Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemukset ripsien kestotaivutuksesta

Räpsräps
24.01.2017 |

Millaisia kokemuksia palstalaisilla on Yumi Lashes / Lash Lift - kestotaivutuksista? Oletteko olleet tyytyväisiä?
Mielellään ottaisin myös vastaan suosituksia Etelä-Suomen alueella paikoista, joissa olette saaneet kauniisti asetellut ja "käherretyt" ripset.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kokeillut, kun kaverilla näytti niin hyvältä, ja ensin olin itsekkin tyytyväinen, kunnes laitoin ripsaria... oksettavat ja hämähäkkimäiset. No mutta makunsa kullakin, en vain itse tykännyt.

Vierailija
2/32 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ne nätit sen viikon pari, samoin kuin ripsien kestovärjäys.. mutta ripset kun tuppaavat uusiutumaan, niin toi käkerrys on mun mielestä vähän turhaa rahanmenoa. Jos rahaa olisi kuin roskaa, niin kävisin kuukausittain taivuttamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää upeilta heti taivutuksen jälkeen, mutta itsellä suunnaton pettymys kun ripset lopahtivat muutamassa päivässä.. Tekijä oli ammattitaitoinen mutta liekkö ripsissä sitten vika.

Vierailija
4/32 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jyväskylässä hyviä paikkoja? Kertokaa kokemuksia

Vierailija
5/32 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika tylsää maata se pari tuntia silmät kiinni mitä tekeminen kesti. Lopputulos oli ihan ok, etenkin kun värjättiin samalla. Itsellä vain kun on tosi pitkät ripset luonnostaan, niin taivutuksen jälkeen kun laittoi ripsaria niin ripset osuivat luomeen ja sotkivat meikin...lisäksi silmät vuotivat mulla muutaman päivän tekemisen jälkeen ja toinen silmä turposikin. En uskalla enää mennä, mitähän myrkkyjä nekin aineet lie.

Mutta voisin kuvitella että hyvä ratkaisu sellaiselle, jolla on pitkät ja hyvät omat ripset, haluaa niiden näyttävän ilman meikkiäkin siisteiltä (tosin ei toki vedä vertoja ripsarille) ja etenkin jos on tosi karheat ja suorat ripset joissa ei ripsentaivuttimien taitos pysy pitkään niin tämä on varmasti hyvä juttu. Plus että ei pelkää kemikaaleja ja rahanmenoa.

Vierailija
6/32 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laitattanut ripseni muutamaan otteeseen paikallisessa ammattikoulussa. Laitossa kestää noin tunti ja täällä sai valita kolmesta eri taivutusasteesta.

Mä olen tykännyt kovasti! Tulos oli parhaimmillaan ehkä 3 viikkoa, ja joskus parin kuukauden jälkeen se oli hyvä uusia.

Voin suositella lämpimästi kaikille!

Vierailija
7/32 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä parempi kuin ripsienpidennys?

Vierailija
8/32 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin yumi lashesia ja oon tykännyt! Ei tarvitse käyttää ripsaria tai muutenkaan varoa silmiä mitä joutuu ripsienpidennysten kanssa tekemään. Ainut miinus on melko kallis hinta, n. 80€ paikasta riippuen, ei varaa uusia joka toinen kuukausi.

Vierailija
9/32 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Yumi Lashes -taivutusta jo likipitäen kahden vuoden ajan, olen erittäin tyytyväinen. Ripset kaartuvat kauniisti, ja luonnollisesti. Käyn noin kuuden viikon välein laittamassa.

Vierailija
10/32 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka.Olen 14 vuotias tyttö ja olen haaveillut, että ottaisin ripsienkestotaivutuksen. Olen värjännyt ripsiä kosmetologilla pati kertaa ja olen tykännyt. Onko kenelläkään nuorella kokemusta tästä? Ennen käytin arkena ripsiväriä,mutta en yleensä enää. Minulla on aika lyhyet ripset, joten mietin onko kestotaivutuksesta edes paljoa apua.Onko muita jolla on lyhyet ripset ja on ottanut kestotaivutuksen?

Vierailija
11/32 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ite oon 15 ja otin pari viikkoo sit! Itellä semilyhyet ripset ja voin sanoo et on pysyny ja toskivat tuli varsinki värjäyksen jälkeen heti ne oli tosi makeet.

Vierailija
12/32 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin dolly's lash ripsien taivutuksen ja kesti 8 viikkoa.Mulla lyhyet ripset ja tuli hyvin esiin eikä tarvinnu ripsaria ollenkaan.Hintakin edullisempi kuin yumit, maksoi 55 € värjäyksen kanssa

Vierailija
13/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Lukisin lisää kokemuksia

Vierailija
14/32 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri blue lagoonissa Kampissa kokeilemassa yumi lash lift hoitoa. Lopputulos ei ikävä kyllä vastannut lainkaan heidän nettisivuilla olevia kuvia. Ripseni olivat sisäkulmista taipuneet mutteivat muuten ollenkaan. Värjäys oli ainoa ero minkä huomasi. Harmitti ja melkein ihan itketti, kun lupailtiin kaarevia katsetta avaavia ripsiä puhelimessa. Soitin siis liikkeeseen tiedustellakseni heidän palvelusta koska olin käynyt aiemmin lash lift hoidossa huomattavasti halvemmalla tekijällä ja lopputulos oli "mitäänsanomaton", ei huomannut kuin vain värjäys eron.

Ripseni käsittelijä blue lagoonissa sanoi minulle hoidon jälkeen että voimme varata uuden ajan ja pitää aineita ja muottia pidempään jos se auttaisi ripsien taipumisessa. Minulla pidettiin 16 minuuttia joka on kuulemma standardi aika. Olin musertunut. Miksi toisten ripset kääntyvät kauniisti kaarelle mutteivat minun? Tekijä vastasi että se voi johtua ripsilaadustani. :(

Harmittaa kun tuosta lystistä joutui maksamaan 80 e. Minulle varattiin uusi aika perjantaille hänen kouluttajalleen, katsotaan mitä hän saa aikaiseksi tai havannoitua ripsilaadustani.

Yst. Terveisin

Pettynyt asiakas

Vierailija
15/32 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
16/32 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jonkin aikaa sitten ja ei toiminut yhtään. Vasen silmä enemmän taipunut ja sekään ei melkein ollenkaan ja oikeasta silmästä ei ole taipunut kun vain ulkoreuna. Ainut minkä huomaa on väri ero. Harmitti kun odotin hyvää loppu tulosta ja meni kumminkin paljon rahaa. 50€ enemmän maksoin siitä taivutuksesta kun olisin pelkästä värjäyksestä joten ei kiva.

Vierailija
17/32 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse kanssa pari päivää sitten kokeilemassa tätä, koska kaikki ovat aina kehuneet pitkiä ripsiäni ja aattelin, että tämä säästäisi aikaa aamulla, ettei tarvitsisi taivutella ripsiä ja laittaa aina vedenkestävää maskaraa (mitä et tule koskaan samaan illalla pois). Plus tämän pitäisi olla hellempi ripsille kuin ainainen taivuttaminen...

Mutta noh, tulos oli aivan pepusta. Osa ripsistäni on tosi taipuneet ja osa ei ollenkaan ?! Olin tosi pettynyt kun näin lopputuloksen ! Nähtävästi nettiin leviävät kuvat ovat vain niitä parhaimpia kuvia, missä porukalla on täydelliset taipuneet ripset. Oletettavasti näyttää juurikin parhaimmalta vahvoilla ja lyhyemmillä ripsillä. Itselläni kaiken lisäksi lähti tukku ripsiä pari päivää myöhemmin, että mene ja tiedä hellävaraisuideesta. Huoh, ehkä pitää testata ripsipidennyksiä, kuten kaikki muutkin.

Vierailija
18/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä, äsken kävin ja ei taipunut yhtään, sanottiin jopa että "ei aina voida taata toivottua lopputulosta"... Siitä maksoin sitten 72€, eli turhasta. Sanoivat että voin ottaa yhteyttä jos en ole tyytyväinen, mutta ovat huomenna kiinni ja perjantaina minulla kiireitä, ja lauantaina ylioppilasjuhlat. Olisi ollut kivaa kerrankin näyttää jotenkin nätiltä juhlissa, mutta kai sekin on liikaa toivottu...

Vierailija
19/32 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään itse kävin teettämässä. Avasi katsetta kivasti. Makso vaan 40 € (beauty By jutta)

Vierailija
20/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Jyväskylässä Aki Korpisen liikkeessä ottamassa ripsientaivutuksen ja tulos oli täysi 0. Sitten uusinta ja sama tulos. Johtuiko tekijästä? Minun rpsistäni? Itse kun taivutan ripsientaivuttajalla niin taipuu kyllä. Ihan yhtä humpuukia. Hiuksetkin kylläkään ei tuolla onnistunut. Nuoria osaamattomia tyttösiä liike täynnä.....🤔🙄