Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vaimo ei huomaa miehen pettämistä?

Vierailija
23.01.2017 |

Yrityksemme eräs aluepäällikkö on pettänyt vuosia vaimoaan erään naispomon kanssa. Mukuloita tulee lisää jatkuvasti, viime vuonna tuli jo kolmas. Töissä olemme puhuneet emmekä kyllä ymmärrä tätä miestäkään että miksi tekee jatkuvasti lisää mukuloita vaikka työpaikkasuhde on jatkunut jo vuosia.
Enemmän kuitenkin ihmetyttää hänen vaimonsa. Onko kukaan noin sinisilmäinen että tekee aina uusia lapsia ja mies juoksee vieraissa vuodesta toiseen?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo haluaa lapsia ja mies haluaa paljon seksiä? Toinen toisilleen sen suovat, joko sanattomalla "dont ask dont tell" sopimuksella tai sitten oikealla sopimuksella?

Mistä sinä päättelet ettei vaimo tiedä tai ettei hyväksyisi jos tietäisi?

Vierailija
2/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei halua myöntää totuutta itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Älykäs mies osaa peittää jälkensä - salakännykkä ja prepaid/lentokonetilasta alkaen.

2. Heillä voi olla avoin suhde.

3. Vaimo voi olla narsistin uhri ja alistuva ovimatto, joka tietää pettämisestä kyllä.

Vierailija
4/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo tietää pettämisestä niin on aika vastuutonta tehdä lisää lapsia tuollaiselle isälle.

Vierailija
5/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen pettäminsen saisi tietää, jos tapahtuu töissä?

Ns tavallisella ihmisellä voi käytös muuttua ja huono omatunto näkyä, mutta on ihmisiä, jotka pystyvät valehtelemaan ja esittämään normaalia täysin uskottavasti.

Niin että mistä sen voisi aina huomata?

Vierailija
6/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen sitä toista naista. Ukko tekee lapsia vaimolleen ja tämä katsoo vierestä.

Vierailija
7/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo tietää pettämisestä niin on aika vastuutonta tehdä lisää lapsia tuollaiselle isälle.

Hyvä aviomies ei tee hyvää isää eikä pettäminen tee huonoa isä.

Vierailija
8/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on todella vaikea uskoa, että pitkäaikainen pettäminen parisuhteessa pysyisi täysin salassa. Usein silmät vaan halutaan sulkea totuudelta. Joillakin toki voi myös olla lupa käydä vieraissa, kunhan perhettä ei jätetä. Itse varmaan antaisin luvan jos ukko välttämättä tahtoisi käydä vieraissa, varsinaista sivusuhdetta en kuitenkaan hyväksyisi.

Vierailija
9/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen sitä toista naista. Ukko tekee lapsia vaimolleen ja tämä katsoo vierestä.

Mitäs ihmettelemistä tuossa? Seksiä ne kai harrastavat eivätkä suunnittele avioliittoa.

Vierailija
10/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän asia sinulle kuulu.

Vierailija
11/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän asia sinulle kuulu.

Ei mutta näkyy.

Vierailija
12/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen on miehelle ehkä vain reikä, jonne käydään tyhjennyksellä. Mies on varmaan kyyninen ja hyvällä itsehillinnällä varustettu, eikä mieti toista naista sen enempää, vaan jättää ajatuksensa kotinsa ulkopuolelle, kun menee vaimonsa luo. Kun käyttäytyy täysin normaalisti, niin ei siinä osaa välttämättä epäillä, jos nyt ei tuntikausia tai öitä ole poissa. Monilla on paljon velvollisuuksia ja työasioita, joten voi hienosti järjestää panoaikaa. Tai vaimo tietää, mutta antaa asian olla, tai ovat sopineet asiasta yhdessä.

Vierailija
13/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on todella vaikea uskoa, että pitkäaikainen pettäminen parisuhteessa pysyisi täysin salassa. Usein silmät vaan halutaan sulkea totuudelta. Joillakin toki voi myös olla lupa käydä vieraissa, kunhan perhettä ei jätetä. Itse varmaan antaisin luvan jos ukko välttämättä tahtoisi käydä vieraissa, varsinaista sivusuhdetta en kuitenkaan hyväksyisi.

Miksei pystyisi salassa?

Sen varmaan huomaa, jos toinen yhtäkkiä ihastuu ja rakastuu ja alkaa olla menoja vapaa-ajalla.

Mutta jos on kylmä luonne, jolle se sivusuhde ei merkitse yhtään mitään ja homma hoituu töissä, niin ei välttämättä huomaa.

On myös ihmisiä, jotka pystyvät ns lokeroimaan elämänalueita päässään. Esim työpaikan sivusuhde yhteen lokeroon, joka suljetaan kotiin tullessa.

Mun mies on unohtanut sen ex vaimonsa nimen, vaikka heillä on yhteinen lapsi. Aidosti unohtanut, oikessti. Se ei ole mahdollista useimmille, mutta hän on luullakseni ikäänkuin laittanut ko henkilön lokeroon ja sulkenut sen ja laittanut syrjään päässään. Puf, muisto on pois mielestä.

Vierailija
14/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies järjesti tälle työpaikkasuhteelleen sen työpaikan. ap

Vierailija
15/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aviomies ei tee hyvää isää eikä pettäminen tee huonoa isä.

Näin se kyllä on. Sama pätee naisiin.

Vierailija
16/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen moraali sallii vuosia kestävän pettämisen niin ei todellakaan ole hyvä isä.

Vierailija
17/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen moraali sallii vuosia kestävän pettämisen niin ei todellakaan ole hyvä isä.

Mulla on mies, jonka moraalista en oikeastaan tiedä, koska hän on kiinteistönvälittäjä ja valehtelee työkseen. Osaisi valehdella mullekin uskottavasti, jos haluaisi. En tiedä tekeekö niin eikä ole keinoa tietää. Mutta hän on erinomainen isä lapsilleen.

Vierailija
18/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jethro?

Vierailija
19/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies järjesti tälle työpaikkasuhteelleen sen työpaikan. ap

Ei välttämättä hyvä aviomies tai isä mutta kuulostaa hyvältä hoidolta.

Vierailija
20/58 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saisi mitenkään tietää jos miehellä olisi suhde työmatkoilla. Tuskin olisi niin tyhmä että jättäisi puhelimeen viestit talteen tai käyttäisi työmeiliään. Kaiken voi salata