Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luottotiedot

???
24.01.2017 |

Olen menettänyt luottotiedot erinäisten syiden vuoksi ... Menetin mm. työpaikkakiusaamisen vuoksi kiinnostukseni kaikkeen, jolloin lykkäsin laskujen maksamista ja käytin rahaa asioihin mistä tuli hyvä mieli.

Turha alkaa moralisoimaan, että omaa typeryyttäni olen luottotiedot menettänyt, sen tiedän itsekin... Mutta aina ei voi olettaa, että ihminen jaksaa kaikkea paskaa minkä niskaansa saa. Olen yrittänyt saada asioita kuntoon, mutta se on hidasta. Työpaikkaa olen etsinyt ja hakenut syksystä asti töitä vaikka ja minne, mutta vielä ei ole tärpännyt.

En enää tiedä mitä teen ja olen aivan loppu. Rahat eivät riitä mihinkään.
Ulosottoon menee joka kuukausi rahaa tuloistani tietenkin, mutta haluaisin kuitata kaikki velat pois, sillä ne lyhenevät tuskallisen hitaasti. Olen harkinnut, että kertoisin vanhemmilleni, sillä ainoastaan kaksi ihmistä tietää tilanteestani. Avomiehelleni en ole kertonut, enkä uskallakaan sillä pelkään että hän jättää minut tai alkaa halveksimaan minua...

Voiko luottotiedoton saada esim. pankista lainaa velkojen kuittaamiseen jos on takaaja?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin millainen todella olen? :D Miten mä olen muuttunut yhtään ihmisenä luottotietojen menetyksen jälkeen? Sama ihminen mä edelleen olen, mutta olen tehnyt vain virheen josta saan nyt maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi