Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mun kannattaisi lähteä opiskelemaan?

Vierailija
24.01.2017 |

Oon liiketalouden tradenomi, työhistoriaa vähän yli 10 vuotta. Onko mitään järkeä suorittaa yamk:ta? Mitä muita vaihtoehtoja voisi olla? Yliopistoon tuskin pääsen ja muutenkin tarkoitus oli suoritua opinnoista noin 1-2 vuodessa.
Alanvaihtokin saattaisi kiinnostaa. Mua kiinnostaa esim. asiakaspalvelussa toimiminen ja kielet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat opinnoiltasi? Verkostoja vai taitoja.

Vierailija
2/6 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitoja.

Tavallaan oon luovuttanut sen suhteen, että koskaan pääsisin kovin hyväpalkkaiseen työhön. Sitä varten olisi pitänyt aikoinaan valita pidempi opintopolku. Nyt se on paljon vaikeampaa perheellisenä ja asuntovelallisena.

Joka tapauksessa tämä nykyinen työ tulee jo korvista ulos (=pelkkää näyttöpäätetyöskentelyä). Mitta on tullut ns. täyteen. Oon sitä mieltä, että tärkeintä ei siinä tulevassa työssä ole palkkaus vaan se, että saisin tehdä työtä, josta nautin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksityöläisenä tienaat jopa pari sataa tunnilta, tapaat paljon uusia ihmisiä, osa ulkomaalaisia, joten kielitaito kehittyy.

Vierailija
4/6 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitoja.

Tavallaan oon luovuttanut sen suhteen, että koskaan pääsisin kovin hyväpalkkaiseen työhön. Sitä varten olisi pitänyt aikoinaan valita pidempi opintopolku. Nyt se on paljon vaikeampaa perheellisenä ja asuntovelallisena.

Joka tapauksessa tämä nykyinen työ tulee jo korvista ulos (=pelkkää näyttöpäätetyöskentelyä). Mitta on tullut ns. täyteen. Oon sitä mieltä, että tärkeintä ei siinä tulevassa työssä ole palkkaus vaan se, että saisin tehdä työtä, josta nautin.

ap

Sitten vaan katsot missä niitä taitoja opetetaan ja haet sinne? Yliopistossa olisi verkostoitumiseen se etu että siellä on samoilla kursseilla monien eri alojen ihmisiä.

Vierailija
5/6 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/6 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v medianomi täällä, YAMK-opinnot kesken. Pääsin suht helpsoti sisään, opiskelukaverit on olleet mukavia ja verkosto on kasvanut - opinnotkin paikoitellen tosi hyödyllisiä. Osa jo tutumpaa asiaa. Pystyn koulutuksen jälkeen hakemaan vähän erityyppisiä hommia ja varsinkin ulkomailla arvostavat tuota "Master's Degree" sanaparia. Suosittelisin sitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme