Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saan lapsen adoptoitua suomesta tai pohjolasta, olen yksinäinen nainen.

Vierailija
23.01.2017 |

Haluan itseäni muistuttavan lapsen, pelkään lentämistä, joten oltava suomesta.
En myöskään ole rikas, joten ei varaa lentää ulkomaille. Olen pian jo yli-ikäinen. Voiko Venäjältä saada? Kävisin autolla/junalla. Ei ole miestä eikä ole varmaan vähään aikaan tulossakaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan itseäni muistuttavan lapsen, pelkään lentämistä, joten oltava suomesta.

En myöskään ole rikas, joten ei varaa lentää ulkomaille. Olen pian jo yli-ikäinen. Voiko Venäjältä saada? Kävisin autolla/junalla. Ei ole miestä eikä ole varmaan vähään aikaan tulossakaan.

Sun on pakko olla trolli...

Ei onnaa adoptointi  laillisesti mitenkään, viettele joku  mies ja anna sen laittaa sut tiineeksi.

Vierailija
22/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adoptioprosessi itsessään maksaa. Jos jo lentomatkan hinta tuntuu kalliilta, kannattaa tuskin haaveilla adoptiolapsesta.

Plus että ei se lapsen hoitokaan ilmaista ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisvanhemmuus on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
24/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se aina lähde siitä, että menet adoptioneuvontaan ja saat siellä kuulla, että mitkä oikeat mahdollisuutesi ovat. Mutta kuten kirjoitettu, Suomessa tai pohjoismaissa ei ole helppoa yksinäisen saada ainakaan kovin pientä lasta tai tervettä lasta. Ikäsi vaikuttaa myös lapsen ikään, siis siihen, kuinka pienen voit saada!

Tuota adoptioneuvontaa antavat adoptioita Suomessa hoitavat tahot ja kuntien sosiaalityöntekijät osaavat kertoa lähimmän tahon. Adoptioneuvonta on prosessina aika pitkä juttu, monivaiheinen ja lopputulos voi kaikesta huolimatta olla, että adoptio evätään. Yleensä prosessi vie vuoden verran. Kotimaan adoptiokaan ei ole halpaa, kuten ei lapsen saaminen muutenkaan!

Ymmärrän lapsenkaipuusi! Onko biologisen lapsen saaminen poissuljettu juttu? Yksinäinen nainen pääsee hedelmöityshoitoihin ainakin yksityiselle!

Oletko miettinyt sijaisvanhemmuutta tai tukiperhetoimintaa? Infoa ja koulutusta sijaisvanhemmuuteen antaa käsittääkseni samat tahot kuin adoptioneuvontaakin sekä myös kuntien järjestämää koulutusta on!

Vierailija
25/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun aloittaja tuntuu olevan sen verran yksinkertainen ettei läpäisisi edes adoptiovanhemmille suunnattua koulutusta. Hyvä ap, unohda koko juttu. Susta vaan ei ole oikeasti siihen, valitan.

Vierailija
26/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se aina lähde siitä, että menet adoptioneuvontaan ja saat siellä kuulla, että mitkä oikeat mahdollisuutesi ovat. Mutta kuten kirjoitettu, Suomessa tai pohjoismaissa ei ole helppoa yksinäisen saada ainakaan kovin pientä lasta tai tervettä lasta. Ikäsi vaikuttaa myös lapsen ikään, siis siihen, kuinka pienen voit saada!

Tuota adoptioneuvontaa antavat adoptioita Suomessa hoitavat tahot ja kuntien sosiaalityöntekijät osaavat kertoa lähimmän tahon. Adoptioneuvonta on prosessina aika pitkä juttu, monivaiheinen ja lopputulos voi kaikesta huolimatta olla, että adoptio evätään. Yleensä prosessi vie vuoden verran. Kotimaan adoptiokaan ei ole halpaa, kuten ei lapsen saaminen muutenkaan!

Ymmärrän lapsenkaipuusi! Onko biologisen lapsen saaminen poissuljettu juttu? Yksinäinen nainen pääsee hedelmöityshoitoihin ainakin yksityiselle!

Oletko miettinyt sijaisvanhemmuutta tai tukiperhetoimintaa? Infoa ja koulutusta sijaisvanhemmuuteen antaa käsittääkseni samat tahot kuin adoptioneuvontaakin sekä myös kuntien järjestämää koulutusta on!

Suomesta ei yh saa minkäänlaista lasta eikä Pohjoismaat, Venäjä, Viro, Latvia tai Liettua ole

kohdemaita.

Ja se prosessi kestää vuosia. Pelkkä jonotus neuvontaan voi olla kaksi vuotta, neuvonta vuoden, luvan saanti puoli vuotta, paperien lähetys puoli vuotta. Tämän

Jälkeen vasta alkaa se itse odotus joka voi olla vuosia. 5-7 vuotta on ihan normaalia nykyään.

Oikeita tietoja, kiitos.

T. Adoptioäiti

Vierailija
27/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptiolapsen ja vanhemman ikäero saa olla maksimissaan 42 vuotta. Mitä tarkoitat tuolla että olet yli-ikäinen? Viisikymppisen on turha enää haaveilla pikkulapsesta. Ja itsesi näköistä, länsimaista valkoista lasta et saa yksin mistään jos et omasta kohdustasi. Adoptioprosessi on myös kallis, noin kymppitonnin luokkaa.

Joten hautaapa haaveesi ja ota koira tai kissa.

Vierailija
28/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu raskaaksi hedelmöityspoliklinikalla. Provohan tämä. Kysymyksenasettelu on sitä luokkaa, että tuskin pääset adoptioprosessia läpi.

Vierailija
29/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa sen verran lentää ulkomaille mutta lapseen. Hohhoijaa...

Vierailija
30/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sopia raskaana olevan nuoren kanssa etä  hän antaa lapsen minulle? Laillisesti siis kaikki, lakimiesten avulla ja tuomarin julistamana.

Vierailija
31/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela antaa minulle äitiyspakkauksen, kotihoidontuen ,lapsilisän ja yksinhuoltajakorotuksen toimeentulotukeen sekä työttömyyskorvaukseen. Lisäksi he antavat maksusitoumuksen kirpputorille mistä saan kaikki mitä lapsi tarvitsee.Kela myös antaa rahan adoptiolapsen hakuun ulkomailta.

Vierailija
32/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voin sopia raskaana olevan nuoren kanssa etä  hän antaa lapsen minulle? Laillisesti siis kaikki, lakimiesten avulla ja tuomarin julistamana.

Todennäköisesti tulkittaisiin kohdunvuokraukseksi /-lainaukseksi, joka taas on Suomessa laitonta. Venäjällä tämäkin onnistuisi, mutta oloista ei takeita..:

Vierailija
33/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela antaa minulle äitiyspakkauksen, kotihoidontuen ,lapsilisän ja yksinhuoltajakorotuksen toimeentulotukeen sekä työttömyyskorvaukseen. Lisäksi he antavat maksusitoumuksen kirpputorille mistä saan kaikki mitä lapsi tarvitsee.Kela myös antaa rahan adoptiolapsen hakuun ulkomailta.

Adoptiotuki kattaa kuule todella vähän todellisista kuluista. Se kymppitonni jää maksettavaksi OMASTA pussista.

Ja tosiaan, lapsen ja vanhemman ikäero saa olla 45v (Pelastakaa Lapset ry).

T. Asiaa selvitellyt

Vierailija
34/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiellettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi