Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vaimo ei huomaa miehen pettämistä?

Vierailija
23.01.2017 |

Yrityksemme eräs aluepäällikkö on pettänyt vuosia vaimoaan erään naispomon kanssa. Mukuloita tulee lisää jatkuvasti, viime vuonna tuli jo kolmas. Töissä olemme puhuneet emmekä kyllä ymmärrä tätä miestäkään että miksi tekee jatkuvasti lisää mukuloita vaikka työpaikkasuhde on jatkunut jo vuosia.
Enemmän kuitenkin ihmetyttää hänen vaimonsa. Onko kukaan noin sinisilmäinen että tekee aina uusia lapsia ja mies juoksee vieraissa vuodesta toiseen?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
42/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen naisista on lompakkoloinen ja toinen on panopuu.

Ajatteleeko miehet ollenkaan, että suhtautuessaan naisiin lompakkoloisina tai panopuina, heille lopulta jää ne lompakkoloiset tai panopuut? Sitä saa mitä tilaa. Vakka kantensa valitsee. Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettelemistä pettämisessä on?

Vierailija
44/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelemistä pettämisessä on?

Sivistynyt ja älykäs ihminen ei petä.

Vierailija
45/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen pettäminsen saisi tietää, jos tapahtuu töissä?

Ns tavallisella ihmisellä voi käytös muuttua ja huono omatunto näkyä, mutta on ihmisiä, jotka pystyvät valehtelemaan ja esittämään normaalia täysin uskottavasti.

Niin että mistä sen voisi aina huomata?

Kyllä pettäminen toisen tietämättä onnistuu. Se onnistuu varsinkin psykopaattisilla ihmisillä, jotka valehtelevat rutiininomaisesti, eivät tunne syyllisyyttä, katumusta, empatiaa. Sellaisen ihmisen puheet ja kehonkieli eivät paljasta heitä. Ko. henkilö ei tietenkään ole välttämättä tällainen, mutta psykopaattejakin on prosentti tai enemmänkin väestöstä. Sehän tietää Suomessakin yli 50 000 ihmistä. Heitä on siis siellä täällä. Psykopaatteja on lisäksi enemmän johtotason ihmisissä.

Vierailija
46/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo tietää pettämisestä niin on aika vastuutonta tehdä lisää lapsia tuollaiselle isälle.

Ahaa?! Vastuutonta tehdä lapsia lapsia lisää? Kerro nyt oikein mikä siitä tekee vastuutonta?? :D suhteita on monenlaisia.

Vierailija
47/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo tietää pettämisestä niin on aika vastuutonta tehdä lisää lapsia tuollaiselle isälle.

No olipa taas yllättävää, että miehen vastuuttomuus siirretään naisen harteille.

Vierailija
48/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrityksemme eräs aluepäällikkö on pettänyt vuosia vaimoaan erään naispomon kanssa. Mukuloita tulee lisää jatkuvasti, viime vuonna tuli jo kolmas. Töissä olemme puhuneet emmekä kyllä ymmärrä tätä miestäkään että miksi tekee jatkuvasti lisää mukuloita vaikka työpaikkasuhde on jatkunut jo vuosia.

Enemmän kuitenkin ihmetyttää hänen vaimonsa. Onko kukaan noin sinisilmäinen että tekee aina uusia lapsia ja mies juoksee vieraissa vuodesta toiseen?

Eniten mua ihmetyttää tuo mies ja siitä seuraavaksi se hänen sivusuhteensa. Mä en tuhlaisi mun ainutkertaisesta elämästäni minuuttiakaan ukkomieheen, vaan panostaisin kaiken siihen että löytäisin jotain kestävää ja oikeaa. 

Onko tullut mieleen, että tuo kotona oleva nainen on todennäköisesti täysin sidottu lapsiin ja huushollin pyörittämiseen eikä ehdi huomioida kun mies juoksee vieraissa? Lisäksi vaimo todennäköisesti tietää jollain asteella että jotain on menossa, mutta pettäjän käytös voi hidastaa tai jopa estää asian selville tulemisen. Kaikkiin selviinkin merkkeihin voi olla hyvä selitys, tai sitten heidän parisuhteensa valtasuhteet ovat niin vinoutuneet että se on kummallekin täysin normaalia eikä vaimo ymmärrä kyseenalaistaa asemaansa. Ainakin oma eksäni kun petti, aiheesta ei uskaltanut puhua sanaakaan. Jos vihjasinkin sinne suuntaan, että jotain on meneillään, kuulin olevani hullu, vainoharhainen ja mielisairas. Lisäksi kaikkeen oli äärimmäisen hyvä selitys. Kun kysyin mitä hän oikein puuhailee, niin se sota oli mieletön. Lopulta olimme umpikujassa: mies ei myöntänyt mitään ja piti räjähdysaltista ilmapiiriä yllä. Tuohon soppaan kun laskisi lapset mukaan, niin kumman vaihtoehdon valitset: näennäisen ok ilmapiirin vai täydellisen sodan? Itselläni oli onneksi takaovi auki ja lähdin niin nopeasti kuin suinkin. 

Vierailija
49/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoksi vielä, että todennäköisesti tuo nainen joutuu tekemään ja paljon, ja harmittaa hänen puolestaan että hänelle kuuluva aika parisuhteessa on pyhitetty jollekin toiselle. Säälittävää käytöstä mieheltä. Huolettaa myös se syntynyt lapsi - ihme ettei isänsä ole kantanut mitään tautia lapseen. 

Vierailija
50/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen pettää VAIN itseään.

Eikä aina itseäänkään! :) Ehkä ei pysty perustamaan perhettä jostain syystä, mutta haluaa kuitenkin seuraa joskus, joten saa sitä esim. ihanien laskettelukeskus-, mökki- tai kaupunkilomaviikonloppujen myötä.

Vierailija
51/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla 9lasta ja useampi muija kierrossa kokoajan + maksulliset päälle.

Eräskin "hoito" oli mennyt niille kotiin ja ilmoittanut että muuttaa sinne ja vaimo voi suksia hevonvittuun lapsineen.

Eräskin muija erosi, jätti lapsetkin isälleen tuon miehen takia ja vielä vuosien päästä käy panettamassa itseään sillä.

Siinä on oikea kunnon PANOMIES ei mikään pelle.

Vierailija
52/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana avomies, 13v oltu kimpassa ja kaksi alakouluikäistä lasta. Viihdytään yhdessä, seksi sujuu ja rakastetaan toisiamme. Tiedän että mies on pettänyt joitakin kertoja ja ennen ne vaivasi mua. Tai vaivasi se valehtelu ja peittely.

Nyt on sovittu että hän saa tehdä mitä lystää, mutta jos joskus haluan kysyä niin pitää kertoa totuus. Mutta en minä halua tietää.

Mulle riittää että ei valehtele ja haluaa olla minun ja lasten kanssa. Ei ole multa pois vaikka käykin joskus paneskelemassa muita.

On huippu isä ja arki sujuu. Nyt mies saa tarpeeksi seksiä ja huomiota ja minun ei tarvitse epäillä ja arvuutella että puhuuko totta ja onko taas jotain meneillään.

Moni kaveri ihmettelee miksi ei olla erottu, mutta ei me haluta erota. On hyvä olla yhdessä ja perheenä lasten kanssa.

Vierailija
53/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihana avomies, 13v oltu kimpassa ja kaksi alakouluikäistä lasta. Viihdytään yhdessä, seksi sujuu ja rakastetaan toisiamme. Tiedän että mies on pettänyt joitakin kertoja ja ennen ne vaivasi mua. Tai vaivasi se valehtelu ja peittely.

Nyt on sovittu että hän saa tehdä mitä lystää, mutta jos joskus haluan kysyä niin pitää kertoa totuus. Mutta en minä halua tietää.

Mulle riittää että ei valehtele ja haluaa olla minun ja lasten kanssa. Ei ole multa pois vaikka käykin joskus paneskelemassa muita.

On huippu isä ja arki sujuu. Nyt mies saa tarpeeksi seksiä ja huomiota ja minun ei tarvitse epäillä ja arvuutella että puhuuko totta ja onko taas jotain meneillään.

Moni kaveri ihmettelee miksi ei olla erottu, mutta ei me haluta erota. On hyvä olla yhdessä ja perheenä lasten kanssa.

Kyllä muakin vaivaisi, jos mies käy vieraissa. Kumman aloitteesta siirryitte tuohon? haluatko itse koskaan vierasta? Siedätkö tilannetta, koska on tavallaan pakko (mies suuttuu jos kyselet)? 

Vierailija
54/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkään epäily että mies pettää. Oli vaan sellainen kutina. Koskaan en saanut varsinaisia todisteita, ja tiesin että vaikka saisin, mies selittäisi mustan valkoiseksi ja lopulta syy olisi jotain kautta minussa. Jätin hänet lopulta. Valitettavasti en koskaan saanut tietää. Haluaako joku tunnustaa tässä? Kaljuuntuva insinööri, nimi alkaa I:llä? Alko maistuu vähän liian hyvin.

Vierailija
55/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäähän noita vaimoja jotka kyllä tietää missä mennään muttei syystä tai toisesta kuitenkaan halua erota vaan mieluummin tehtailee lisää lapsia ettei mies isojen elareiden pelossa ainakaan häivy ;)

Vierailija
56/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiesin, että mieheni petti (tuskin enää jaksaa...) Meillä oli ja on kuitenkin hyvä avioliitto, hän on hyvä mies minulle ja loistava isä lapsillemme.

En jaksanut välittää, kunhan sain itse tarpeeksi seksiä kotona ja muutenkin suurinpirtein kaiken, mitä halusin. Elintasoni oli ja on niin korkea, että harvalla Suomessa. Selustani tietysti myös turvasin, minusta olisi tullut vielä rikkaampi avioeron myötä ja miehelle se olisi näinollen tullut kalliksi 😉.

Vierailija
57/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla yllätys että duunipaikolla on näitä suhteita yllin ja kyllin pettäjinä sekä miehet että naiset. Niin monta tapausta nähty. Monesti jopa molemmat pettäjät varattuja tahoillaan.

Eräästäkin vuosia vuosia kestäneestä suhteesta tiesin, että kummankaan kotona näiden touhuista ei tiedetty eivätkä todellakaan tunteneet huonoa omaatuntoa.

Yleensä ne joille annetaan anteeksi ja jatketaan suhdetta ja uskotaan että ei se enää niin tee niin siinä tämä pettävä puolisko vain ottaa virheestään opiksi ja jatkaa samaan malliin.

Vierailija
58/58 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmentää kovasti palstalaisten into käräyttää toisia. Vaikka asia olisi pariskunnan kesken sovittu ja tiedossa, asiaan sekaantuminen aiheuttaa kuitenkin mielipahaa - että kaikkiko tästä kylillä juoruavat. Toivoisin hienotunteista ja sivistynyttä asennetta toisten ihmisten asioiden kanssa. Ja kyllä, haluaisin tietää jos minua petetään, se on täysin inhimillistä, mutta en haluaisi tulla nolatuksi kenenkään ventovieraan viestittelyillä.