Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea epäterveellistä syötte?

Vierailija
24.01.2017 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ainakin syön pizzaa sen kunniaksi, että tuli kutsu työhaastatteluun ja mulla on jopa oikein hyvät mahikset. Meni vähän ohi aiheen, mutta tuli vaan itelle niin hyvä mieli.

Vierailija
2/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustettua meetwurstia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä.. suklaata, patonkeja, pizzaa, sinihomejuustoa, sipsejä, coca-colaa, jäätelöä.. Lista voisi jatkua.

Vierailija
4/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea epäterveellistä sitä tulee kyllä syötyä viikonloppuisin ja juhlissa.

Mutta aivan omassa mittaluokassaan on coctailkurkkujen , oliivien, suolakurkkujen sekä marinoitujen valkosipulien kulutus myös arkisin. 😀

Vierailija
5/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourallisen sipsejä, sokerisen kaakaon, jäätelöä, salmiakkipommeja 4 kpl, suklaavanukkaan

Vierailija
6/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon lasin olutta tai viiniä, karkkia, sipsiä, ruoassa voita ja kermaa..

Vierailija
7/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoa! En tiedä onko varsinaisesti "epäterveellistä" (riippuu siitä, kuinka epäterveellisyyden määrittelee), mutta rasvaista ainakin on.

Vierailija
8/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita ja juustoa (itse en pidä näitä epäterveellisinä), purkkitonnikalaa salaatissa ja leivällä, kakkuja, marjapiiraita, nakkipasteijoita joskus, salamia, kuivattuja taateleita, irtokarkkeja viikoittain, jäätelöä välillä päivittäin, pizzaa kerran kuukaudessa. Sipsejä uutenavuonna ja vappuna.

No, kaikki ei tosiaan ole epäterveellistä pienissä määrin.

Normaalipainoinen olen.

Vierailija
9/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuustoa tai vuohenjuustoa lähes päivittäin, namnam. Olen aika perso suolaisille herkuille/ruualle. Eli pizzaa ja suolaisia leivonnaisia (voileipäkakku, pasteijat, piirakat jne) voisin syödä vaikka joka päivä jos vain voisi :D Makeista jutuista suklaajäätelö ja pepsi max. Oikeastaan olen melko kaikkiruokainen ole muutkin jutut menee, mutta nuo on ne lemppari epäterveelliset :D

Vierailija
10/10 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeat on ylipääsemätön paikka, ruuat sentään terveellisiä suurilta osin. (Kerran kuussa rasvainen mättö. kerran vk:ssa karkkia ja suklaavanukas. Joka pvä kova taistelu pullan ja munkkien suhteen, kun mies vaan tuo niitä usein kaupasta. Yleensä saan heitettyä munkit pakkaseen, josta sitten miehelle ne pikkuhiljaa syötän.) Muuten pitäisi jo varmaan palomiehet pyytää avuksi, jos haluisin torpasta lähteä.

Kovan laihdutuksen tuloksena paino nyt pysynyt pitkään kurissa, joten tilanne ei kovin paha.