G: mitä lehtiä teille tulee?
Meille tulee hesari,kotivinkki,meidän perhe,tuulilasi ja popular mechanics
Kommentit (27)
Seiska, me naiset , kauneus ja terveys, beaty chanel, pelihevonen (ravilehti...) Joo kyllä noissa on ihan liikaa jo lukemista joten ainakin kauneus ja terveys ja beaty chanel loppuu ihan pian.
Hesaria ei tule, luemme päivän uutiset teksti-tv:stä ja katsomme ainakin parit uutiset tv:stä.
Paikallislehti, Hesari, Veikkaaja, Avotakka, Meidän Talo, Meidän Perhe, lapsille Popi... niin joo ja miehelle tulee Talouselämä ja Taloustaito... mun Trendi just loppui.
seiska, suomen kuvalehtio, ja joku sosiaalidemokraattien lehti.
Glorian ruoka & viini, Glorian koti, Trendi, Koti ja keittiö, Talouselämä ja Ekonomi
OHO!, autobild, vauva-lehti (loppuu kesällä), kaks+ (alkaa kesällä), cosmopolitan, nalle puh, me naiset, joku urheilu-lehti (en muista nimee)
hmm..kai se oli siinä.
Hesari,Kiekkolehti,jääkiekko-lehti,Kauneus ja Terveys,Prinsessa ja Aku Ankka.
Lisäksi sain just lahjaksi Me Naiset :)
Meille vain menaiset ja kodin kuvalehti. Nekin siis vain mulle.
Aku Ankan tilauksen peruin kun kyllästyin niihin liian ahtaisiin kansioihin ja päätin alkaa ostamaan Akut pari kertaa vuodessa nidottuina puolivuosikertoina.
Paikallislehti, Maakuntalehti, Maaseudun Tulevaisuus, Koneviesti, Käytännön Maamies, Opettaja, Kodin Pellervo, Yhteishyvä, Kotieläin ja varmaan kakskyt muutaman kerran vuodessa ilmestyvää.
Turun Sanomat, Vakka-Suomen sanomat, Talouselämä, Tekniikka ja talous, Juoksija, Meidän Perhe, Maaseudun tulevaisuus, Partio, Tammenlehti
Miehen lehdistä en tiedä, niitä on tosi monenlaista esim ulkomaalaisia ja duunin takia ja kaikenlaisia harraste tms lehtiä. Ja sellaisia jotka eivät kiinosta mua :D
Yleislehdistä: Hesari, Yhteishyvä, Pirkka, Aku Ankka, Vauva, Meidän Perhe, Kaksplus, Seiska, Glorian Koti, Avotakka, Kotivinkki, Deko, Muoto, Maku
Lapsille: Nalle Puh, Popi, Leppis, Prinsessa, Barbie, Maailman vahvin Nalle, Muumi, Puuha-Pete, Viiru ja Pesonen
Mulle: Trendi, Cosmopolitan, Gloria, Sport, Marie Claire, Elle, Glamour
stella80:
Miehen lehdistä en tiedä, niitä on tosi monenlaista esim ulkomaalaisia ja duunin takia ja kaikenlaisia harraste tms lehtiä. Ja sellaisia jotka eivät kiinosta mua :D
Yleislehdistä: Hesari, Yhteishyvä, Pirkka, Aku Ankka, Vauva, Meidän Perhe, Kaksplus, Seiska, Glorian Koti, Avotakka, Kotivinkki, Deko, Muoto, Maku
Lapsille: Nalle Puh, Popi, Leppis, Prinsessa, Barbie, Maailman vahvin Nalle, Muumi, Puuha-Pete, Viiru ja Pesonen
Mulle: Trendi, Cosmopolitan, Gloria, Sport, Marie Claire, Elle, Glamour
Seuraavat lopetin juuri (tulee siis laskutuskauden loppuun): Meidän Perhe, Nalle puh, Katso, Oho.
Lapsille ois tarkotus tilata Popi.
Mulla on tällä hetkellä tauolla (ei äitiyslomalla ole oikein kiinnostanut?) Mondo ja Muoto, jotka varmaan tilaan myöhemmin uudelleen.
Meille tulee vaan vauva, opettaja ja lastentarha. Trendin lopetin kun vauvan tilasin. Ajattelin et on varmaan rahat kumminkin niin tiukalla et siitä voi vähentää...
En tiedä tuleeko meille mielestäsi paljon lehtiä, mutta selitän nyt sen verran, että monet lehdet meillä on lahjatilauksia.
Eli Aamulehden tilaus tulee aina vanhemmiltani joululahjaksi. Joltain sukulaiselta mies on saanut Pelit-lehden tilauksen joululahjaksi. Ja minulta Hifin ja HomeTheaterin. Saa näitä aina lahjaksi kun kerran toivoo :)
Itselleni oon sitten Trendin ja KaksPlussan tilannut muuten vaan, kun en hirveästi muuten törsäile.
Itselläni tämä (3 kpl) on ainakin aika maksimimäärä mitä ylipäätään ehdin lukea. Lisäksi kaikki ilmaisjakelulehdet ja Pirkat sun muut. Trendiäkin luen aina ainakin viikon verran.
t.2 (jolla 1 lapsi)
Joku aika sitten tuli esim tarjous Glorian Koti lehdestä (7kk olikse 20e) ja kaupan päälle sai jonku 30-40e arvoisen sisustuskirjan, mielestäni hyvä tarjous jos yksi lehti on sen joku 7,80e hintainen.
Muoto/Image/Mondo lehdissä on tarjous kuponkiuutissa monta kertaa, että 3 numeroa 12,50e ja kaupan päälle 3 numeroa (Muoto, Image, Mondo), eikä nuokaan lehdet halpoja ole.
Vähän väliä meille ainakin tulee lehtitarjouksia, tosi hyvät tarjoukset. Esim Trendi 24kk 28e.
Monissa lehdissä saa ystävä jonkin tuotteen kaupan päälle. Lehti kyllä normihintainen ja ystävä saa esim Longchampin laukun, Marimekon Unikko pussilakanasetin jne. Meillä ystäväpiirissä on kyllä aina ollut, niin että itse lehden tilaaja saa tuon tuotteen :)
Kuitenkin jos lehdistä tykkää, niin irtonumerojen osto tulee kalliimmaksi, kun lehden tilaus.
Lehtiä voi tilata esim siskon/ystävän/naapurin kanssa yhteisiksi ja jokainen maksaa vaan yhden osan lehden hinnasta.
Ehkä vielä joku hifi-juttuihin liittyvä lehti, en tiedä mitä mies tilailee netistä ja mitä ostaa kaupasta.