Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?

Vierailija
26.01.2017 |

Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...

Kommentit (668)

Vierailija
501/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan pikkujoulut.

Vierailija
502/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko juntimpaa ihmistä enää olla. Et selvästi osaa ostaa oikeanlaisia vaatteita. Pysy siellä metsässä poissa ihmisten ilmoilta mukavissa vaatteissasi.

Olipa typerä ja ympäripyöreä kommentti. Sanot jollekulle, ettei hän osaa ostaa oikeanlaisia vaatteita, ja samassa lauseessa mainitset että ne ovat kumminkin mukavat? Mitkä sinusta ovat oikeanlaiset vaatteet, epämukavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu

Jalkapallo-otteluiden katsominen 

Nakit, nakkikeitto, nakkikastike

Perunasalaatti

Elokuvien katsominen

Iskelmämusiikki

Veneily

Tatuoinnit

Emmerdale

Limsan kittaus

Karaoke

Vierailija
504/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi,tatauointi ja tatuointi

Vierailija
505/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi

Kalja

Saunaillat

Lasten kaverisynttärit

Vaatekauppissa kiertely ystävän kanssa

Kaljasta olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
506/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedet.

Vierailija
507/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilun seuraaminen.

Jos töllöstä tulee esimerkiksi jalkapalloa tai yleisurheilua, niin kanava vaihtuu sadasosasekunnissa.

Vierailija
508/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukuisien omakuvien laitto nettiin. Siis niistähän välittyy se tieto, että henkilö haluaa että häntä katsotaan, ja mua jotenkin hävettäisi julkisesti julistaa, että "katsokaa mun naamaa". Joskus jos joku on vaikka jollain matkalla ja ottaa sieltä kuvan, sit sen naama peittää sen kuvan ja taustalla näkyy vain pieni vilaus matkakohteesta. Mä en tajua pointtia. Siis jos sillä ihmisellä on kymmeniä kuvia itsestään, niin kaikkihan jo tietää miltä hän näyttää, kun taas jos kuvan pinta-alasta suurin osa olisi sitä itse asiaa ("katsokaa, olen täällä paikassa x"), niin siinä olisi jotain uuttakin tietoa.

Tavallaan ymmärrän, että haluaa esim. itsetuntoa kohottaa, mut eikö oikeasta elämästä saisi ulkonäölleen todenmukaisempaa vahvistusta, kun siellä ei esim. ole filttereitä tai vääriä kuvakulmia?

Kaikilla ei oo kavereita, tuliko yllätyksenä 😔

Silloin rupeaa hakemaan sitä validaatiota esim netistä random-ihmisistä.

Muista arvostaa omia ystäviäsi.

Vierailija
509/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu

Vierailija
510/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi, urheilun seuraaminen, politiikasta väittely, joulun vietto, kasvisruoka, koirat, pienet lapset, kävelyllä käyminen, laskettelu, parisuhteessa oleminen.

Vierailija
511/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu, kaikenlaisten turhakkeitten ottelu paremman tekemisen puutteessa. Nää tyttöjen retket: shoppailua, kahvilaa, ravintolaa ja ehkä sit vielä teatteria tai jotain. Kylpylät!

Ja kyllä, olen naisoletettu.

Vierailija
512/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna, salmiakki, alkoholi, videopelit ja kaikenlaiset isänmaalliset urheilutapahtumat, joissa Suomi voittaa vaikka vain yksi suomalainen henkilö on voittanut.

Vierailija
513/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avantouinti... en ymmärrä koko touhua.

Vierailija
514/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miten joku voi saada nautintoa ulkona syömisestä, elokuvista, enkä liiemmin nauti ulkomaan matkoista.

Ne ihmiset menevät näyttäytymään sinne. Elokuviin menen tutkimaan ko aihetta ja eläytymään.

Vierailija
515/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöporukoissa aikuisten naisten tyhjänpäiväinen räkätys on ihme juttu! Siinä se aika kuluukin ja se juoruilu on etovaa!

Vierailija
516/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut, tod.näk. psykopaatit, pitävät fasismista ja perussuomalaisuudesta. Jotka ovatkin sisaruksia.

Vierailija
517/668 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlavaatteet.

Vaatteet, jotka rajoittavat mitä vain normaalia tekemistä. Ei pysty kumartumaan, ei pääse kyykkyyn, ei veny eri asentoihin, täytyy varoa likaantumista, täytyy availla nappeja vain siksi, että kykenee istumaan alas. Esimerkkeinä hameet, mekot ja miesten puvuntakit/kravatit. Korkokengistä puhumattakaan. Maksat siitä että sun on epämukava kävellä, et voi kävellä pitkiä matkoja ja sulla on jo kolmekymppisenä liikavarpaat. Tiivistettynä sellainen "korrekti" pukeutuminen. Hirveää tuhlausta pistää rahaa vaatteisiin missä et koe oloasi mukavaksi. Näyttääkin typerältä.

Tämä on oma mielipiteeni ja kyllähän näistä todella moni tykkääkin. Itse vain en, enkä aio enää koskaan pistää päälleni mekkoa tai korkokenkiä. Mikäli tilaisuus niin vaatimalla vaatii, en mene. Turhaa pönöttämistä kaikin puolin. Pitäkää te kutiavia ja valuvia sukkahousuja ketkä lystäätte.

Kauheeta kuinka herran vuonna 2023 edelleen joku kuvittelee että formaalimpi pukeutuminen on automaattisesti epämukavaa pukeutumista D: jos vaatteessa ei pysty istumaan, se on väärän kokoinen tai mallinen, ja korkokengätkään ei oikein missään pukukoodissa ole pakolliset.

Vierailija
518/668 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykymusiikki

älyteknologia

sähköpotkulaudat

hyvin paljastava arkipukeutuminen

nuoriso joka laittaa bilevaatteet ihan sama minne ovat menossa

yksityistäminen

Vierailija
519/668 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit naisilla. Lävistykset kenellä vaan.

Vierailija
520/668 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettäminen, juhliminen.