Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henry Harjusola -paras tubettaja!

Vierailija
22.01.2017 |

Olen seurannut Henryä nyt joku puolisen vuotta, vaikuttaa ihan todella hauskalta, aidolta ja rennolta henkilöltä! Äsken teki uuden videon, jossa isänsä tekee voice overin, illan piristys!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah! Ihan mahtava video!

Vierailija
2/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aitoa kamelin persvillaa" 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti ihan omalta isältäni. :D

Vierailija
4/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusjampan näköinen. Kenestä tahansa miehestä saa kauniin oikealla meikillä, mutta silloin ei kyllä ole enää miehen näköinen. Itse asiassa, mieheksi on ruman näköinen ja naiseksi myös ruman näköinen. Naiseksi meikatun miehen näköiseksi ihan ok, mutta ei mitenkään erikoinen.

Naurettavat ne kynnet, eihän niillä voi tehdä mitään perusjuttuja. Mutta jos elämä pyörii hiustenpidennysten ja kynsihuoltojen sekä transkahvittelun ympärillä, niin eihän se silloin varmaan haittaa.

En kyllä koskaan haluaisi olla hänen asiakkaansa kampaajalla.

Vierailija
5/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma lihava mies se on ilman meikkejä

Vierailija
6/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se niillä pellekynsillä voi työtäänkään tehdä, vähän väliä tavarat putoilee, tökkii asiakasta milloin päänahkaan milloin korvaan. Ehkä kannattaisi hiustenleikkuusta siirtyä kynsienleikkuuseen, siinä riittäisi hommaa.

Vierailija
7/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin ällöttää snäpissä Henryn ja Teemun käytös, kun hierovat toisiansa ja hinkkaavat ties mitä tolppia...

Vierailija
8/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pistää miettimään että millaiset ihmiset hänen videoitaan katsovat ja kanavan ovat tilanneet. Tyhjäntoimittaja ja itsensäkorostaja.

Vierailija
9/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattuna näyttää vaan niin feikiltä ja muoviselta. Ja sitten kun sen näkee ruudusta ja avaa suunsa, niin tuleekin möreä hohottava ässävikainen ääni.

Vierailija
10/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset arvostelee Henryn ulkonäköä? Eihän hän ole mihinkään missikisoihin menossa (eikä sekään oikeuta toisten haukkumista). Kyse on meikeistä, laittautumisesta jne. Henry on taitava meikkaaja eikä hänen naamansa liity siihen, joten miksi pitää ilkeillä? Katellisuus siitä, että joku on rohkeampi?

Vierailija
11/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mua ei naurattanu noi isän mukahauskat vitsit "tällasta valkosta jauhetta laitetaan ja sitä voi vetää nokkaankin, täytyy pistää paussille että voi vetää vähän nokkaan". Ja toisteli koko ajan "no niin, katsotaan mitä tästä tulee".

Ja noi huulet tossa introssa... Voi luoja. Kamalat. Ihan kamalat.

Vierailija
12/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henryn lapsellinen pissishuumori ei pure muhun kyl lainkaan. Koko tyyppi on käytökseltään muutenkin cringy af. Lisäksi se pumppaa ylähuuleensa lisää täytettä jatkuvasti, jolloin siitä on jo tullut alahuulta isompi! Henryn meikit on kyl ihan nätit mutta sitä perus instagram-valtavirtaa.

Vierailija
13/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on ihana <3

Vierailija
14/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi henryn ulkonäköä ruoditaan täällä. Herranjumala, te haukkujat olette ainakin sisältä rumia.

Vierailija
15/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo nainen? Yhdessä videossa katoin että sillä oli selvä raskausmaha.

Vierailija
16/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perusjampan näköinen. Kenestä tahansa miehestä saa kauniin oikealla meikillä, mutta silloin ei kyllä ole enää miehen näköinen. Itse asiassa, mieheksi on ruman näköinen ja naiseksi myös ruman näköinen. Naiseksi meikatun miehen näköiseksi ihan ok, mutta ei mitenkään erikoinen.

Naurettavat ne kynnet, eihän niillä voi tehdä mitään perusjuttuja. Mutta jos elämä pyörii hiustenpidennysten ja kynsihuoltojen sekä transkahvittelun ympärillä, niin eihän se silloin varmaan haittaa.

En kyllä koskaan haluaisi olla hänen asiakkaansa kampaajalla.

Eli kenestä vain saa kauniin, mutta sitten ei saakaan. Henry meikkaa naisen näköiseksi, mutta lasket miinukseksi ettei näytä enää mieheltä. Siis meikattuaan itsensä naisen näköiseksi. Minusta se on iso plussa kun naiselta yritetään näyttää.

Vaikutat hönöltä. Hönö.

Vierailija
17/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henryä on mukava katella silloin kun on yksin videoillaan tai snapeissa. On silloin ihan hauska. Meininki kuitenkin muuttuu aina aika lailla kun kuvaan astuvat nämä kaveri (Teemu, Janne, Valtteri jne.). Jotenkin niiden kanssa ne jutut lähteävt aina heti alapäähuumoriin ja siihen typerään ruman hokemiseen.

Vierailija
18/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ällöttää snäpissä Henryn ja Teemun käytös, kun hierovat toisiansa ja hinkkaavat ties mitä tolppia...

Mä aina mietin, että onko semmonen käytös DTM:ssä ihan normaalia. Eikös ne siellä biletä?

Vierailija
19/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa sanomaan kanssa, että Henry on itekseen ok... mutta se "ruma"-jengi on rasittavaa. Samaan huttua Valtterilla, naagalla ja uinolla, kun keskenään sähläävät.

Vierailija
20/27 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa sanomaan kanssa, että Henry on itekseen ok... mutta se "ruma"-jengi on rasittavaa. Samaan huttua Valtterilla, naagalla ja uinolla, kun keskenään sähläävät.

Olen miettinyt samaa! Kaikki vaikuttavat yksinään miellyttäviltä, mutta yhteisvideoilla ovat kuin eri persoonia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi