Ostatko "Suomi 100v."- markkinoituja tuotteita?
Kommentit (17)
Meille syntyy vauva tänä vuonna, ja ihan hänelle muistoksi saatan jotain pientä hankkia. Muuten en varmaankaan mitään ostaisi.
No en vitussa mitään krääsää hanki
suomessa tehtyjä ostan, ulkomailla tehtyjä en.
Suomi 100 v. -seinäkalenterin ostin, kun oli muuten hieno ja upeat kuvat. Mitään "made in indonesia" jne. juhla-astioita en osta. Olisin voinut harkita ostamista, jos olisi edes Suomessa tehty.
En osta mitään vain siksi, että saisin säilyttää sitä. Jonkun minullle tuntemattoman ihmisen tekemä esine, jossa lukee "Suomi 100v" ei ole minulle mikään muistoesine.
Ei tässä uskalla käyttää rahaa sellaiseen, ellei täysin sattumalta juuri tarvitse jotain tuotetta ja 100v tuote olisi halpa.
Ei ole varaa ostaa mitään joten ihan sama.
Ostan.
2000-krääsät jätin pipon kiristämisen takia ostamatta ja minulla on vain yksi 2000-lasi.
Nyt harmittaa se että silloin olin muka niin järkevä ja aivan liian kriittinen asenteissani.
Niitä iittalan mukeja olen muutaman ostanut. Varmaan ostan vielä muutakin.
En ole ainakaan vielä ostanut. Ei nuo kovin suomalaisilta kuulosta, että tuskinpa.
Tuskin ostan. En kaipaa nurkkiini mitään ylimääräistä
Suomi100v- kippoa tmv.
Ajattelin että en osta mitään, mutta nyt kun katsoin nuo Arabian mukit, niin niissä on kuviot sekä äitini ja anoppini että minun itseni syntymävuosilta. Tuli kyllä melkoinen kiusaus ostaa, vaikka synttärilahjaksi.
Ajattelin ostaa noita Arabian mukeja, mutta eihän ne ole edes Suomessa valmistettu.. joten en osta!
Ostin Kartion lasipakkauksen. Tehty (vielä) Suomessa ja tuota väriä ei ole ainakaan tällä hetkellä näkynyt tavallisessa valikoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ostaa noita Arabian mukeja, mutta eihän ne ole edes Suomessa valmistettu.. joten en osta!
Sama juttu.
Vain jos design & tehty Suomessa, muuten en. Esim Arabian mukit on ulkona valikoimasta...
En aio ostaa ainuttakaan. Kamalaa turistikrääsää.
Jonkin kupin tai lasin voisi muistoksi hankkia.