Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?

Vierailija
26.01.2017 |

Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...

Kommentit (668)

Vierailija
521/668 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi,inhoan talvea.Haluaisin mennä talveksi nukkumaan.

Vierailija
522/668 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukit

Ämpärit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/668 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. tyttöjen illat.

Hemmotteluhoidot.

Risteilyt.

Vierailija
524/668 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurimäen veljesten elokuvat ja Uuno Turhapuro. Aivan kauheeta kuraa molemmat

Vierailija
525/668 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Henry wrote:

Vierailija kirjoitti:

Frendit TV-sarja

Radio Nova

Vappu Pimiä

Mainostelevisio (MTV3)

Roope Salmisen TV-ohjelmat

Oltermanni

Antti Holman huumori

Juhla Mokka

Titanic -elokuva

Ruispalat

Keline Dijônin musiikkia

Makeat suomisiiderit

Päätelmä :

istut sohvalla,vaihtelet TV kanavia,mussutat paahtoleipää metwurstilla taustalla soi popedaa ja kittaat kaljaa?

Ruispalojen ja paahtoleivän lisäksi on olemassa oikeaa ruisleipää, joka ei sisällä lainkaan vehnää.

Vierailija
526/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ihmiset. en voi sietää typeryyttä, eli toisia ihmisiä. eritoten politiikasta vänkääjät ovat vihalistan kärkipaikalla.

Vierailija
527/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kuvien räpsiminen.

Vierailija
528/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shoppailu, kaikenlaisten turhakkeitten ottelu paremman tekemisen puutteessa. Nää tyttöjen retket: shoppailua, kahvilaa, ravintolaa ja ehkä sit vielä teatteria tai jotain. Kylpylät!

Ja kyllä, olen naisoletettu.

Sitten vielä nauraminen hiukan pöljille jutuille vain miellyttämisen takia.  Virkistävä kommentti: en minä vaan menisikään.

Vierailija
529/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko, ehdottomasti jääkiekko. Ja aina kun siitä sanoo jotain negatiivista niin ne olettaa että pidän sitten jalkapallosta. Miksi ihmeessä sitten pitäisin muka jalkapallostakaan?

Minulle jääkiekko on todella tylsää. Ei kiinnosta tippaakaan. Ihmettelen suuresti kuinka jotkut puhuu eri pelaajista, peleistä ja kaikesta jääkiekkoon liittyvästä niin innoissaan. Ja mm-kisojen aikaan jos suomi voittaa niin tuntuu kuin ihmiset olisivat aivan päästään sekaisin. Luukutetaan samoja biisejä kerta toisensa jälkeen ja ollaan aivan sekaisin. Minulle tilanne näyttää siltä kuin ihmiset olisivat seuranneet tyyliin variksen lentämistä pesäänsä ja sitten riemuiten ja kiljuen tanssisivat pesäpuun ympärillä, juoksentelisivat ympäriinsä ja luukuttaisivat jotain surkeita kappaleita. Täysin kaistapäistä enkä vain voi ymmärtää.

Tokihan minä yhteisöllisyyden ymmärrän mutta onko sen pakko kohdistua johonkin noin typerään asiaan. Kai raukoilla ei vain ole mitään muuta elämässään.

Vierailija
530/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto, minkä tai kenen tahansa fanitus, väkivaltaan tai seksiin keskittyvät sarjat ja elokuvat, biletys, penkkiurheilu, liikunta (liikun kyllä mutta mitään mielihyvää se ei valitettavasti tuota), talvi, risteilyt, autolla ajaminen, reppureissaus ja halvin mahdollinen majoitus matkoilla, päihteet.

Vierailija
531/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Pieniä, rumia ihmisiä jotka käyttäytyvät kuin vähä-älyiset apinat, huutavat ja haisevat pahalle.

Vierailija
532/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio. En kyllä tiedä, kuinka moni muukaan siitä pitää, varsinkaan nykypäivänä.

Jos haluan kuunnella musiikkia, en halua sinne väliin jotain yhdentekevää jaarittelua. Jos taas haluan kuunnella keskusteluohjelmaa, en halua sen keskeytyvän musiikilla. Musiikkivalikoima on onnettoman suppea, samat parikymmentä biisiä päivästä toiseen. Kaupallisilla kanavilla vielä mainokset päälle.

Vierailija
533/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä television loputtomista ja surkeista keskusteluohjelmista sekä tylsistä mainoksista jotka kestävät 10 minuttia

Itse ohjelma kestää mainosten välillä 5 min....

Helpompi laittaa tv kiinni ja lähteä illalla aikaiseen nukkumaan

Vierailija
534/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi, kalja, pizza, hampurilaiset ja sipsit.

Vierailija
535/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset. Pieniä, rumia ihmisiä jotka käyttäytyvät kuin vähä-älyiset apinat, huutavat ja haisevat pahalle.

Sinäkin ole ollut lapsi, onneksi vanhempasi kestivät  hajusi ja huutamisesi..mieti

Vierailija
536/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarin katselu - erityisesti penkkiurheilu

Autot ja muu tekniikan rassaaminen

Puolitutuilla vierailu - perhetutut jne

Shoppailu jne kaupoissa kuppaaminen

Ylipainon ihannointi/suvaitseminen - on epäterveellistä ja rumaa

Tupakka

Mies 38v

Vierailija
537/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa pauhaava radio. Verenpaine nousee heti, kun menet tekemään ruokaostoksia ja kaupassa soi joku roskakanava (suolipop, iskelmä etc) ja hirveintä mahdollista populäärimusiikkia mitä Suomessa pystytään tuottamaan. Ymmärtäisin hilliytyn jazz-musiikin, klassisen tai mitä tahansa neutraalia musiikkia, mutta se on tätä nykyajan hirveää roskaa; käärijää, vesalaa, jenni vartiaista, antti tuiskua yms

Vierailija
538/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi

Olut

Kaurapuuro

Kinkku

Sinihomejuusto

Viinit (kerran sain Lontoossa hyvää valkoviiniä, en tajunnut ottaa merkkiä ylös)

Cava

Iskelmä eli humppa

Yleisurheilu

Kaupoissa kuppaaminen

Vierailija
539/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä. Tuntuu, että monelle kesä on vuoden parasta aikaa. Toki ehkäpä kesälomat yms selittävät asiaa ja ihmisillä on aikaa lomailla. Silti itse olen aina pitänyt talvesta. Olen silloin paremmin voiva ja rauhallinen. Kesällä pitäisi tehdä niin paljon ja yksinäisyys yms korostuu. Näin kesä ei ole minulle parasta aikaa. Monesti alan jo toivoa kesän loppumista. Kuumuus ei itseäni juuri haittaa, mutta muuten se tekemisen "pakko" ja levottomuus. Ihmisetkin tuntuvat kuin juoksentelevan sinne tänne. Jotenkin levotonta aikaa. 

Vierailija
540/668 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa käyminen ja alkoholin juominen. Kuin muuten ihminen ei voisi pitää hauskaa. Ja tämä vielä kaikenlaiseen opiskelukulttuuriin liittyen. Mietin monesti miksi opiskeluun liitetään tälläinen. Itselle niin vieras asia. Jotenkin sitä eroaa muistakin niin paljon jos on oikeasti ihan vierasta tuo kaikki enkä ole edes mikään uskonnollinen yms.