Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääkutsukorttiin runo, AUTTAKAA!! :)

24.01.2017 |

Eli häät tulossa ja pitäisi keksiä kutsukortin kanteen runo. Sisälle tulee sitten erikseen se "meillä on ilo kutsua teidät jakamaan meille tärkeä hetki, kun sanomme toisillemme tahdon paikassa X" jne. Olen löytänyt vain yhden mikä on ihan OK. Se menee näin:

Avioliitto...
saa kahden pienen ihmisen elämän kokonaiseksi;
se antaa kahdelle päämäärättömälle tehtävän ja kaksinkertaistaa heidän voimansa.
Se antaa kahdelle kyselijälle tarkoituksen ja syyn elää.
Se antaa auringonpaisteelle uuden ilon,
kukille uuden tuoksun,
maapallolle uuden kauneuden ja elämälle uuden salaperäisyyden.

-Mark Twain-

Onko ehdotuksia? :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä suurin osa kokenut niin pahan avioeron, että pakko aina tilaisuuden tullen pilkata ja vähätellä toisten avioliittoaikeita? Huvittavia nää irvailut häärunoista, jos ei miellytä niin menkää komeroonne itkemään paskaa elämää ja paskoja miehiä(nne).

Vierailija
22/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpaistia ja sekamehua

niitä muista paljon kehua

Humppamusaa aamuun asti

virolaista kaljaa autolasti

Muista tilillemme rahaa laittaa

ruoka kun teille kerran maittaa

Huutavia kakaroita ei mukaan

Ihan sama vaikka ei tulis kukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin eroatte hirveissä riidoissa ja mies paljastuu manipuloivaksi narsistiksi. Ei kannata niin kalliita häitä pitää kun niitä velkojakin on tulossa.

Tältä varalta pidämmekin mahdollisimman edulliset häät! 

Vierailija
24/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä suurin osa kokenut niin pahan avioeron, että pakko aina tilaisuuden tullen pilkata ja vähätellä toisten avioliittoaikeita? Huvittavia nää irvailut häärunoista, jos ei miellytä niin menkää komeroonne itkemään paskaa elämää ja paskoja miehiä(nne).

Mietin itse samaa:D

Vierailija
25/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostakaamme malja juhannussimaa,

olemme päättäneet nostaa rimaa.

Tohdimme toisiimme rakastua, 

ei tartte enää karjun kanssa astua.

Vierailija
26/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nyt vaan on mauttomia kaikki jos olette olleet jo tyyliin 10 v avoliitossa ja lisäännyttykin jo.

Vierailija
27/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roses are red

Violets are blue

I've waited

To bury my dick, deep in you.

Today is the day,

We got married.

Tonight is the night

I get anal, and act like a rabbit

Vierailija
28/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy keksiä itse tai yhdessä puolisosi kanssa runo.  Ei ole minkään väärti, että se on jonkin palstalaisen tekemä.  Mieluummin jätä pois kun että se on jonkun muun tkemä.  Tai laita joku kuuluisan runoilijan lause.

Vierailija
29/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nyt vaan on mauttomia kaikki jos olette olleet jo tyyliin 10 v avoliitossa ja lisäännyttykin jo.

Ei kaikki runot oo mauttomia :) 

Vierailija
30/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iines kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki runot oo mauttomia :) 

Ja toisekseen en kysynyt onko runot mauttomia vai ei, joten kommenttisi oli aika turha...

Vierailija
31/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy keksiä itse tai yhdessä puolisosi kanssa runo.  Ei ole minkään väärti, että se on jonkin palstalaisen tekemä.  Mieluummin jätä pois kun että se on jonkun muun tkemä.  Tai laita joku kuuluisan runoilijan lause.

En ajatellutkaan valita näistä "upeista"  palstalaisten itse keksimistä runoista... :'D Ajattelin, jos joku tietäisi hyvän runon mihin voisi perään laittaa kenen se on.

Vierailija
32/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iines kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä kyselet? Ja paljastat sitten kaikille kutsuvieraille olevasi AV-mamma???

En kehtaisi.

Aattele... Kehtaat kuitenkin käydä täällä kommentoimassa

Totta kai kehtaan, olen anonyymi! En mä nyt kenellekkään sukulaisille ja tuttaville tällaista luurankoa kaapissani silti paljasta! Noin muuten olen samaa mieltä suurimman osan kanssa, että on ihan sama mitä lyriikoita siihen kutsuunne raapustelette, kukaan ei lue muuta kuin sen että missä pitää olla ja milloin. Sekä tietty sen teidän huolella laatimanne häälahjatoivelistan, jossa on tietty ihan tuhottoman kalliita vaihtoehtoja.

Vierailija
33/33 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iines kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä kyselet? Ja paljastat sitten kaikille kutsuvieraille olevasi AV-mamma???

En kehtaisi.

Aattele... Kehtaat kuitenkin käydä täällä kommentoimassa

Totta kai kehtaan, olen anonyymi! En mä nyt kenellekkään sukulaisille ja tuttaville tällaista luurankoa kaapissani silti paljasta! Noin muuten olen samaa mieltä suurimman osan kanssa, että on ihan sama mitä lyriikoita siihen kutsuunne raapustelette, kukaan ei lue muuta kuin sen että missä pitää olla ja milloin. Sekä tietty sen teidän huolella laatimanne häälahjatoivelistan, jossa on tietty ihan tuhottoman kalliita vaihtoehtoja.

Kyllä mä siihen mielelläni silti sellaisen tekstin laitan minkä kehtaa lähettää, jos nyt joku sen sattuu lukasemaan :'D Lahjatoivelistaa ei ole, eikä tule..:) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi