Koska viimeksi söit mahan täyteen?
Kommentit (35)
Miten niin muistanko? Useita kertoja syön vatsani täyteen viikon aikana. En mä nyt itseäni nälkäiseksi jätä. Juuri söin ja vatsa on nyt täynnä. Mihinkään ähkyyn en itseäni vedä.
Ihan yli kylkiensäkö? Pääsiäisenä varmaan.
Juhannusaattona. Yritän välttää ylen-, tai edes "täyteensyömistä". Juhlapyhinä, laivan buffassa ja lomalla joskus lipsahtaa.
Äsken. Pitkästä aikaa juustovoileipiä 6 kpl. Ihan liikaa ottaen huomioon, että olin päivällä syönyt ison ruuan.
En syö liikaa. Aika kohtuullisia annoksia ja tämmöistä tämä dieetillä on. Tavoitteena terveempi elämä ja tulevaisuus. Paino laskenut jo ihmeen hyvin mihin olen tyytyväinen.
Reilu puolituntia sitten, kun kerrankin pääsi valmiiseen pöytään. Poika ja miniä olivat grillanneet.
Varmaan silloin kun viimeksi söin pizzerian pizzan eli puolisen vuotta sitten. Siitä tulee aina maha täyteen eli olo jota pidän hieman tukalana.
En yleensä koskaan syö mahaa täyteen, vaan syön kunnes olen kylläinen eli kunnes nälkä on sammunut.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Yritän säästää ruokakuluissa ja syön pieniä ruoka-annoksia. Jos syödään työpaikalla yhteistä lounasta, syön mahan täyteen, koska jälkikasvua ei ole paikalla. Eli syön mahan täyteen joitain kertoja viikossa.
Tänään. Mutta silakkalaatikon osto oli virhe jota kadun. No oli muu proteiini ja juusto.
Just äsken. Lautasmallin mukaan puolet kasviksia ja loput hiilihydraatteja+proteiinia. Salaatissa vesimelonia, josta tulee mulle aina hetkeksi ähky olo (en ole kuullut muilta samaa).
Eilen illalla. Syön vain kerran päivässä.
Just söin iltapuurolla mahan sopivan täyteen.
Mä en itse asiassa ole tänään syönyt mitään. Mulla on välillä sellaisia päiviä, että ei vaan ole nälkä ja jos on koko ajan menossa ja tekemässä niin se syöminen unohtuu . Jossain vaiheessa vaan alkaa olla vähän hutera olo ja sitten tajuaa jotain syödä.
Tänään söin. Kyllä oli pitkästä aikaa kiva tunne. Ruokaa, jälkiruokaa ja pullaa meni.
Just lopettelen syöntiä ja liikaa tuli syötyä
Syön mahani täyteen joka aterialla. Mikä ihmeen kysymys tämäkin oikein on? Ihan tavallista perusterveellistä ruokaa syön viisi kertaa vuoriåokaudessa.
Faith kirjoitti:
Varmaan silloin kun viimeksi söin pizzerian pizzan eli puolisen vuotta sitten. Siitä tulee aina maha täyteen eli olo jota pidän hieman tukalana.
En yleensä koskaan syö mahaa täyteen, vaan syön kunnes olen kylläinen eli kunnes nälkä on sammunut.
Minun mielestäni ähky ja täysi maha ovat kaksi eri asiaa. Maha tulee täyteen lautasellisesta, joka on koostettu lautasmallin mukaan. Ähky tulee kun syö liikaa ja liian rasvaista ruokaa. Ainakin minulla tulee kylläisyys ja en edes halua syödä sitten enempää, vaikka lautasella olisi kaviaaria ja hanhenmaksapalleroita. En ole ahne. En pelkää, että ruoka loppuu kesken.
Ei se täyty ikinä. Venyy vaan isommaksi.