Henry Harjusola -paras tubettaja!
Olen seurannut Henryä nyt joku puolisen vuotta, vaikuttaa ihan todella hauskalta, aidolta ja rennolta henkilöltä! Äsken teki uuden videon, jossa isänsä tekee voice overin, illan piristys!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusjampan näköinen. Kenestä tahansa miehestä saa kauniin oikealla meikillä, mutta silloin ei kyllä ole enää miehen näköinen. Itse asiassa, mieheksi on ruman näköinen ja naiseksi myös ruman näköinen. Naiseksi meikatun miehen näköiseksi ihan ok, mutta ei mitenkään erikoinen.
Naurettavat ne kynnet, eihän niillä voi tehdä mitään perusjuttuja. Mutta jos elämä pyörii hiustenpidennysten ja kynsihuoltojen sekä transkahvittelun ympärillä, niin eihän se silloin varmaan haittaa.
En kyllä koskaan haluaisi olla hänen asiakkaansa kampaajalla.Eli kenestä vain saa kauniin, mutta sitten ei saakaan. Henry meikkaa naisen näköiseksi, mutta lasket miinukseksi ettei näytä enää mieheltä. Siis meikattuaan itsensä naisen näköiseksi. Minusta se on iso plussa kun naiselta yritetään näyttää.
Vaikutat hönöltä. Hönö.
Hönöt on kaltaisesi Henryn seuraajat ja joilla menee saman tien tunteisiin, kun joku vähän kritisoi. Koska ihan normaali kritiikkikin transvestiittiä kohtaan leimataan heti fobiseksi.
Kommentillani tarkoitin, että näyttää nimenomaan naiseksi muuntautuneelta mieheltä, ja sen näköiseksi onkin ihan ok. Mutta naiseksi ei ole kaunis, eikä mieheksi myöskään komea.
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa sanomaan kanssa, että Henry on itekseen ok... mutta se "ruma"-jengi on rasittavaa. Samaan huttua Valtterilla, naagalla ja uinolla, kun keskenään sähläävät.
Aika mielenkiintoista, että sanot näin sillä tää ruma juttu on alunperin Henryn suusta ja se millä tavalla se itse sitä käyttää esim. snapchatin puolella on ihan samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusjampan näköinen. Kenestä tahansa miehestä saa kauniin oikealla meikillä, mutta silloin ei kyllä ole enää miehen näköinen. Itse asiassa, mieheksi on ruman näköinen ja naiseksi myös ruman näköinen. Naiseksi meikatun miehen näköiseksi ihan ok, mutta ei mitenkään erikoinen.
Naurettavat ne kynnet, eihän niillä voi tehdä mitään perusjuttuja. Mutta jos elämä pyörii hiustenpidennysten ja kynsihuoltojen sekä transkahvittelun ympärillä, niin eihän se silloin varmaan haittaa.
En kyllä koskaan haluaisi olla hänen asiakkaansa kampaajalla.
Kysyikö joku sinulta, että mitä mieltä olet Henryn ulkonäöstä? EI. Rumaksi haukkuminen olisi pitänyt jäädä ala-asteelle ja sinne sinäkin siis selkeästi kuulut. Hän selkeästi pystyy kynsillään toimimaan aivan normaalisti joten shut ur mouth.
Mua legit häiritsee se enkun puhuminen joka väliin. Onko hän tosissaan vai just joking?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa sanomaan kanssa, että Henry on itekseen ok... mutta se "ruma"-jengi on rasittavaa. Samaan huttua Valtterilla, naagalla ja uinolla, kun keskenään sähläävät.
Olen miettinyt samaa! Kaikki vaikuttavat yksinään miellyttäviltä, mutta yhteisvideoilla ovat kuin eri persoonia...
Mistähän tuo johtuu. Olen itse jo neljäkymmentä, tykkään kuitenkin seurata esim. Valtterin ja Jannen Olohuone -podcastia ja pidän siitä kovasti. Mutta näitä yhteisvideoita on mahdoton katsoa. Vetoavatko ne sitten esim.teini-ikäisiin katsojiin. 20-vuotias lapseni ainakin arveli niin, hänkin sanoi ettei jaksa häsläystä katsoa.
No eiköhän me kaikki muututa vähän erilaisiksi kavereiden kesken... Ei siinä, mutta ei kaikkea silti nettiin tarvitse jakaa.