen takia. Virkistävä kommentti: en minä vaan menisikään.
Jääkiekko, ehdottomasti jääkiekko. Ja aina kun siitä sanoo jotain negatiivista niin ne olettaa että pidän sitten jalkapallosta. Miksi ihmeessä sitten pitäisin muka jalkapallostakaan?
Minulle jääkiekko on todella tylsää. Ei kiinnosta tippaakaan. Ihmettelen suuresti kuinka jotkut puhuu eri pelaajista, peleistä ja kaikesta jääkiekkoon liittyvästä niin innoissaan. Ja mm-kisojen aikaan jos suomi voittaa niin tuntuu kuin ihmiset olisivat aivan päästään sekaisin. Luukutetaan samoja biisejä kerta toisensa jälkeen ja ollaan aivan sekaisin. Minulle tilanne näyttää siltä kuin ihmiset olisivat seuranneet tyyliin variksen lentämistä pesäänsä ja sitten riemuiten ja kiljuen tanssisivat pesäpuun ympärillä, juoksentelisivat ympäriinsä ja luukuttaisivat jotain surkeita kappaleita. Täysin kaistapäistä enkä vain voi ymmärtää.
Tokihan minä yhteisöllisyyden ymmärrän mutta onko sen pakko kohdistua johonkin noin typerään asiaan. Kai raukoilla ei vain ole mitään muuta elämässään.
Hernekeitto, minkä tai kenen tahansa fanitus, väkivaltaan tai seksiin keskittyvät sarjat ja elokuvat, biletys, penkkiurheilu, liikunta (liikun kyllä mutta mitään mielihyvää se ei valitettavasti tuota), talvi, risteilyt, autolla ajaminen, reppureissaus ja halvin mahdollinen majoitus matkoilla, päihteet.
Lapset. Pieniä, rumia ihmisiä jotka käyttäytyvät kuin vähä-älyiset apinat, huutavat ja haisevat pahalle.
Radio. En kyllä tiedä, kuinka moni muukaan siitä pitää, varsinkaan nykypäivänä.
Jos haluan kuunnella musiikkia, en halua sinne väliin jotain yhdentekevää jaarittelua. Jos taas haluan kuunnella keskusteluohjelmaa, en halua sen keskeytyvän musiikilla. Musiikkivalikoima on onnettoman suppea, samat parikymmentä biisiä päivästä toiseen. Kaupallisilla kanavilla vielä mainokset päälle.
En pidä television loputtomista ja surkeista keskusteluohjelmista sekä tylsistä mainoksista jotka kestävät 10 minuttia
Itse ohjelma kestää mainosten välillä 5 min....
Helpompi laittaa tv kiinni ja lähteä illalla aikaiseen nukkumaan
Kahvi, kalja, pizza, hampurilaiset ja sipsit.
Vierailija kirjoitti:
Lapset. Pieniä, rumia ihmisiä jotka käyttäytyvät kuin vähä-älyiset apinat, huutavat ja haisevat pahalle.
Sinäkin ole ollut lapsi, onneksi vanhempasi kestivät hajusi ja huutamisesi..mieti
Telkkarin katselu - erityisesti penkkiurheilu
Autot ja muu tekniikan rassaaminen
Puolitutuilla vierailu - perhetutut jne
Shoppailu jne kaupoissa kuppaaminen
Ylipainon ihannointi/suvaitseminen - on epäterveellistä ja rumaa
Tupakka
Mies 38v
Kaupassa pauhaava radio. Verenpaine nousee heti, kun menet tekemään ruokaostoksia ja kaupassa soi joku roskakanava (suolipop, iskelmä etc) ja hirveintä mahdollista populäärimusiikkia mitä Suomessa pystytään tuottamaan. Ymmärtäisin hilliytyn jazz-musiikin, klassisen tai mitä tahansa neutraalia musiikkia, mutta se on tätä nykyajan hirveää roskaa; käärijää, vesalaa, jenni vartiaista, antti tuiskua yms
Kahvi
Olut
Kaurapuuro
Kinkku
Sinihomejuusto
Viinit (kerran sain Lontoossa hyvää valkoviiniä, en tajunnut ottaa merkkiä ylös)
Cava
Iskelmä eli humppa
Yleisurheilu
Kaupoissa kuppaaminen
Kesä. Tuntuu, että monelle kesä on vuoden parasta aikaa. Toki ehkäpä kesälomat yms selittävät asiaa ja ihmisillä on aikaa lomailla. Silti itse olen aina pitänyt talvesta. Olen silloin paremmin voiva ja rauhallinen. Kesällä pitäisi tehdä niin paljon ja yksinäisyys yms korostuu. Näin kesä ei ole minulle parasta aikaa. Monesti alan jo toivoa kesän loppumista. Kuumuus ei itseäni juuri haittaa, mutta muuten se tekemisen "pakko" ja levottomuus. Ihmisetkin tuntuvat kuin juoksentelevan sinne tänne. Jotenkin levotonta aikaa.
Baareissa käyminen ja alkoholin juominen. Kuin muuten ihminen ei voisi pitää hauskaa. Ja tämä vielä kaikenlaiseen opiskelukulttuuriin liittyen. Mietin monesti miksi opiskeluun liitetään tälläinen. Itselle niin vieras asia. Jotenkin sitä eroaa muistakin niin paljon jos on oikeasti ihan vierasta tuo kaikki enkä ole edes mikään uskonnollinen yms.
Talvi,inhoan talvea.Haluaisin mennä talveksi nukkumaan.