Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemukset ripsien kestotaivutuksesta

Räpsräps
24.01.2017 |

Millaisia kokemuksia palstalaisilla on Yumi Lashes / Lash Lift - kestotaivutuksista? Oletteko olleet tyytyväisiä?
Mielellään ottaisin myös vastaan suosituksia Etelä-Suomen alueella paikoista, joissa olette saaneet kauniisti asetellut ja "käherretyt" ripset.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hyvä Tampereella näissä Dolly Lash tai Yumi Lash?

Vierailija
22/32 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos oli itsellä ihan kiva, PARI VIIKKOA. Kun ripset kasvoivat, niin taivutus näytti hirveältä! Ripset tyvestä suorat ja kärjestä kiharat, hyi hemmetti. En voinut käyttää moneen viikkoon ripsiväriä, koska ripset olivat kammottava sotkukasa jota ripsari vain korosti. Onneksi kestoväri kului äkkiä pois niin menin sitten ilman ripsaria ja oli iloinen, että ripseni ovat niin vaaleat ettei niiden takkuisuus näkynyt kauas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla ripset ei taipuneet, pesittekö meikit runsaalla vedellä vähän ennen käsittelyä? Mulla tuon vuoksi on käynyt jo 2 kertaa niin, että taivutus on hävinnyt ensikastelulla. Ripsien tulee olla kuivat ja puhtaat ennen käsittelyä. Ja mikäli teillä on luonnostaan vahvat ja suorat ripset vaikutusaikoja pitää pidentää. Mulla esim. pidetään 1,5 kertainen aika. Kun tekee oikein ja tekijä tuntee asiakkaan ripset, niin varmasti taipuu.

Vierailija
24/32 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemus yhdestä Yumi Lash -kerrasta ja olin tyytyväinen. Olen pitkään käyttänyt ripsienpidennyksiä ja halusin pitää niistä välillä taukoa. Minulla on suorat, melko lyhyet ja vaaleat ripset. Kestotaivutuksen jälkeen ripset näyttävät yllättävän pitkiltä. Käytän kyllä ripsaria, mutta helpottaa kun ei tarvitse taivutella ripsiä.

Minulla on melko herkät silmät, mutta operaatio oli ihan kivuton (vaikka varoteltiin, että voi vähän kirvellä/sattua). Paikka Tampereella BB Lashes. Taivutuksesta on kulunut 5 viikkoa ja ripset edelleen ihan hyvät (vaikka silmät vuotaa lähes jatkuvasti). Tokihan uusia kasvaa koko ajan ja ne eivät luonnollisesti ole taipuneet ja jotku yksittäiset ripset saattaa poiketa rivistä.. mutta en odotakaan ripsien olevan täydellisen symmetriset. Olin ajatellut pitää 2kk tauon pidennyksistä, mutta olenkin tullut siihen tulokseen, että jatkan ainakin toistaiseksi tällä kestotaivutuksella. Pidennyksiä saa aina vähän varoa ja olen nauttinut siitä, että välillä voi olla ihan au naturel. :)

Vierailija
25/32 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin myös ensi kertaa, pakko sanoa että toiste en kyllä mene. Enemmän jännitti siellä tuhat kertaa enemmän kuin esim. hammaslääkärin vastaanotolla.

Tuntui ensinnäkin tosi häröltä, ku silmiä ei saanut avata ja sitte se liima ja taivutusjuttu laitettiin ja sitten ripsiä harjattiin. Se harjaaminen oli todella inhottavan tuntusta ja nipistelevää. Sitte laitettii jossaa vaiheessa se väriaine laitettiin ja se vasta kirveli, kysyinkin, onko se normaalia ja kuulemma on. Aattelin, että kyllä tääkin on melkosta, kun saa näkönsä puolesta pelätä kun kirvelee silmää ja tuntuu että roskia meni silmiin. Sitä ilon päivää ku ne pyyhittiin pois.

Silmät valuivat solkenaan käsittelyn jälkeen, ihan kun olisin ollut itkenyt. 😃

Lopputulos kyllä todella upea, ripset kääntyi tosi kauniisti ja väriäkin on. En malta oottaa että saa laittaa ripsaria.

Silmät on todella ronkitun tuntuiset, pelkään, että oon allerginen jollekkin aineelle ja huomenna aamulla herätessäni silmät aivan turvoksissa.

Ulkonäön puolesta voin suositella, mutta itse käsittely oli epämukavaa.

Vierailija
26/32 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kokeilin myös ensi kertaa, pakko sanoa että toiste en kyllä mene. Enemmän jännitti siellä tuhat kertaa enemmän kuin esim. hammaslääkärin vastaanotolla.

Tuntui ensinnäkin tosi häröltä, ku silmiä ei saanut avata ja sitte se liima ja taivutusjuttu laitettiin ja sitten ripsiä harjattiin. Se harjaaminen oli todella inhottavan tuntusta ja nipistelevää. Sitte laitettii jossaa vaiheessa se väriaine laitettiin ja se vasta kirveli, kysyinkin, onko se normaalia ja kuulemma on. Aattelin, että kyllä tääkin on melkosta, kun saa näkönsä puolesta pelätä kun kirvelee silmää ja tuntuu että roskia meni silmiin. Sitä ilon päivää ku ne pyyhittiin pois.

Lopputulos kyllä todella upea, ripset kääntyi tosi kauniisti ja väriäkin on. En malta oottaa että saa laittaa ripsaria.

Silmät on todella ronkitun tuntuiset, pelkään, että oon allerginen jollekkin aineelle ja huomenna aamulla herätessäni silmät aivan turvoksissa.

Minulla oli myös erittäin ikävä kokemus ripsien kestotaivutuksesta eilen. Olen käynyt tässä toimenpiteessä aikaisemminkin, nyt menin toiselle tekijälle ja kokemus oli melkolailla karmea. 

Toista silmää ronkittiin niin kovakouraisesti että se alkoi vuotaa ja muottia jouduttiin asentamaan useaan kertaan. Kun aineet viimein saatiin silmiin niin juuri tätä enemmän käsiteltyä silmää alkoi kirveltämään muutaman minuutin päästä melko lailla ja kun tekijä alkoi ottaa ainetta pois teki niin kipeää että huusin ääneen. Hoito keskeytettiin.

Tekijä väitti sinnikkäästi että silmässäni on joku haava johon ainetta pääsi, itse en usko siihen vaan tämä toisen silmän ärsyyntyminen johtui ainoastaan kovakouraisesta käsittelystä. Silmä vuoti solkenaan koko illan.

Loppuillan arvoin että menenkö lääkäriin vai en, en sitten mennyt ja ihan hyvin tuolla silmällä nyt vielä ainakin näkee. Mutta oli aivan kamala kokemus ja mun elämäni viimeinen ripsien kestotaivutus.

Vierailija
27/32 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli myös erittäin ikävä kokemus ripsien kestotaivutuksesta eilen. Olen käynyt tässä toimenpiteessä aikaisemminkin, nyt menin toiselle tekijälle ja kokemus oli melkolailla karmea. 

Toista silmää ronkittiin niin kovakouraisesti että se alkoi vuotaa ja muottia jouduttiin asentamaan useaan kertaan. Kun aineet viimein saatiin silmiin niin juuri tätä enemmän käsiteltyä silmää alkoi kirveltämään muutaman minuutin päästä melko lailla ja kun tekijä alkoi ottaa ainetta pois teki niin kipeää että huusin ääneen. Hoito keskeytettiin.

Tekijä väitti sinnikkäästi että silmässäni on joku haava johon ainetta pääsi, itse en usko siihen vaan tämä toisen silmän ärsyyntyminen johtui ainoastaan kovakouraisesta käsittelystä. Silmä vuoti solkenaan koko illan.

Loppuillan arvoin että menenkö lääkäriin vai en, en sitten mennyt ja ihan hyvin tuolla silmällä nyt vielä ainakin näkee. Mutta oli aivan kamala kokemus ja mun elämäni viimeinen ripsien kestotaivutus.

Joo totta. Oikeesti jännitti aika paljon ku se aine kirveli tosi paljon ja olin varma et ne väriaineet tyylii tippu vaa silmää ja menetän näön 😁 ja rauhallisella äänellä se tekijä vaa sano et kirvely on normaalia nii aattelin et tää oikeesti ihan polttelee et tääkö normaalia. Ja tosiaan silmät valu tosi paljon ja siitä tekijä sano et tuo ei oo kyl normaalia. Puhumattakaan siitä ripsien harjaamisesta joka sattui ja repi.

Tosi kauniit niistä ripsistä tuli mutta mulla lopputulos kesti kauniina viikon. Sit jotenkin ripset alko kasvaa ja tällä hetkelläkin osa ripsistä menee jotkut itään ja jotkut länteen. Ripsivärin laitto oli hankalaa, meni ihan klimppiin ja sai harjailla klimppejä pois. Eyelinerin laitto oli yhtä sotkemista ku ripset oli vaa edessä.

Mut uskon et monelle sopii ja uskon että monet tykkää. Mulle ei sopinut. Oon siis tuo 25 kirjoittelija

Vierailija
28/32 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tähän vanhaan ketjuun, jos vaikka vielä auttaisi jotakuta. 

Itse olen käynyt kahdella eri tekijällä lash liftissä. Yksi ronkki ripsiä muoteille harjatessaan ripsirajaa niin kovakouraisesti, että se nipisteli ikävästi. Toinen puolestaan oli hellävarainen eikä nipistellyt ollenkaan. Molemmilla kerroilla aineen vaikutuksen kyllä huomasi, silmiä kuivasi ja kutitti. Mutta itselläni ei silmät vuotaneet. Sanoisin siis, että jos ripsien asettaminen muoteille sattuu, niin se ei ole normaalia vaan tekijä on huono. 

Itselläni on piikkisuorat ripset, osa kasvaa jopa alaspäin. Niitä ei ole millään kerralla taivutettu ihan maksimijyrkkyyteen, koska se näyttäisi kuulemma tällaisissa ripsissä rumalta sitten, kun ripset kasvavat. 

Lopputulos on ihan kaunis, ripset peräti näkyvät johonkin. Luonnontilassa siis näyttää siltä, kuin minulla ei olisi ripsiä ollenkaan, koska ne ovat piikkisuorat ja vaaleahkot.

En käytä ripsiväriä kuin erittäin harvoin, joten minua ei haittaa, että muutama viikko käsittelyn jälkeen ripsistä osa on suoria ja osa taivutettuja, se ei näy kauas kuitenkaan. Kannattaa kuitenkin huomata se, että jos oma ripsi on ihan suora, niin joissakin ripsissä on jossain vaiheessa terävä ylös päin sojottava kärki, kun ne on taivutettu aivan kasvuvaiheensa alussa. Tämä voi olla ruman näköistä ripsarin kanssa.

Haluaisin kuitenkin taivutustuloksen olevan voimakkaampi, joten taidan seuraavalla kerralla pyytää, voisiko ripsiä taivuttaa enemmän. Lopputulos tuntuu hieman lätsähtävän parin päivän päästä käsittelystä, vaikka en kastellut ripsiä yli vuorokauteen käsittelyn jälkeen. Enkä nyt tiedä olisiko se niin paha, että ripsien kasvaessa kontrasti suorien ja taivutettujen välillä olisi suurempi, kun en tosiaan ripsiväriä käytä. Näyttäisikö se sitten niin paljon rumemmalta, en tiedä. 

Vierailija
29/32 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parin ajalta kokemusta kolmesta eri paikasta Helsingissä. Tekijöissä on kyllä todella suuri ero. Ekalla kerralla taivutus kesti vain viikon mutta kasvoi nätisti pois eikä ripisistä tullut rumia vaikka käytin ripsaria. 

Toisessa paikassa olen käynyt pari kertaa ja siellä on tullut tosi hyvä lopputulos. Ripset kaartuu nätisti ja kestää 3-4 viikkoa, eivät muutu rumiksi ripsien kasvaessa. 

Viimeksi kävin uudessa paikassa ja lopputulos on kaamea, en tiennyt että käsittely voi mennä noin pieleen mutta kun luin tätä ketjua niin muilla näköjään vastaavia kokemuksia. Ripsiä taivutettiin aivan liikaa, ne menivät osittain kiinni yläluomiin. Missään vaiheessa ne eivät olleen kauniit ja nyt kun käsittelystä on 3-4 viikkoa ripset sojottavat joka suuntaan todella rumasti, osasta ripsiä vain kärki taipuu. Ripsaria ei voi käyttää koska ripset on sekasotku. Minulla on hennot ja vaaleat, suorat ripset luonnostaan. Aiemmin taivutus on ikään kuin vain haihtunut mutta ripset eivät ole sojottaneet eri suuntiin. Käsittely myös kirveli toisin kuin aiemmin ja silmät olivat aivan punaiset koko loppupäivän. 

Uskon siis, että tekjällä on todella suuri merkitys lopputuloksen kannalta ja ensi kerralla mietin todella tarkkaan, minne menen. 

Vierailija
30/32 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omat ripset pitkät ja tummat mutta piikkisuorat eikä pysy taivutettuina yhtään millään konstilla yli 30min. Paitsi kestotaivutettuina! Mulla toi kestotaivutus säilyy tosi näyttävänä vaan sen pari päivää mutta ihan hyvänä ainakin kuukauden. Sen jälkeenkin vielä saan taivuttimella ripset taipumaan ja pysymään taipuneina yhden päivän.

Kivan luonnollinen look musta, pidennyksistä en tykkää ulkonäöltä enkä siltä miltä tuntuu + tulee tosi kalliiksi.

Oon käynyt Blue Lagoonissa. Onhan se kallis mutta ollut aina tyytyväinen ja kun huoltoväli on 2kk ni ei tunnu hirveän kalliilta kun itelle tosta on hyötyä.

Vierailija
31/32 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä ettei todellakaan oo kirvellyt tai sattunut! Kuulostaa tosi ahdistavalta. Tässä varmaan sitten tosi tärkeää että on asiantunteva tekijä ja tekee rauhallisesti.

Vierailija
32/32 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on omat ripset pitkät ja tummat mutta piikkisuorat eikä pysy taivutettuina yhtään millään konstilla yli 30min. Paitsi kestotaivutettuina! Mulla toi kestotaivutus säilyy tosi näyttävänä vaan sen pari päivää mutta ihan hyvänä ainakin kuukauden. Sen jälkeenkin vielä saan taivuttimella ripset taipumaan ja pysymään taipuneina yhden päivän.

Kivan luonnollinen look musta, pidennyksistä en tykkää ulkonäöltä enkä siltä miltä tuntuu + tulee tosi kalliiksi.

Oon käynyt Blue Lagoonissa. Onhan se kallis mutta ollut aina tyytyväinen ja kun huoltoväli on 2kk ni ei tunnu hirveän kalliilta kun itelle tosta on hyötyä.

Minulla on myös piikkisuorat, pitkät ja mustat ripset, jotka eivät omin voimin taivu kuin hetkeksi. Olen käynyt Lash Liftissä 7-8 viikon välein parin vuoden ajan, enkä enää osaisi ilman olla. Taivutuksen kesto heikkenee selvästi n. neljännen-viidennen viikon kohdalla, mutta taivutan sitten vielä aamuisin itse ja kestää niin koko päivän. Viimeisellä viikolla oma taivutus kestää enää muutaman tunnin.