Tilanne on nyt sellainen, että olen hankkinut hirveän krapulan
Vertaistukea. On tällainen olo ollut joskus ennenkin, mutta en enää muista, kuinka sen korjasin. Lisää juomaa ei pysty kulauttelemaan. Tilaisin pitsan, mutta hukkasin puhelimeni. Mulla on joku takkikin tuossa enkä tiedä, kenen se on. Ei ainakaan minun eikä täällä ole ketään.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ios rasvainen pizza, 3 olutta kyytipojaksi ja 3-4 jäger shottia aperitiiviksi niin siitä se toipuminen lähtee.
Illalla radalle takaisin ja rai rai.
Krapula on yksi niistä asioista joita ei kannata korjata; aina kannattaa rakentaa uusi.
Onneksi olkoon tunari. Kokeneet osaa välttää krabulan.
M
Krapulan voi välttää olemalla juomatta alkoholia!
Jos sinulla olisi oikeasti hirveä krapula, niin viimeinen asia mitä jaksaisit tehdä olisi kirjoitella jollekin vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon tunari. Kokeneet osaa välttää krabulan.
M
Ymmärrän. Krapula tulee, mutta minä määrään päivän.
Vierailija kirjoitti:
Krapulan voi välttää olemalla juomatta alkoholia!
Tätä kommenttiahan tässä tarvittiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ios rasvainen pizza, 3 olutta kyytipojaksi ja 3-4 jäger shottia aperitiiviksi niin siitä se toipuminen lähtee.
Nyt puhutaan ASIAA👍
Omapahan on häpeäsi. Nyt vaan kärsit.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla olisi oikeasti hirveä krapula, niin viimeinen asia mitä jaksaisit tehdä olisi kirjoitella jollekin vauvapalstalle.
Onhan tuokin totta. Ajattelin, että jos joku muukin olisi samassa jamassa. Hikeä pukkaa, mutta silti tykkään lukea juttujanne.
- ap
Mä olen vielä hutikassa. Onneksi join viskiä, joten pahaa krapulaa ei tule. Oli muuten eka kerta vuosiin kun olin edes juovuksissa. Wolttasin ruokaostokset ja unohdin appelsiinimehun ja piimän, nyt en tiedä selviänkö vai wolttaanko toisesta paikasta.