Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huumevastaisuudesta on tullut monille pakkomielle?

Vierailija
25.01.2017 |

Nykyään huomaa paljon kun ihmiset jauhavat huumeista pakkomielteisesti, kuin huumeet olisivat uusi tauti joka tulee ja jokaisen tappaa ihmiset maan päältä.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden kampanjatoimistosta iltaa.

Vierailija
2/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua minäkään. sitten samat ihmiset palvovat kirjailijoita, muusikoita ja elokuvatähtiä, jotka ovat täynnä huumeita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tajua minäkään. sitten samat ihmiset palvovat kirjailijoita, muusikoita ja elokuvatähtiä, jotka ovat täynnä huumeita

Tämän jälkeen kailotetaan että kuinka hyvin tunnistetaan huumeiden käyttäjät muista.

-ap

Vierailija
4/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan syssyyn menee tupakka-fanaatikot. Alkoholin suurkulutus on tälle porukalle kuitenkin ihan ok

Vierailija
5/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan syssyyn menee tupakka-fanaatikot. Alkoholin suurkulutus on tälle porukalle kuitenkin ihan ok

Joillekin kofeiini on ok teen muodossa ja ties minä kasvien sisältönä paitsi kahvin. Kofeiini tabletti muodossa on hirveän vaarallista.

Vierailija
6/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitaanpa samaan syssyyn av:n sukupuolitautimania.

Vierailija
7/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nisti? Faktahan se on että loppupeleissä huumeist on paljon enemmän haittaa kuin hyötyä. Ainoa minkä itse hyväksyn on kannabis mutta sekin on haitaksi ihmisille joilla on mt-ongelmia tai taipumusta niihin.

Vierailija
8/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos vihreiden toimisto on saanut kantansa selville geenimanipuloidusta kannabiksesta?

Vierailija
9/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahvan huumevastainen siksi, koska olen joutunut näkemään läheiseni elämän menneen pilalle huumeiden takia. Entinen suosittu, älykäs, pidetty ja komea nuori sortui huumeisiin ja on siitä lähtien ollut huumeputki-vankila-kierteessä. Läheisenä on todella kuluttavaa nähdä toisen kärsimys ja pelätä jatkuvasti tämän hengen puolesta. En omista elämääni huumeiden vastaiseen huuteluun, mutta jos kysytään, niin olen vahvasti niitä vastaan. Samoin kaikkien muidenkin päihteiden kohdalla.

Vierailija
10/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vahvan huumevastainen siksi, koska olen joutunut näkemään läheiseni elämän menneen pilalle huumeiden takia. Entinen suosittu, älykäs, pidetty ja komea nuori sortui huumeisiin ja on siitä lähtien ollut huumeputki-vankila-kierteessä. Läheisenä on todella kuluttavaa nähdä toisen kärsimys ja pelätä jatkuvasti tämän hengen puolesta. En omista elämääni huumeiden vastaiseen huuteluun, mutta jos kysytään, niin olen vahvasti niitä vastaan. Samoin kaikkien muidenkin päihteiden kohdalla.

Olisiko joutunut vankilakierteeseen jos huumeita ei tarvitsisi ostaa rikollisilta?

Vierailija
11/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nisti? Faktahan se on että loppupeleissä huumeist on paljon enemmän haittaa kuin hyötyä. Ainoa minkä itse hyväksyn on kannabis mutta sekin on haitaksi ihmisille joilla on mt-ongelmia tai taipumusta niihin.

Valtio ei ymmärrä verottaa tai vähentää haittoja niin huonosti se menee.

-ap

Vierailija
12/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joutunut vankilakierteeseen jos huumeita ei tarvitsisi ostaa rikollisilta?

Tota voi toki spekuloida, mutta kovista huumeista, kuten amfetamiini tulee sellainen vauhti päälle ja hänen tapauksessaan vielä psykoosi, että toimissa ei ole järkeä ja ihmisen persoona muuttuu. Vankila on suorastaan helpotus, kun pakkohoitoa ei ole tarjolla - muuten putki ei katkea.

Vierailija
13/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Itse hengailin tuossa jonkin aikaa "seurapiireissä" ja siellä kokaiini oli ihan normijuttu. Jotenkin siihen turtui ja se tuntui jopa...hienolta.

Mutta jos osaa rajat pitää niin ei siinä sen kummempaa.

Ja on tietenkin eri juttu elää arkea kuin olla viihteellä. Ne täytyy osata erottaa aina.

Vierailija
14/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksittäistapaus, ei voi yleistää kaikkiin. ja sitä paitsi kannabis on mieto huume ja sitä ei piikitetä ja se ei aiheuta vankilakierrettä. ne on ihan eri aineet jotka koukuttaa

Vierailija
15/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota voi toki spekuloida, mutta kovista huumeista, kuten amfetamiini tulee sellainen vauhti päälle ja hänen tapauksessaan vielä psykoosi, että toimissa ei ole järkeä ja ihmisen persoona muuttuu. Vankila on suorastaan helpotus, kun pakkohoitoa ei ole tarjolla - muuten putki ei katkea.

Riippuvuus on useimmin seuraus eikä syy mielenterveysongelmille, joten tämä ongelma lähtisi kun lisättäisiin psykiatrisen avun saatavuutta.

-ap

Vierailija
16/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaiset kokemukset nisteistä ovat saaneet ainakin minut kyyniseksi nistejä kohtaan.

Vierailija
17/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen totaalisen huumevastainen. Ja myös alkoholi- ja tupakkavastainen. En juo myöskään kahvia. Elämä on parempaa ilman mitään riippuvuuksia.

Vierailija
18/127 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen totaalisen huumevastainen. Ja myös alkoholi- ja tupakkavastainen. En juo myöskään kahvia. Elämä on parempaa ilman mitään riippuvuuksia.

Päihteet eivät ole sama asia kuin riippuvuus.

-ap

Vierailija
19/127 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Omakohtaiset kokemukset nisteistä ovat saaneet ainakin minut kyyniseksi nistejä kohtaan.

Ei muutaman mädän omenan takia kannata pakkomiellettä kehittää.

-ap

Vierailija
20/127 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päihteet eivät ole sama asia kuin riippuvuus.

-ap

Miksi tätä on alapeukutettu?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi