Miten vaimo ei huomaa miehen pettämistä?
Yrityksemme eräs aluepäällikkö on pettänyt vuosia vaimoaan erään naispomon kanssa. Mukuloita tulee lisää jatkuvasti, viime vuonna tuli jo kolmas. Töissä olemme puhuneet emmekä kyllä ymmärrä tätä miestäkään että miksi tekee jatkuvasti lisää mukuloita vaikka työpaikkasuhde on jatkunut jo vuosia.
Enemmän kuitenkin ihmetyttää hänen vaimonsa. Onko kukaan noin sinisilmäinen että tekee aina uusia lapsia ja mies juoksee vieraissa vuodesta toiseen?
Kommentit (58)
Ei ole mitenkään harvinaista, että jotkut naiset antavat äijän pettää, kunhan laskut maksetaan ja luottokortti toimii.
Aluepäällikkönä on helppo pettää kun tulee matkustuspäiviä kohtuullisen paljon. Minä en petä, mutta kaverit.
Voi kun näitä sinisilmäisiä naisia on paljon. Ehkä he alitajuisesti epäilevät pettämistä, mutta elävät omassa kuplassaan eivätkä myönnä tätä itselleen. Tiedän yhden miehen, joka pettää. On todella huolellinen ja osaa peittää jälkensä. Kuitenkin on pieniä merkkejä, joista voisi päätellä että salaa jotain. Somessa ei merkkiä parisuhteesta, ei anna julkaista yhteiskuvia tai tunnistettavia kuvia itsestään avovaimon somessa. Osoite muutettu salaiseksi yhteenmuuton jälkeen yms. Nainen on saanut viestin, jossa sanotaan suoraan että mies pettää. Mutta eihän mies mitään myöntänyt.
Voi olla että vaimo tietää pettämisestä mutta ei välitä. Munkin avomies todennäköisesti pettää mua mutta mua ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän asia sinulle kuulu.
Ei mutta näkyy.
Miten?
Mun mies on pettänyt mua jo vuosia ja hetihän sen melkein hoksasi.
En jaksa välittää, koska elintasoni on paljon keskimääräistä parempi näin.
Ehkä vaimo odottaa jo tulevia elareita.
Toinen nainen pettää VAIN itseään.
Ällöttää kaikki pettäjämiehet. Jos mieheni pettäisi minua niin löisin kirveellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä huomaisin ukosta jos pettäisi vuosia. Varmasti jäisi kiinni.
Hahahahahhaaa!
Vaimoi tietää ja vaimo tietää aina. Ei halua luopua talosta, historiasta, autosta ja idyllistä ehjästä perheestä.
Mies on sika joka käyttää kakkosta tarpeidensa tyydyttämiseen.
Ja jos ei ole päässyt edes naimisiin asti niin avopuolisosta ei ainakaan erota kun erossa ei saa mitään.
Toinen naisista on lompakkoloinen ja toinen on panopuu.
Vierailija kirjoitti:
Toinen naisista on lompakkoloinen ja toinen on panopuu.
Mies pettää ja siinä etsit vikaa naisista?
Mistä tiedät, että pettää. Ehkä ovat vain hyviä työkavereita ja itse ylitulkitset.
Olisin kelju ja antaisin vaikka nimettömästi tyypin ilmi vaimolle.
Inhoan tuollaisia jos salaa tekee ja jos vaimo tietää, niin silloin ei ole harmuakaan ilmiannosta.
Vaimolle pitäisi ilmoittaa. Jos ei tiedä asiasta niin tuhlaa parhaat vuotensa moiseen roskaläjään.
Kyllä minä huomaisin ukosta jos pettäisi vuosia. Varmasti jäisi kiinni.