Miks lihon
Syön vain terveellisiä valmisteita. Mikä tässä nyt oikein mättää, kun tälläsellä ruokavaliolla turpoaa.
Aamupala: Kaksi so lo carb proteiini patukkaa. Pussi xl s medical jauhetta. Fitline smoothie ja lisäravinteita
Lounas: Kolme proteiini patukkaa ja proteiini jauhe pirtelö
Välipala: Valio profeel ja proteiini patukka ja kaksi xl s medical pussia
Illallinen: xl s medical ja pussikeitto ja proteeini vanukas
Iltapala: Proteiinipirtelö ja xl s medical
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupalalla voisit syödä vaikka pari palaa ruisleipää, lounaalla salaattia, välipalaksi vaikka omena, päivällä lämpimänä ruokana vaikka jauhelihakeittoa ja illalla taas omena tai leipä. Ja muista juoda tarpeeksi vettä.
Älä kerro mulle mitä myn pitäs syödä, et tiiä mun elämästä mitään
Ap
My tuskin syö mitään, hän on piirroshahmo.
Sun elämästä tiedetään senverran että syöt päin ittua ja ihmettelet kun et laihdu =)
Jep,
Aika meheviä leijoja lähtisi, jos oikeasti eläisi tuolla ruokavaliolla.
Valitettavasti näitä urpoja on oikeasti. Eräs tuntemani lähiöprinsessa yritti oikeasti laihduttaa tuollaisella menetelmällä ja ihmetteli miksi paino nousi 8kg laihdutuksen aikana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa on oikeasti hurja määrä kaloreita. Ja jos syöt 3 patukkaa, olisi sama syödä pieni karkkipussi.
Saako siitä proteiinia? Ei.
Ap
Ei sitä proteiinia noin paljon pidä syödä! Liika protskukin kerääntyy vararenkaaksi ja saat vielä munuaiskiviä kaupan päälle.
Ai syöt siis terveellisesti?! Koko elimistösi on sekaisin, jos työnnät päivittäin sisääsi tuollaista lisäainemoskaa. Tuollaisella saa sotkettua aineenvaihdunnan perusteellisesti. Ilmeisesti tämä kysymys oli kuitenkin pilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupalalla voisit syödä vaikka pari palaa ruisleipää, lounaalla salaattia, välipalaksi vaikka omena, päivällä lämpimänä ruokana vaikka jauhelihakeittoa ja illalla taas omena tai leipä. Ja muista juoda tarpeeksi vettä.
Ap
My tuskin syö mitään, hän on piirroshahmo.
Sun elämästä tiedetään senverran että syöt päin ittua ja ihmettelet kun et laihdu =)
Jep,
No teet itekki kirjoitusvirheita. hiasta ittu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa on oikeasti hurja määrä kaloreita. Ja jos syöt 3 patukkaa, olisi sama syödä pieni karkkipussi.
Saako siitä proteiinia? Ei.
Ap
Ei sitä proteiinia noin paljon pidä syödä! Liika protskukin kerääntyy vararenkaaksi ja saat vielä munuaiskiviä kaupan päälle.
Oho! No mutta oisko teillä käyttöidoita munuaiskiville? Vaikka askartelua (:
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sinä sitten kysyt asiaa täältä, jos sinua ei saa neuvoa?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti näitä urpoja on oikeasti. Eräs tuntemani lähiöprinsessa yritti oikeasti laihduttaa tuollaisella menetelmällä ja ihmetteli miksi paino nousi 8kg laihdutuksen aikana :D
Tsemppiä hänelle, mulla nousi 13, 4008731 kg
Ap
Pakko olla provo. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että keräämällä valtaosa päivän kaloreista proteiinista laihtuu? Lisää hyvää rasvaa, vähemmän proteiinia. Äläkä ap kitise, ettei sua saa tulla neuvomaan syömisessä. Mitä v*ttua sitten olet tänne tullut kyselemään jos et kerran tahdo vastauksia.
Liika proteiini muuttuu rasvaksi. Eli ei ole mitään järkeä syödä pelkkää proteiinia. Pois kaikki valmisteet ja osta paljon kasviksia ja hedelmiä, lihaa ja harrasta liikuntaa. Itseni pitää pudottaa pari kiloa matkaa varten niin sama meneillään :)
Täällä kerrotaan mikä laihduttamisessasi mättää ja sinä suutut. "Sitähän sä kysyit"