Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks lihon

Vierailija
26.01.2017 |

Syön vain terveellisiä valmisteita. Mikä tässä nyt oikein mättää, kun tälläsellä ruokavaliolla turpoaa.
Aamupala: Kaksi so lo carb proteiini patukkaa. Pussi xl s medical jauhetta. Fitline smoothie ja lisäravinteita
Lounas: Kolme proteiini patukkaa ja proteiini jauhe pirtelö
Välipala: Valio profeel ja proteiini patukka ja kaksi xl s medical pussia
Illallinen: xl s medical ja pussikeitto ja proteeini vanukas
Iltapala: Proteiinipirtelö ja xl s medical

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamupalalla voisit syödä vaikka pari palaa ruisleipää, lounaalla salaattia, välipalaksi vaikka omena, päivällä lämpimänä ruokana vaikka jauhelihakeittoa ja illalla taas omena tai leipä. Ja muista juoda tarpeeksi vettä.

Älä kerro mulle mitä myn pitäs syödä, et tiiä mun elämästä mitään

Ap

Täällä kerrotaan mikä laihduttamisessasi mättää ja sinä suutut. "Sitähän sä kysyit"

Vierailija
22/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamupalalla voisit syödä vaikka pari palaa ruisleipää, lounaalla salaattia, välipalaksi vaikka omena, päivällä lämpimänä ruokana vaikka jauhelihakeittoa ja illalla taas omena tai leipä. Ja muista juoda tarpeeksi vettä.

Ap

My tuskin syö mitään, hän on piirroshahmo.

Sun elämästä tiedetään senverran että syöt päin ittua ja ihmettelet kun et laihdu =)

Jep,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
24/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika meheviä leijoja lähtisi, jos oikeasti eläisi tuolla ruokavaliolla.

Vierailija
25/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näitä urpoja on oikeasti. Eräs tuntemani lähiöprinsessa yritti oikeasti laihduttaa tuollaisella menetelmällä ja ihmetteli miksi paino nousi 8kg laihdutuksen aikana :D

Vierailija
26/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa on oikeasti hurja määrä kaloreita. Ja jos syöt 3 patukkaa, olisi sama syödä pieni karkkipussi.

Saako siitä proteiinia? Ei.

Ap

Ei sitä proteiinia noin paljon pidä syödä! Liika protskukin kerääntyy vararenkaaksi ja saat vielä munuaiskiviä kaupan päälle.

Vierailija
27/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai syöt siis terveellisesti?! Koko elimistösi on sekaisin, jos työnnät päivittäin sisääsi tuollaista lisäainemoskaa. Tuollaisella saa sotkettua aineenvaihdunnan perusteellisesti. Ilmeisesti tämä kysymys oli kuitenkin pilaa.

Vierailija
28/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

My tuskin syö mitään, hän on piirroshahmo.

Sun elämästä tiedetään senverran että syöt päin ittua ja ihmettelet kun et laihdu =)

Jep,

No teet itekki kirjoitusvirheita. hiasta ittu!

Vierailija
29/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa on oikeasti hurja määrä kaloreita. Ja jos syöt 3 patukkaa, olisi sama syödä pieni karkkipussi.

Saako siitä proteiinia? Ei.

Ap

Ei sitä proteiinia noin paljon pidä syödä! Liika protskukin kerääntyy vararenkaaksi ja saat vielä munuaiskiviä kaupan päälle.

Oho! No mutta oisko teillä käyttöidoita munuaiskiville? Vaikka askartelua (:

Ap

Vierailija
30/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sinä sitten kysyt asiaa täältä, jos sinua ei saa neuvoa?

Vierailija
31/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti näitä urpoja on oikeasti. Eräs tuntemani lähiöprinsessa yritti oikeasti laihduttaa tuollaisella menetelmällä ja ihmetteli miksi paino nousi 8kg laihdutuksen aikana :D

Tsemppiä hänelle, mulla nousi 13, 4008731 kg

Ap

Vierailija
32/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että keräämällä valtaosa päivän kaloreista proteiinista laihtuu? Lisää hyvää rasvaa, vähemmän proteiinia. Äläkä ap kitise, ettei sua saa tulla neuvomaan syömisessä. Mitä v*ttua sitten olet tänne tullut kyselemään jos et kerran tahdo vastauksia.

Vierailija
33/33 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika proteiini muuttuu rasvaksi. Eli ei ole mitään järkeä syödä pelkkää proteiinia. Pois kaikki valmisteet ja osta paljon kasviksia ja hedelmiä, lihaa ja harrasta liikuntaa. Itseni pitää pudottaa pari kiloa matkaa varten niin sama meneillään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän