Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni vaatii estämään exäni ja entisen säätöni

Vierailija
23.01.2017 |

Instagramissa ja snapchatissa... En toisaalta edes keksi syytä siihen miksi en estäisi/poistaisi heitä, mutta en vaan jotenkin kehtaa. Miksihän se on miehelleni niin tärkeä asia..? En minäkään vaadi häntä poistamaan ketään entisiään mistään.

Kommentit (310)

Vierailija
141/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle exät on exiä, en pidä yhteyttä suhteen päättymisen jälkeen. En tajua tuollaista roikuttamista.

Vierailija
142/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta somessa estäminen on verrattavissa siihen, että irl kohdatessa ei moikata. Todella noloa ja tylyä, jos kuitenkin ihan väleissä ollaan.

Enemmänhän se ihmetystä aiheuttaa, jos ihan yhtäkkiä ilman mitään riitaa tms. estetään toinen.

Aikuiset ihmiset osaavat käsitellä näitä asioita, tuollaiset estämiset ja poistamiset kuuluvat sinne epävarmaan teini-ikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle exät on exiä, en pidä yhteyttä suhteen päättymisen jälkeen. En tajua tuollaista roikuttamista.

Jotkut eroavat hyvässä hengessä, esim. huomattu, ettei niitä tunteita toisiaan kohtaan vaan enää ole, ja ero tulee yhteisestä päätöksestä. Ystävyys sen sijaan voi jatkua.

En itse vaatisi lopettamaan ystävyyttä.

Vierailija
144/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Ihanko oikeasti jollain on jonkun eksien ja panojen yhteystietoja puhelimessa, vaikka on parisuhteessa.

Voi hyvää yötä. Vaihtoon lähtis.

Aivan varmasti lähtisi vaihtoon.

Ainoa syy miksi joku säilyttää entisten panojen yhteystietoja on se että hän haluaa panna niitä myöhemminkin.

Minulla ainakin on yksi numero tallennettuna tasan sitä varten, että tiedän kenen se on, jos tästä numerosta vielä tulee minulle viestejä. Ei ole säätö eikä pano, vaan pelkkä tindertuttava, jota en ole koskaan edes nähnyt, mutta oli kyllä niin pelottava tapaus ja pelkään vieläkin yhteydenottoa. Jos tästä numerosta tulee viesti tai puhelu, on hyvä tietää, keneltä se on.

Vierailija
145/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta somessa estäminen on verrattavissa siihen, että irl kohdatessa ei moikata. Todella noloa ja tylyä, jos kuitenkin ihan väleissä ollaan.

Enemmänhän se ihmetystä aiheuttaa, jos ihan yhtäkkiä ilman mitään riitaa tms. estetään toinen.

Aikuiset ihmiset osaavat käsitellä näitä asioita, tuollaiset estämiset ja poistamiset kuuluvat sinne epävarmaan teini-ikään.

No niin juuri. Jos joku exäni yhtäkkiä lakkaisi minua moikkaamasta tai estäisi ja saisin kuulla, että hän on parisuhteessa, kyllä ensimmäisenä tulee mieleen, että tämä kumppani on varmaan vähän pelottava tapaus.

Vierailija
146/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että juokse! Itse jäin ja kolmen vuoden aikana vaatimukset ovat vain kasvaneet... Mustasukkaisuus on ihan kivaa, jos se pysyy terveissä rajoissa. Jos toisen entistä elämää pelkää, ei kaikki ole hyvin! Toi vaan pehenee, usko pois.

Vierailija
147/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ämmä saa entiset kumppaninsa säilyttää listoilla, mutta että seksikumppanitkin pitäisi säilyttää. Jep. Jos noin vähän arvostat miestäsi, niin ole poistamatta. Ymmärtääpä äijäsi etsiä vähän paremman ämmän.

Kun olen seurustellut jonkun kanssa, niin kyllä on nopeaa ämmän exat ja muut kadonneet. Tosin ei ole tarvinnut pyydellä. Omat seksikumppanit/exät katoaa myös automaattisesti, koska he poistavat minut sen jälkeen, kun alkaa tulla kuvia uudesta parisuhteesta. Ihan hyvä ettei tartte ite vaivautua. Hauskaa on, että aika moni naispuolinen kaverikin katoaa listoilta heti, kun tulee parisuhteesta kuvia. Ilmeisesti oli ämmillä jotain taka-ajatuksia. Mutta minkäs noille ämmille mahtaa. Ei hirveän helppoa lukea, että kaveri haluaa panna mua, vaikka pimpukka kosteana varmaan ollut, kun ollaan keskustelleet. Jos olisi vain kauniisti pyytänyt, niin olisin kyllä voinut pahimpina kiiman hetkinä voinut antaa sitä mitä halutaan.

Vierailija
148/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, kun edelleenkään ei ole kyse aktiivisesta yhteyden pitämisestä, vaan väleissä pysymisestä. Sinä et varmaan moikkaakaan niitä exiäsi enää, vai? Tosi kypsää käytöstä.

Vierailija
149/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkokukko kirjoitti:

Kyllä ämmä saa entiset kumppaninsa säilyttää listoilla, mutta että seksikumppanitkin pitäisi säilyttää. Jep. Jos noin vähän arvostat miestäsi, niin ole poistamatta. Ymmärtääpä äijäsi etsiä vähän paremman ämmän.

Kun olen seurustellut jonkun kanssa, niin kyllä on nopeaa ämmän exat ja muut kadonneet. Tosin ei ole tarvinnut pyydellä. Omat seksikumppanit/exät katoaa myös automaattisesti, koska he poistavat minut sen jälkeen, kun alkaa tulla kuvia uudesta parisuhteesta. Ihan hyvä ettei tartte ite vaivautua. Hauskaa on, että aika moni naispuolinen kaverikin katoaa listoilta heti, kun tulee parisuhteesta kuvia. Ilmeisesti oli ämmillä jotain taka-ajatuksia. Mutta minkäs noille ämmille mahtaa. Ei hirveän helppoa lukea, että kaveri haluaa panna mua, vaikka pimpukka kosteana varmaan ollut, kun ollaan keskustelleet. Jos olisi vain kauniisti pyytänyt, niin olisin kyllä voinut pahimpina kiiman hetkinä voinut antaa sitä mitä halutaan.

Nyt puhut itsesi pussiin. Ensin sanoit, että tottakai pitää seksikumppanit ja exät poistaa heti kun alkaa parisuhteeseen, mutta sinä et ole kuitenkaan itse näin tehnyt, koska olet ehtinyt laittaa parisuhdekuvia ja vasta sen jälkeen nämä exäsi ovat listoiltasi kadonneet.

Vierailija
150/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä exää välttämättä minään uhkana koeta, mutta jos exiä pyörii kaikilla listoilla ja heitä joutuu tapaamaan niiden ollessa esimerkiksi yhteisissä kaveripiireissä, niin se on jatkuvaa muistuttelua siitä, että kumppanilla on ollut entisiä. Minä en ainakaan koe exiä uhkana tai pidä itseäni heitä huonompana, mutta en pidä siitä, että tällaiset asiat pakottavat ajatukseni siihen, että muillakin on ollut vastaavaa avovaimoni kanssa. Tulen kyllä asian kanssa toimeen, mutta paljon parempi on jos nuo ihmiset ovat kokonaan poissa hänen elämästään, jotta niihin ei joudu törmäämään. 

Olen myös itse toiminut sillä tavoin, että kun alan seurustelemaan, niin emme joudu suurella todennäköisyydellä törmäämään exiini. Eli en harrasta seksiä kenenkään kanssa pienellä paikkakunnalla, jossa vanhempani asuvat. Eli vanhemmillani vieraillessa ei tarvitse törmätä exiini. En harrasta seksiä kaveriporukkaani kuuluvien ihmisten kanssa. Sama läheisiin opiskelukavereihin ja työporukkaan. Tuntemattomiakin naisia riittää sen verran paljon, että ei ole mitään tarvetta luoda ongelmia tulevaisuuteen.

Minulle on itsestään selvää, että poistan kaikki kontaktit entisiini kun alan parisuhteeseen. Jos on jotain säätöjä, niin voin laittaa numerot ylös jos olen yhteydessä myöhemmin jos suhteeni päättyy, mutta suhteen aikana en ota mitään kontaktia. Tuo exien kanssa kaverina oleminen on mielestäni naurettavaa. Jos olet joskus ollut seksuaalisesti kiinnostunut toisesta ihmisestä, niin ei se koskaan mihinkään täysin katoa. Flirttailu on aina ilmassa ja mielestäni olisi aivan kohtuutonta, että olisin seurustelevana tekemissä näiden ihmisten kanssa. Samoin on kohtuutonta jos kumppanini olisi.

Mitä vähemmän näkee yhteisessä elämässä viittauksia entisiin, niin sitä ainutlaatuisemmalta ja vahvemmalta suhde tuntuu. Jos tilanne olisi se, että joutuisin lähes päivittäin olla tekemisissä avovaimoni entisten kanssa, niin tuskin tuo suhde kovin pitkään edes kestäisi. Se yksinkertaisesti laimentaisi tunteeni häntä kohtaan. 

Niin. Alussa puhuttiin exitä kaverilistoilla, tässä taas niihin jo törmätäänkin usein ja kaikkialla on jatkuvaa muistuttelua näistä existä.

Se suhteellisuudentaju...

Ja oikeastaan koko viestisi kertoo, ettet voi koskaan hyväksyä kumppanisi historiaa. Se ei ole ihan tervettä menoa sekään. Ei niitä tarvitse naamaan hieroa, mutta on silti hyväksyttävä niiden olemassaolo. Jos ei pysty siihen, niin en suosittele parisuhdetta.

Onhan se muistuttelua, vaikka se onkin vain naama kaverilistalla. 

Tottakai minä sen hyväksyn, mutta en kaipaa siitä muistuttelua jatkuvasti. Valehtelet itsellesi jos väität, että kumppanisi exän näkeminen ei aiheuta sinussa mitään negatiivisia tunteita. On täysin luonnollista, että tuollaista asiaa ei halua ajatella. Sama asia esimerkiksi oman kuolemansa kanssa. Kyllä minä olen hyväksynyt sen, että kuolen, mutta en minä halua minua siitä jatkuvasti muistutettavan, koska se ei ole mukava asia ajatella. Parempi siis olla yleisesti ottaen ajattelematta asiaa. Vaikka jonkun ikävän asian hyväksyy, niin se ei tarkoita sitä, että tuosta ikävästä asiasta muuttuisi yhtäkkiä positiivinen tai edes neutraali asia. 

Vierailija
151/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kuulostaa aivan kamalalta mutta en minäkään halua että mies olisi entisten kumppaneiden ja panojen kanssa jollakin tavalla yhteydessä. Sitten eri asia jos on lapsia exän kanssa. Siitäkin olen pitänyt huolen että etsin kumppanin jolla ei ole lapsia koska haluan minimoida sen että "vanha suola janottaa"-meiningin.

Jos ei oo yhteisiä lapsia niin ei kyllä ole mitään hyvää syytä kaveerata exien kanssa.

Edellisen miehen kaikki eksät oli kuin yhtä perhettä. Harva se päivä oli joku miehen eksä kahvittelemassa hänen vanhempiensa luona ja se oli aika kummallista. Kävikin lopulta ilmi että mies vähän väliä nylpytti niitä kaikkia exiä mun selän takana. Miehen vanhemmatkin tiesi tämän ja mitään ei kerottu mulle.

Nykynen mies ei onneks oo missään vaiheessa ollu missään tekemisissä exien kanssa ja hyvä niin.

Ei mieskään halua että ite oon yhteyksissä exiin ja se sopii oikein hyvin! 😊

Toki jos jotkut pystyy oikeasti olemaan väleissä exiin ilman että omaan suhteeseen aiheutuu mielipahaa niin siitå vaan! Nostan hattua koska itse olen tässä asiassa sen verran epäkypsä että en pystyisi.

Vierailija
152/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, kun edelleenkään ei ole kyse aktiivisesta yhteyden pitämisestä, vaan väleissä pysymisestä. Sinä et varmaan moikkaakaan niitä exiäsi enää, vai? Tosi kypsää käytöstä.

Mä olen sitä mieltä että saa moikata ja jääköön vaikka juttelemaankin jos itse en ole paikalla, mutta facebookissa toivon että poistaa kavereista. 

Vierailija
153/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini ex on minun paras ystäväni. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa. Ihmisillä on historia ja sitä ei voi pyyhkiä pois. Ei minua häiritse se, että ovat asuneet pitkään yhdessä ja olleet pariskunta. Nainen on minun kumppani nyt ja me elämme pariskuntana. Ei se historia ole minulta pois.

Vierailija
154/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset rakastavat huomiota ja mitä enemmän draamaa sen parempi. Tuntuu oikein kivalta kun koirat tappelee luusta. Onpa ihanaa pelata pelejä ihmisnappuloilla, sätkynukkeja ovat suorastaan. Mitäs siitä jos jonkun sieluun sattuu (juu, monilla sellainen on...), jos ei hyväksy MUN sää(n)töjä, aina on tulijoita tilalle.

Kumman kaa?

Minä en ole Riinis, potku tulisi persauksiin just säätäjälle. 

Kumman sääntöjä sitten noudatetaan?

Tää on jo ihan sama keskustelu kuin se että naisten pitää laskea rimaa jotta peräkammarinpojat saa parisuhteen. En kyllä leiki teidän kanssanne....

Sinä noudatat hänen sääntöjä. Hän noudattaa sinun sääntöjä. Pientä keskustelua ja sopimista vaan vaatii, ei vaikeeta.

Aivan ja mun säännöissä sanotaan että kavereita ei hylätä parisuhteen vuoksi.

Eli silloin miehesi ei hylkää kavereitaan (exiä) parisuhteen vuoksi. Sinuun pätee miehesi säännöt, ei omat sääntösi. Vai etkö ymmärtänyt ollenkaan lukemaasi?

Kaksinaismoralistiko sä olitkin?

Minuun pätee minun säännöt, seurustelusuhde sitten päättää seurusteleeko minun kanssa vai jatkaako matkaa.

21v mulla on ollut kaveri ja 17v tuli täyteen parisuhteessa edellispäivänä. 2 vko sitten olin kaverin kanssa viimeksi baarireissulla kaksin. Kyllä mulla on parisuhteelle kovemmat kriteerit kuin muille kavereille, mutta onnekseni sellainenkin löytyi.

Vierailija
155/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taas yllättänyt yhtään, että AV-palsta täynnä oksettavia lumppuja. 

En keksi mitään järkevää syytä miksi exien kanssa pitäisi olla tekemisissä. Tottakai heidän kanssaan saa olla tekemisissä, mutta valtaosa on sitä mieltä, että ilman mitään järkevää syytä (esim. yhteisiä lapsia) ei ole mitään syytä olla tekemisissä exän kanssa. Jos törmää, niin voi tietenkin ystävällisyyttään moikata, mutta ei todellakaan mitään syytä tarkoituksella olla yhteydessä.

On harrastettu seksiä ja oltu rakastuneita. Aika tekopyhää ajattelua jos kuvittelee noiden tunteiden johonkin yhtäkkiä katoavan, kun parisuhde päättyy. 

Vierailija
156/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä exää välttämättä minään uhkana koeta, mutta jos exiä pyörii kaikilla listoilla ja heitä joutuu tapaamaan niiden ollessa esimerkiksi yhteisissä kaveripiireissä, niin se on jatkuvaa muistuttelua siitä, että kumppanilla on ollut entisiä. Minä en ainakaan koe exiä uhkana tai pidä itseäni heitä huonompana, mutta en pidä siitä, että tällaiset asiat pakottavat ajatukseni siihen, että muillakin on ollut vastaavaa avovaimoni kanssa. Tulen kyllä asian kanssa toimeen, mutta paljon parempi on jos nuo ihmiset ovat kokonaan poissa hänen elämästään, jotta niihin ei joudu törmäämään. 

Olen myös itse toiminut sillä tavoin, että kun alan seurustelemaan, niin emme joudu suurella todennäköisyydellä törmäämään exiini. Eli en harrasta seksiä kenenkään kanssa pienellä paikkakunnalla, jossa vanhempani asuvat. Eli vanhemmillani vieraillessa ei tarvitse törmätä exiini. En harrasta seksiä kaveriporukkaani kuuluvien ihmisten kanssa. Sama läheisiin opiskelukavereihin ja työporukkaan. Tuntemattomiakin naisia riittää sen verran paljon, että ei ole mitään tarvetta luoda ongelmia tulevaisuuteen.

Minulle on itsestään selvää, että poistan kaikki kontaktit entisiini kun alan parisuhteeseen. Jos on jotain säätöjä, niin voin laittaa numerot ylös jos olen yhteydessä myöhemmin jos suhteeni päättyy, mutta suhteen aikana en ota mitään kontaktia. Tuo exien kanssa kaverina oleminen on mielestäni naurettavaa. Jos olet joskus ollut seksuaalisesti kiinnostunut toisesta ihmisestä, niin ei se koskaan mihinkään täysin katoa. Flirttailu on aina ilmassa ja mielestäni olisi aivan kohtuutonta, että olisin seurustelevana tekemissä näiden ihmisten kanssa. Samoin on kohtuutonta jos kumppanini olisi.

Mitä vähemmän näkee yhteisessä elämässä viittauksia entisiin, niin sitä ainutlaatuisemmalta ja vahvemmalta suhde tuntuu. Jos tilanne olisi se, että joutuisin lähes päivittäin olla tekemisissä avovaimoni entisten kanssa, niin tuskin tuo suhde kovin pitkään edes kestäisi. Se yksinkertaisesti laimentaisi tunteeni häntä kohtaan. 

Niin. Alussa puhuttiin exitä kaverilistoilla, tässä taas niihin jo törmätäänkin usein ja kaikkialla on jatkuvaa muistuttelua näistä existä.

Se suhteellisuudentaju...

Ja oikeastaan koko viestisi kertoo, ettet voi koskaan hyväksyä kumppanisi historiaa. Se ei ole ihan tervettä menoa sekään. Ei niitä tarvitse naamaan hieroa, mutta on silti hyväksyttävä niiden olemassaolo. Jos ei pysty siihen, niin en suosittele parisuhdetta.

Onhan se muistuttelua, vaikka se onkin vain naama kaverilistalla. 

Tottakai minä sen hyväksyn, mutta en kaipaa siitä muistuttelua jatkuvasti. Valehtelet itsellesi jos väität, että kumppanisi exän näkeminen ei aiheuta sinussa mitään negatiivisia tunteita. On täysin luonnollista, että tuollaista asiaa ei halua ajatella. Sama asia esimerkiksi oman kuolemansa kanssa. Kyllä minä olen hyväksynyt sen, että kuolen, mutta en minä halua minua siitä jatkuvasti muistutettavan, koska se ei ole mukava asia ajatella. Parempi siis olla yleisesti ottaen ajattelematta asiaa. Vaikka jonkun ikävän asian hyväksyy, niin se ei tarkoita sitä, että tuosta ikävästä asiasta muuttuisi yhtäkkiä positiivinen tai edes neutraali asia. 

Voi pyhä Sylvi. Käytkö muuten useinkin läpi avovaimosi fb:n kaverilistaa kun siellä näkyvään naamaan törmää jatkuvasti? Onko sinulla muutenkin tarve kytätä vaimosi touhuja? Käytkö kaverilistan päivittäin läpi jos vaikka olisi tullut uusia ihmisiä? Et kuulosta kyllä tasapainoiselta ihmiseltä joka olisi sinut asioiden kanssa.

Mua ei ainakaan haittaa yhtään puolisoni exät. Toki jos tiedän että voidaan törmätä jompaan kumpaan esimerkiksi jossain tilaisuudessa niin extra-pitkään suunnittelen ulkonäköni ja laittaudun, mutta tämä nyt on lähinnä turhamaista naisten nokittelua. Tosiasiassa en ajattele heistä negatiivisesti eikä minua haittaa että he ovat mieheni kaverilistalla ja jopa tykkäävät joskus miehen fb-kuvista. Autan myös omaa exääni silloin tällöin kun hän pyytää apua ammatillisissa asioissa eikä todellakaan vanha suola janota ja vaikka joskus häntä olenkin pitänyt seksikkäänä ja ihanana niin en pidä enää. Jos itse katselet edelleen eksiäsi kuolaten niin ei kannata yleistää koskemaan kaikkia.

Itse loukkaantuisin kyllä vähän tuosta että entisten säätöjen numerot laitetaan talteen että eron tullessa voidaan soittaa panojen merkeissä.

Vierailija
157/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On harrastettu seksiä ja oltu rakastuneita. Aika tekopyhää ajattelua jos kuvittelee noiden tunteiden johonkin yhtäkkiä katoavan, kun parisuhde päättyy. 

Mitäpä jos se parisuhde päättyykin siksi, kun nuo tunteet ovat päättyneet ja jäljellä on pelkkä ystävyys? Ei mitään himoa, ei rakkautta, ei muuta kuin ystävyyttä. Mielestäni silloin on järkevä pitää kiinni siitä ystävyydestä. Silloin se on ystävyyttä puhtaimmillaan, kun kenenkään ei tarvitse enää kuvitella eikä haaveilla mistään sen kummemmasta.

Vierailija
158/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh anteeksi nyt vain mutta eikö parisuhteet pääty juuri siitä syystä että nuo tunteet ovat kadonneet? Jos edelleen haluaa seksiä ja on rakastunut niin miksi erota?

Vierailija
159/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen ex. Loppujen lopuksi oli mustasukkainen kaikesta ja yritti eristää mut kokonaan. Jos esimerkiksi kerroin että oli ollut hauska ilta KAVERIN kanssa saattoi alkaa pommittaa kaveriani, että jätä X rauhaan. Keksi kaikista kavereistani jotain pahaa miksi en saisi olla heidän kaverinsa. Varasteli kännykkääni, luki viestejä ja poisteli esimerkiksi illanvietoissa otettuja kuvia, joissa näkyi kavereitani, koska ei kuulemma ole normaalia, että kavereista on kuvia... Heitti suutuspäissään kihlasormuksen pois, kun kävin ilman lupaa kaverin kanssa lenkillä. Loppujen lopuksi itse petti ja yritti jopa vietellä näitä kavereitani. Tuskin ihmettelette, että on ex.  

Vierailija
160/310 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan kuulostaa aivan kamalalta mutta en minäkään halua että mies olisi entisten kumppaneiden ja panojen kanssa jollakin tavalla yhteydessä. Sitten eri asia jos on lapsia exän kanssa. Siitäkin olen pitänyt huolen että etsin kumppanin jolla ei ole lapsia koska haluan minimoida sen että "vanha suola janottaa"-meiningin.

Jos ei oo yhteisiä lapsia niin ei kyllä ole mitään hyvää syytä kaveerata exien kanssa.

Edellisen miehen kaikki eksät oli kuin yhtä perhettä. Harva se päivä oli joku miehen eksä kahvittelemassa hänen vanhempiensa luona ja se oli aika kummallista. Kävikin lopulta ilmi että mies vähän väliä nylpytti niitä kaikkia exiä mun selän takana. Miehen vanhemmatkin tiesi tämän ja mitään ei kerottu mulle.

Nykynen mies ei onneks oo missään vaiheessa ollu missään tekemisissä exien kanssa ja hyvä niin.

Ei mieskään halua että ite oon yhteyksissä exiin ja se sopii oikein hyvin! 😊

Toki jos jotkut pystyy oikeasti olemaan väleissä exiin ilman että omaan suhteeseen aiheutuu mielipahaa niin siitå vaan! Nostan hattua koska itse olen tässä asiassa sen verran epäkypsä että en pystyisi.

Minä kävin eksäni kanssa hänen eksällään kylässä heidän kesämökillään. Oma eksäni hoiti koiraani muutaman kerran. Hänen nyksänsä oli usein mukana lapsemme futismatseissa, joskus nyksä myös haki tai toi lapsen kun oli isäviikonloppu. En missään vaiheessa kokenut eksän eksää uhkaksi eikä oman eksäni silloinen nyksä vaikuttanut kokevan minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi