Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?
Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...
Kommentit (668)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä suklaassa on niin hyvää.
Joskus itellää iskee himo, mutta se yleensä häviää yhden patukan jälkeen..
Itellä tulee janoinen ja pahoin voiva olo paljosta suklaasta.
Suklaa on ihan syötävää, mutta muut karkit ovat mielestäni parempia.
Tuossa odottaa Fazerin sininen jonka pian tuhoan...
No, moni pitää alkoholista, minä en.
Sellainen rauhallinen laulaja&kitara-tyyppinen musiikki. Ja useimmat popballadit. Muut kuuntelijat istuvat kyynel silmäkulmassa että ai miten ihanaa, tuli oikein kylmät väreet, ja minä mietin että mikä tässä nyt oli niin järisyttävää.
Työkaverin tai muun puolitutun halaaminen. Mihin on kättely jäänyt?
Facebookissa Kyösti-koiran sivusto (Kyösti). Sairaan ärsyttävästi kirjoitettu.
Elokuvaintoilu, oluen juonti, jalkapallon katsominen, paskanjauhanta, pop-musiikki, juoruilu ja ulkonäkökeskeisyys...
Sipsit
Tanssiravintolat
Baarit
Turistirannat
Ne sellaiset parin talven takaiset Uggin kengät jotka jokaisella wt:llä oli jalassa!
Opiskelu
Ei voisi vähempää kiinnostaa jatkuva lukeminen, pakkososiaalisuus, ryhmätyöt, ja mitkälie projektit, kotitehtävät, kokeet plääääh
Nuortennaisten poseeraukset selfieissä. Paksut huulet!
Ulkomaanmatkailu
Viini
Olut
Sienet ja äyriäiset
Star wars
Taru sormusten herrasta
Harry potter
Perseen,tissien,hauisten ihailu, ja niiden kasvattelu.
Alkoholi. Sama kuin vetäisi verhot ikkunoiden eteen aurinkoisena päivänä. Tajuhan siinä heikkenee. Ja tulee paha olo myöhemmin. Järjetön aine.
Kaikki "ulkona puuhastelut, pihalla puuhastelut", tahtoisin pitää, mutta teen nämä vaan rutiinina. Suurehkot kukkamaat minulle sama kuin työmaa kesäisin eli onhan ne upeita ja voi sitä vaivaa mutta en kykene pitämään, kaiken tuollaisen suunnittelu ennen lomia ja kevään alkaessa ylipäänsä ei tuota suurta intoa. Kirpputorit on toinen mistä en jaksa innostua. En myöskään mistään turistilomista jotka mennään oppaan johdolla, tuntuu vaan että pakko kiertää kaikki ne patsaat kun nyt vaan on pakko ja onhan siinä jokin johdonmukaisuus mutta ennemmin valitsen sitten toisenlaisia kohteita, jos mahdollista ylipäänsä. En myöskään innostu häiden suunnittelusta, ylipäänsä juhlien suunnittelusta.
Game of thrones.
Komedia-sarjat, esim. HIMYM, the big bang theory...
pelit harvoja hyviä lukuunottamatta...
Mullekin lounas pilalla jos työkaveri istuu samaan pöytään. Harvinaista kyllä, koska muut syövät eväitä ja minä syön työpaikkaruokalassa. Yksin kivempi syödä.
Ryhmätöitä inhosin opiskeluaikoina.