Erektio saunassa
Oletteko nähneet tahattomia erektioita saunoissa?
Kommentit (221)
Pari kesää sitten oltiin juhannussaunassa kaveriporukalla. Naiset ja pari miestä olivat jo alkaneet valmistella illan grilliherkkuja, mutta olin ystäväni kanssa vielä saunassa. Sinnehän sitten pamahti ystäväni avovaimo ilkosen alasti mukavissa siiderinousuissa. Ei muuten mitään, mutta kun mimmi harrastaa muodostelmaluistelua ja kroppakin on sen näköinen. Hämmästyksekseni kaverini vielä yllytti avokkiaan pyörähtämään ympäri, että voisimme molemmat ihailla hänen kroppaansa. Molemmilla alkoi seistä ihan kivikovana ja avovaimo vain kikatteli ja tuumi, että "kylläpäs on äijillä todella mehukkaat vehkeet!" :D Tilanne oli jotenkin ihan absurdi ja samalla sähköinen. Mietin kuumeisesti, että mitä hemmettiä oikein tapahtuu ja haluavatko he jonkinlaista kimppaa tms.
Avokki istui kiusoitellen meidän väliin ja suuteli ukkoaan kiihkeästi. Sen jälkeen hän kuiskutteli jotain kaverilleni ja kaverini sanoi nauraen "anna kuule mennä vaan!" Taju meinasi lähteä, kun mimmi alkoi suudella myös minua suoraan suulle ihan kunnolla. Kysyin "no mitä hemmettiä NYT tapahtuu???", johon kaverini vain kysyi: "no, mitä sä haluaisit että tapahtuisi?" Sen jälkeen nainen iski silmää, katsoi minua suoraan silmiin ja alkoi imeä parhaan kaverini meisseliä ihan siinä mun vieressä. Jotenkin iski sellainen paniikinomainen defenssi ja aloin vain nauraa hillittömästi. Ja taas mimmi kuiskutti jotain frendini korvaan. Vastaus: "no sen takia sä taisit tänne meidän kanssa tulla!"
Ja pian siinä sitten oltiin, hyvät kaverukset saamassa suuhoitoa kaverin avokilta. En oikein saanut sanottua mitään järkevää muuta kuin "hei oikeesti joku voi tulla", johon mimmi nauroi paskaisesti ja sanoi "no tulkaa nyt TE ensin!" :D Se oli valehtelematta elämäni yksi nopeimmista laukeamisista. Ja ikävä kyllä tämä ei saanut ainakaan vielä jatkoa, mutta oli kyllä naurussa piteleminen sitten saunan jälkeen grillaillellessa. :)
Mulla on aika helposti heräilevä jorma. Ei se ihan sentään seisomaan nouse, mutta helposti kasvaa kokoa suihkussa ja saunoessa. On huomattu, että katseitakin tulee.
Vierailija kirjoitti:
On täämlä kyllä jokainen heittänyt mieluisensa fantasian. Voi jee...minäpä kerron totuuden: ei, en ole nähnyt seisokkia kellään ja käyn sentään viikottain.
Riippuu paikasta. Sen olen huomannut, että mitä isompi kaupunki, sitä rennompi meno.
Vierailijalla aivan mahtava tarina. Uskomatonta! Seistä jöpöttää, kun saa lukea kosteaa tarinaa.
WOW kirjoitti:
Vierailijalla aivan mahtava tarina. Uskomatonta! Seistä jöpöttää, kun saa lukea kosteaa tarinaa.
Juhannussauna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi joskus parikymppisenä seisoon kylpylän höyrysaunassa. Istuin kohdassa, jossa naisten puolelle näki hyvin, kun höyry alkoi hupenemaan. No melko kookas miehuuteni sykähti kohti kattoa. Näköyhteys toimi tietysti molempiin suuntiin. Lähistöllä istuskelevat mammat katselivat hymyillen, kun punastelin siinä 20 cm jorma sojottaen.
Nyt sulla tuli kirjoitusvirhe, eikö se pitänyt olla 30 cm vähintään, eikä mitään pikkupoikien 20 cm.
Noinko paljon harmittaa, että jollain on iso kulli. :D
Niin, täällähän kaikilla on paksu ja pitkä. Jokainen nainenkin on saanut 20-30-senttisiä ja ranteenpaksuista vaikka itsellä on tiukka. Niin vaan seksi on iiiihanaa. Ja omslla ukolla on 25cm ja terska on omenan kokoinen. Uimahallin ja punttisalin pukkarissa näyttäis että kaikilla on pieni nysä, koska kaikki isot on kotona saamassa kyytiä vauvapalstan timmeiltä ja tiukoilta mimmeiltä.
saanen huomauttaa että kylmässä 1-2cm ennätys ja 16 täydessä, repikää siitä. jos ison showerin haluaa pitää tietysti kiihottua usein pitkälle ja olla lämpimäs
Vierailija kirjoitti:
Juhannussauna?
Kyllä, kommentti 45: "Pari kesää sitten oltiin juhannussaunassa kaveriporukalla..."
Oli siinä kyllä tarina. Voi olla tottakin. Joskus mietin, miksi minulle ei koskaan tapahdu likikään mitään tuollaista?
Minä myöskään en ole ikinä nähnyt uimahallissa erektiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannussauna?
Kyllä, kommentti 45: "Pari kesää sitten oltiin juhannussaunassa kaveriporukalla..."
Oli siinä kyllä tarina. Voi olla tottakin. Joskus mietin, miksi minulle ei koskaan tapahdu likikään mitään tuollaista?
Ei tapahdu monelle muullekaan, älä huoli. Riippuu ihmisistä kenen kanssa viettää aikaansa. Toisissa porukoissa ollaan rennompia ja leikkisämpiä. Valtaosin ihmiset on kuitenkin aika pidättyväisiä ja moinen revittely ihan absurdi ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sattui kerran saunassa seuraava tilanne. Olimme vaimoni kanssa istumassa iltaa tuttava pariskunnan luona niin kuin monesti aiemminkin saunomisen merkeissä. Joku heitti ilmaan vitsinä et mennää kaikki yht aikaa saunaan. Ensin vain nauratti, mutta jonkin ajan päästä olimme kaikki saunan laiteilla. Ilmapiiri oli alkuun kiusaantunut kun jokainen vähän häpeili nakuna. Muutaman oluen jälkeen rentouduttiin ja juttu alkoi lentää. Menin jossain vaiheessa jäähylle ja kaverini vaimo tuli mukaan. Kaverini oli keittiössä ja vaimoni jäi saunaan. Kun palasin saunaan siellä vaimoni lisäksi oli kaverini jolla oli kova seisokki ja vaimoni ihasteli sitä. Sitten saunaan tuli kaverin vaimo joka myös ihmetteli tilannetta nauraen ja sanoi että kyllä toinenkin mulkku pitää seisomaan saada. Minulla alkoikin heppi koveta ja siinä me miehet sit istuttiin kalut kovina ja vaimot niitä mittaili silmillään. Mitään muuta ei sillä kertaa sattunutkaan.
Aikamoinen satusetä oot
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa mulla on jöpöttänyt puoliseisokki uimahallin suihkussa ja joskus saunassakin. En mä sitä jaksa nolostella eikä siinä mun mielestä mitään kovin ihmeellistä ole. Olen nähnyt muillakin.
Musta tuntuu, että osa ihan tarkoituksella esittelee puoliheijaria uimahallin suihkuissa. Eikä siinä mitään, komeelta ne vaan näyttää.
minusta saunassa saunoo ihmisiä, ei naisia eikä miehiä. Siihen ei siis liity minkäänlaisia eroottisia latauksia. Tämä on siis ihan puhtaasti oma mielipide.
Mutta kyllä, on minullekkin vahinko käynyt, olin varmaan 13 tai 14v murrosiän kynnyksellä ja kerran äitini kanssa saunoessa havahduin siihen että hän oli sheivannut alapäänsä täysin karvattomaksi. Ja olin oletettavasti juuri ottanut ensikosketusta miestenlehtiin joissa näitä joskus oli nähtävillä. Ja hitto minkä erektion sain, se ei meinannut laskea millään vaikka ajattelin kaikenlaisia matemaattisia kaavoja ja ruotsin kielioppia
Mitä hittoa nää joiden äiti-fantasiat on. Jo useampia viestejä stondiksista ja äitien katselusta. Oikeesti...
Joskus keulii muijan seurassa saunassa. Johtuu siitä kun takana on usean päivän kuiva kausi. Heppi ei ymmärrä että väsyneenä ei aina jaksa. Arki on syvältä kun se vie liikaa voimia ettei edes seksiä jaksa aina. Melkein joka kerta keuliminen on johtanut seksiin. Viimeistään saunan jälkeen.
On se jännää kuinka herkässä seisokit yleisön edessä palstalaisilla ovat, vaikka alan tähdilläkin menee aikaa tumputtaessa, kun se ei tahdo seistä kuvaushenkilöstön katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
On se jännää kuinka herkässä seisokit yleisön edessä palstalaisilla ovat, vaikka alan tähdilläkin menee aikaa tumputtaessa, kun se ei tahdo seistä kuvaushenkilöstön katsellessa.
Olisko vähän eri juttu yrittää suoritua 10-päisen kuvaus- ja tuotantoryhmän edessä kuin saada spontaani stondis tilanteen kiihottavuuden takia?
Olen ollut vaimon ja hänen naispuolisen ystävänsä kanssa yhtä aikaa saunassa. Se oli jatkuvaa henkien taistelua puolittaisen erektion kanssa. Mökillä löylyhuoneessa peseydytään samassa tilassa. Ole siinä sitten katsomatta edessäsi veden kanssa läträäviä alastomia naisvartaloita. Sain tahtomattani lopulta täyden erektion. Mitään eivät sanoneet, vieraskin katsoi pari kertaa suoraan jalkoväliini ja naurahti. Häpesin silmät päästäni. Erektio kesti koko loppusaunomisen ajan. Järvessä vasta laski puolitankoon. Runkkasin myöhemmin itsekseni turhat paineet pois. Olisinpa uskaltanut kysyä mahdollisuutta olisivatko olleet halukkaita auttamaan jo saunassa. No, jäi ainakin varaa kuvitella mitä olisi tapahtunut.
Nuorempana rupesi seisomaan uimahallin saunassa. Huvittavinta oli että toisella miehellä joka oli saunassa vastapäätä alkoi stondata myös. Ketjureaktio?
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelet ”seiso nyt!”, seisokin saaminen vaikeutuu.
Jos ajattelet ”älä ny saatana seiso”, seisokin todennäköisyys kasvaa.
Siksi sitä kutsutaan mulkuksi.
Ei ikinä enää yhteissaunomisia vieraissa saunoissa. Vaimo paksuna. Ite en ole isä, kun ei enää ole eläviä siittiöitä spermassa. On tutkittu. Mulkku kyllä seisoo ja panettaa.
Vaimo ei ole kuulemma pettänyt. Näin tietenkin onkin.