Sivut

Kommentit (92)

Vierailija

80-luvulla uimastadikan suihkussa kaverilla seisoi. Siinä oli sellainen siivooja-asuinen kumisaapasjalkainen tantta pesemässä lattioita letkun kanssa. Kaveri käänsi etumuksensa aivan pokkana täysi heijari päällä siivooja-tanttaa kohti, joka ei ollut moksiskaan, vaan ruiskutti kirein ilmein välittömästi jääkylmää vettä suoraan munille. Eipä seisonut enää. Ja oppi olemaan seisomatta siellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuorempana rupesi seisomaan uimahallin saunassa. Huvittavinta oli että toisella miehellä joka oli saunassa vastapäätä alkoi stondata myös. Ketjureaktio?

Helposti alkaa itselläkin seisomaan, jos nään seisokin.

Vierailija

Nykyään näkee yleisissä pesutiloissa paljon useammin puoliheijareita kuin aiemmin. Asenteet on tainnut vapautua ja tyypit haluu näyttää mieluummin, että on iso eikä nysä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nykyään näkee yleisissä pesutiloissa paljon useammin puoliheijareita kuin aiemmin. Asenteet on tainnut vapautua ja tyypit haluu näyttää mieluummin, että on iso eikä nysä.

Tietysti kevyt jöpö on aina komeampi kuin pieni ruttu. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuli eteen tilanne, että istuin uimahallin saunassa yksikseni ja ovesta tuli sisään nuori mies iso mela puolitanassa vaappuen. Ei voinut olla huomaamatta. Saunan kuumuudessa se pieneni, mutta suihkussa näin sen taas heiluvan isona. Täytyy myöntää, että komealta se näytti. Eikä häntä vaikuttanut tuo häiritsevän tai nolottavan yhtään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki oli miehiä, ei ollut naisten mielipiteitä. Harmi!

Suomessa useimmiten saunotaan miehet ja naiset erikseen, joten tahattomat erektiot ovat naisten puolella aika harvinaisia.

viiskymppinen147

Olin työoaikan tyhy tilaisuudessa männä kesänä ja oltiin jossai saimaan rannalla mökkikylässä.
Olin päivän mittään hieronut ikään kuin hupina naiskollegoiden niskoja muutenkin häroillut. Illalla oli sauna, jossa naiset ensin ja sitten miesten vuoro. Jäin ite vikana ottaan vielä muutamat löylyt. Vikan uintireissun jälkeen menin löylyyn, niin siellä oli firman myynnin kolme nelikymppistä naistä ja alasti. Ite olin uikkareissa. Heti ovella yks sano, että housut pois saunassa. Hävetti saatanasti yht äkkia ja halusin pois tilanteesta, mutta tuli pyyntö, eetä voisinko vielä hieroa heidän niskansa.
Olin ylälauteella kuumassa ja tein mitä pyydettiin. Kun hieroin, niin en voinnut olla katsatta tissejä ja pilkottavia pilluja kaksi karvatontaj yksi colt sytkän kokosella karvakaistaleella. Heppi rupesi keuliin ja sitten tuli uinnin vuoro, niin yks käänty kysyyn minun mukaantuloa ja laski katseen suoraan mununiin ja hihkas, että tytöt takana ois patukkaa tarjolla ja kauhee nauru päälle.
Singahdin siitä suoraan uaan ja saman tien vaatteet kainalossa kiiruhdin mökkiin nukkumaan. Aamulla samaiset naiset kyseli, mihin karkasin, kun olisivat tarvinneet lisähierontoja ja siihen naurunremakka päälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvin herkkä peli seisomaan ja ollut monia noloja ja huvittavia tilanteita sen vuoksi. Sen verran olen tottunut, että en enää jaksa joka tilanteessa niin paljon panikoida, vaan suhtautua rennommin ja huumorilla.

Eräässä jaksoittain toimivassa porealtaassa mulle iski poreiden takia kivikova seisokki ja poreiden loputtua vastapäisen naisen silmät sattuivat harhailemaan veden alle. Jossain vaiheessa uusia poreita odotellessa huomasin, kun tämä vilkuili hyvinkin aktiivisesti etumukseni isoa telttaa. Eipä sitä voinut minnekään piilottaakaan ja onneksi kohta poreet taas jatkuivat. Nainen vaikutti hyvinkin uteliaalta, kun poreet taas loppuivat ja nousin ylös altaasta stondiksen jo loputtua. :)

M32

Olisut näyttänyt naiselle vain merkkiä että käy kiinni tai mennyt viereen. Minulla iski vasta sovituskopissa järjetön seisokki kun tyttökaveri sovitti vaatteita ja se vain jatkui ja jatkui

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pari kesää sitten oltiin juhannussaunassa kaveriporukalla. Naiset ja pari miestä olivat jo alkaneet valmistella illan grilliherkkuja, mutta olin ystäväni kanssa vielä saunassa. Sinnehän sitten pamahti ystäväni avovaimo ilkosen alasti mukavissa siiderinousuissa. Ei muuten mitään, mutta kun mimmi harrastaa muodostelmaluistelua ja kroppakin on sen näköinen. Hämmästyksekseni kaverini vielä yllytti avokkiaan pyörähtämään ympäri, että voisimme molemmat ihailla hänen kroppaansa. Molemmilla alkoi seistä ihan kivikovana ja avovaimo vain kikatteli ja tuumi, että "kylläpäs on äijillä todella mehukkaat vehkeet!" :D Tilanne oli jotenkin ihan absurdi ja samalla sähköinen. Mietin kuumeisesti, että mitä hemmettiä oikein tapahtuu ja haluavatko he jonkinlaista kimppaa tms.

Avokki istui kiusoitellen meidän väliin ja suuteli ukkoaan kiihkeästi. Sen jälkeen hän kuiskutteli jotain kaverilleni ja kaverini sanoi nauraen "anna kuule mennä vaan!" Taju meinasi lähteä, kun mimmi alkoi suudella myös minua suoraan suulle ihan kunnolla. Kysyin "no mitä hemmettiä NYT tapahtuu???", johon kaverini vain kysyi: "no, mitä sä haluaisit että tapahtuisi?" Sen jälkeen nainen iski silmää, katsoi minua suoraan silmiin ja alkoi imeä parhaan kaverini meisseliä ihan siinä mun vieressä. Jotenkin iski sellainen paniikinomainen defenssi ja aloin vain nauraa hillittömästi. Ja taas mimmi kuiskutti jotain frendini korvaan. Vastaus: "no sen takia sä taisit tänne meidän kanssa tulla!" 

Ja pian siinä sitten oltiin, hyvät kaverukset saamassa suuhoitoa kaverin avokilta. En oikein saanut sanottua mitään järkevää muuta kuin "hei oikeesti joku voi tulla", johon mimmi nauroi paskaisesti ja sanoi "no tulkaa nyt TE ensin!" :D Se oli valehtelematta elämäni yksi nopeimmista laukeamisista. Ja ikävä kyllä tämä ei saanut ainakaan vielä jatkoa, mutta oli kyllä naurussa piteleminen sitten saunan jälkeen grillaillellessa. :)

Siis ihan helvetin kuumaa tekstiä.. Kerro lisää tollasista kokemuksista tai tollasia juttuja. Kyllä tekis mieli itelläki

Vierailija

Tutulla karavaanariporukalla ollaan vuosikausia saunottu sekasaunassa ja alasti. Harvemmin siellä erektiota näkyy mutta mutta joskus silmä lepää sellaisissa semiseisokeissa.

Vierailija

viiskymppinen147 kirjoitti:
Olin työoaikan tyhy tilaisuudessa männä kesänä ja oltiin jossai saimaan rannalla mökkikylässä.
Olin päivän mittään hieronut ikään kuin hupina naiskollegoiden niskoja muutenkin häroillut. Illalla oli sauna, jossa naiset ensin ja sitten miesten vuoro. Jäin ite vikana ottaan vielä muutamat löylyt. Vikan uintireissun jälkeen menin löylyyn, niin siellä oli firman myynnin kolme nelikymppistä naistä ja alasti. Ite olin uikkareissa. Heti ovella yks sano, että housut pois saunassa. Hävetti saatanasti yht äkkia ja halusin pois tilanteesta, mutta tuli pyyntö, eetä voisinko vielä hieroa heidän niskansa.
Olin ylälauteella kuumassa ja tein mitä pyydettiin. Kun hieroin, niin en voinnut olla katsatta tissejä ja pilkottavia pilluja kaksi karvatontaj yksi colt sytkän kokosella karvakaistaleella. Heppi rupesi keuliin ja sitten tuli uinnin vuoro, niin yks käänty kysyyn minun mukaantuloa ja laski katseen suoraan mununiin ja hihkas, että tytöt takana ois patukkaa tarjolla ja kauhee nauru päälle.
Singahdin siitä suoraan uaan ja saman tien vaatteet kainalossa kiiruhdin mökkiin nukkumaan. Aamulla samaiset naiset kyseli, mihin karkasin, kun olisivat tarvinneet lisähierontoja ja siihen naurunremakka päälle.

Propsit siitä että selvisit panematta tuollaisesta illasta

Vierailija

Onhan noita tullut nähtyä. Erikoisin oli viime vuonna. Olin Ranskassa vaihdossa 2010 ja ystävystyin siellä amerikkalaisen Chadin kanssa. Meillä ei ollut vaihtoaikana muuta kuin platonista ystävyyttä koska minulla oli Suomessa poikaystävä. Pyörimme kuitenkin samassa vaihtariporukassa ja tulimme läheisiksi.

Viime vuonna Chad oli pienimuotoisella Euroopan kiertueella ja Helsinki sai kunnian olla yksi kiertuepaikkakunnista. Hän oli ollut Euroopassa jo reilun viikon ja tuli Latvian ja Viron kautta Suomeen. Hän oli täällä pari päivää, ja koska olin hänen ainoa suomalainen ystävänsä, sain kunnian hostata häntä. Huomautan että välimme ovat edelleen täysin platoniset, eikä hänen paluunsa liittynyt minkään sortin hook-upia. Vietimme yhden päivän Helsingissä, mutta toisena päivänä teimme pienen retken maaseudulle. Sain lainata sukumme mökkiä illaksi, sillä Chad halusi nähdä suomalaista luontoa ja minäkin halusin että hän näkee muutakin kuin Helsingin. Mukaamme mökille lähti hyvä naispuolinen ystäväni, joka oli ollut mukanani kun kierrätin Chadia ympäri Helsinkiä. 

Kuten kaikki tietävät, vierailu mökillä ei ole mitään ilman saunomista, joten lämmitimme toki saunan, sillä Chadkin oli ilmaissut halunsa kokeilla suomalaista saunaa. Koska mökkimme on suojaisessa paikassa, uimapuvun käyttö siellä ei ole mitenkään pakollista. Koska nautin saunani mieluiten ilman uimapukua, päätimme kaverini kanssa mennä saunaan alasti ja selitimme Chadillekin että hänkin voi olla huoletta syntymäasussaan - naapureista ei olisi riesaa. Chad taisi yllättyä, mutta hän ei kainostellut turhia, vaan otti meistä mallia ja tuli alasti saunaan. Emme olleet Chadin kanssa nähneet toisiamme alasti, mutta tilanteessa ei ollut mitään outoa, vaan istuimme saunassa ja juttelimme niitä näitä. Tietenkin tilanteessa oli pientä vilkuilua joka suuntaan, ja huomasin yhdessä kohtaa että hän katseli kaverini jalkoväliin. Hän oli yllättävän rohkea eikä edes peittänyt itseään pyyhkeellä, kuten emme mekään. Olimme toki varovaisia löylyjen kanssa ettei Chad säikähtäisi liikaa. Hän kuitenkin kesti hyvin kevyet löylyt. Saunominen eteni hyvissä merkeissä, kävimme välillä naku-uinnilla meressä ja pidimme taukoja. 

Lopulta olimme saunoneet jo ihan riittävästi ja kaverini oli jo mennyt pukemaan. Lopettelin myös Chadin kanssa ja menimme samaan aikaan suihkuun peseytymään. Ollessamme suihkussa huomasin että Chad käänsi itsensä pois päin minusta. Sen jälkeen huomasin vilaukselta että hänellä oli alkanut seisoa. Yllätyin, sillä ennen tätä hän oli vaikuttanut todella rennolta vaikka alasti saunominen olikin hänelle uutta. Säikähdin että tilanne menisi oudoksi, joten käänsin katseeni heti pois ja lähdin melko nopeasti pukuhuoneen puolelle. Chad oli vielä pesuhuoneessa jonkin aikaa kunnes hän tuli - melko löysänä - pukuhuoneeseen.

Emme luonnollisesti palanneet tilanteeseen, mutta luulen että erektion saaminen nolotti häntä. Hän oli ollut koko vierailun ajan niin asiallisesti kuin voi olla, eikä ollut yrittänyt käynnistää mitään lämmittelyä, vaikka olimmekin molemmat sinkkuja sillä hetkellä. Palasimme vielä yöksi Helsinkiin ja seuravana päivänä Chad jatkoi matkaansa kohti Kööpenhaminaa. Se yksittäinen tilanne oli kiusallinen, mutta muuten alastomuus oli ihan luonnollista, sillä olimme sen verran hyviä kavereita jo entuudestaan ettei nakuilu tuntunut mitenkään isolta asialta. Myös ystäväni piti Chadista ja vaikutti että hänelläkin oli kivaa kestitessämme amerikkalaista vierastamme.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan noita tullut nähtyä. Erikoisin oli viime vuonna. Olin Ranskassa vaihdossa 2010 ja ystävystyin siellä amerikkalaisen Chadin kanssa. Meillä ei ollut vaihtoaikana muuta kuin platonista ystävyyttä koska minulla oli Suomessa poikaystävä. Pyörimme kuitenkin samassa vaihtariporukassa ja tulimme läheisiksi.

Viime vuonna Chad oli pienimuotoisella Euroopan kiertueella ja Helsinki sai kunnian olla yksi kiertuepaikkakunnista. Hän oli ollut Euroopassa jo reilun viikon ja tuli Latvian ja Viron kautta Suomeen. Hän oli täällä pari päivää, ja koska olin hänen ainoa suomalainen ystävänsä, sain kunnian hostata häntä. Huomautan että välimme ovat edelleen täysin platoniset, eikä hänen paluunsa liittynyt minkään sortin hook-upia. Vietimme yhden päivän Helsingissä, mutta toisena päivänä teimme pienen retken maaseudulle. Sain lainata sukumme mökkiä illaksi, sillä Chad halusi nähdä suomalaista luontoa ja minäkin halusin että hän näkee muutakin kuin Helsingin. Mukaamme mökille lähti hyvä naispuolinen ystäväni, joka oli ollut mukanani kun kierrätin Chadia ympäri Helsinkiä. 

Kuten kaikki tietävät, vierailu mökillä ei ole mitään ilman saunomista, joten lämmitimme toki saunan, sillä Chadkin oli ilmaissut halunsa kokeilla suomalaista saunaa. Koska mökkimme on suojaisessa paikassa, uimapuvun käyttö siellä ei ole mitenkään pakollista. Koska nautin saunani mieluiten ilman uimapukua, päätimme kaverini kanssa mennä saunaan alasti ja selitimme Chadillekin että hänkin voi olla huoletta syntymäasussaan - naapureista ei olisi riesaa. Chad taisi yllättyä, mutta hän ei kainostellut turhia, vaan otti meistä mallia ja tuli alasti saunaan. Emme olleet Chadin kanssa nähneet toisiamme alasti, mutta tilanteessa ei ollut mitään outoa, vaan istuimme saunassa ja juttelimme niitä näitä. Tietenkin tilanteessa oli pientä vilkuilua joka suuntaan, ja huomasin yhdessä kohtaa että hän katseli kaverini jalkoväliin. Hän oli yllättävän rohkea eikä edes peittänyt itseään pyyhkeellä, kuten emme mekään. Olimme toki varovaisia löylyjen kanssa ettei Chad säikähtäisi liikaa. Hän kuitenkin kesti hyvin kevyet löylyt. Saunominen eteni hyvissä merkeissä, kävimme välillä naku-uinnilla meressä ja pidimme taukoja. 

Lopulta olimme saunoneet jo ihan riittävästi ja kaverini oli jo mennyt pukemaan. Lopettelin myös Chadin kanssa ja menimme samaan aikaan suihkuun peseytymään. Ollessamme suihkussa huomasin että Chad käänsi itsensä pois päin minusta. Sen jälkeen huomasin vilaukselta että hänellä oli alkanut seisoa. Yllätyin, sillä ennen tätä hän oli vaikuttanut todella rennolta vaikka alasti saunominen olikin hänelle uutta. Säikähdin että tilanne menisi oudoksi, joten käänsin katseeni heti pois ja lähdin melko nopeasti pukuhuoneen puolelle. Chad oli vielä pesuhuoneessa jonkin aikaa kunnes hän tuli - melko löysänä - pukuhuoneeseen.

Emme luonnollisesti palanneet tilanteeseen, mutta luulen että erektion saaminen nolotti häntä. Hän oli ollut koko vierailun ajan niin asiallisesti kuin voi olla, eikä ollut yrittänyt käynnistää mitään lämmittelyä, vaikka olimmekin molemmat sinkkuja sillä hetkellä. Palasimme vielä yöksi Helsinkiin ja seuravana päivänä Chad jatkoi matkaansa kohti Kööpenhaminaa. Se yksittäinen tilanne oli kiusallinen, mutta muuten alastomuus oli ihan luonnollista, sillä olimme sen verran hyviä kavereita jo entuudestaan ettei nakuilu tuntunut mitenkään isolta asialta. Myös ystäväni piti Chadista ja vaikutti että hänelläkin oli kivaa kestitessämme amerikkalaista vierastamme.

Hyvin hoidettu tilanne. :) Ehkä peseytymisrauha voisi olla yleisesti hyvä antaa sekasunassakin, jos mahdollista, niin pytyy välttymään noloilta tilanteilta. Voisin kuvitella, että itselläkin siinä tilanteessa herkimmin saattaisi nousta.

Alaston sekasauna ei-saunakulttuurista tulevilla voi olla yhtäkkiä vähän hankala paikka. Kun aina ei tiedä miten kukin asioihin suhtautuu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat