Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erektio saunassa

Vierailija
22.01.2017 |

Oletteko nähneet tahattomia erektioita saunoissa?

Kommentit (221)

Vierailija
101/221 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kulli kerää aina huomiota uimahallissa. Varsinkin kun se aina vähän kasvaa, kun joku katselee. Puolet miehistä tsekkailee suihkussa ja altaan puolella naisten silmät osuu aina pullotukseen. Onhan se vähän keskivertoa isompikin, mutta silti. :D

Sen kyllä hyvin huomannu jokseenki outoa miksi miehet suihkutiloissa ja pukkareissa katselee ja vilkuilee kullia. Ei mulla kiinnosta pätkääkään kattoa peniksiä hyh

Suurimmassa osassa kulleja ei paljon katsottavaa olekaan. Mutta osalla vaan on sen verran komeet vehkeet, että ei paljon voi olla huomaamatta ja katsomatta. :D

Vierailija
102/221 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkohan 13 kun alkoi julkisessa uimahallin saunassa seisomaan...

Huomasin suihkuille tullessa ettei siellä ollut kuin yksi mies joka oli pesemässä ja lähdössä juuri pois.

Päätin käyttää tilanteen hyväkseni ja aloin runkkaamaan, tai no miten nykyajan nuoret sitä kutsuvat, mutta kuitenkin.

Vähän ajan päästä saunaan tuli varmaan 30v mies kahden pienen tytön kanssa ja äkkiä vedin jalat ristiin ja vain odotin että seisominen loppuisi.

Sitten Lähdin vähin äänin saunasta.

Onneksi mies ei huomannut mitään ja säästyin erittäin nololta tilanteelta...

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/221 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännää kuinka herkässä seisokit yleisön edessä palstalaisilla ovat, vaikka alan tähdilläkin menee aikaa tumputtaessa, kun se ei tahdo seistä kuvaushenkilöstön katsellessa.

Olisko vähän eri juttu yrittää suoritua 10-päisen kuvaus- ja tuotantoryhmän edessä kuin saada spontaani stondis tilanteen kiihottavuuden takia?

Alan tähdeksi asti ei kyllä nousta jos ***** ei nouse käskystä. On kallista odotuttaa kymmenpäistä työryhmää. Sitä paitsi on meitä joita kiihottaa kun vehkeet on näkösällä. 

Vierailija
104/221 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa mulla on jöpöttänyt puoliseisokki uimahallin suihkussa ja joskus saunassakin. En mä sitä jaksa nolostella eikä siinä mun mielestä mitään kovin ihmeellistä ole. Olen nähnyt muillakin.

Musta tuntuu, että osa ihan tarkoituksella esittelee puoliheijaria uimahallin suihkuissa. Eikä siinä mitään, komeelta ne vaan näyttää.

Jos on normitilassa tosi pieni, niin jotkut varmaan ajattelee, et täytyy vähän kasvattaa, että kehtaa olla. Jos kulli on reilusti kasvavaa mallia, niin on pienessä jöpössä jo aika paljon näyttävämpi.

Vierailija
105/221 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 15-17 vuotiaana olin niin herkillä, että yleisessä saunassa alkoi ain seisomaan. Ei auttanut vaikka runkkasi ennen saunaan menoa, kulli vaan seisoi ja seisoi.

Vierailija
106/221 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa vaimo pitää jalkojaan sylissäni jossa hieron niitä.

Usein pyytää hieromaan reisiä .

Siitä alkaa rietas käsipeli joka on paljon parempaa kun yhdyntä .

Vierailija
107/221 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin saunassa joskus mietityttää ne siistijänaiset. Ilmeisesti monta kertaa päivässä heidän hommana käydä ainakin huuhtomassa suihkutilojen lattioita jne. Hehän näkevät kaiken mitä siellä on esillä, useimmiten tietysti ihan tavallisia ukkoja lerppakulleineen, mutta onhan siellä pakosti joskus jotain kiinnostavaakin nähtävää ja ehkä jopa niitä tahallisia tai tahattomia seisokkeja. Siis normaalille heteronaiselle kiinnostavaa. Vai ovatko he niin turtuneita siihen ettei tule katseltua muuta kuin niitä kaakeleita.

Viimeksi kiinnitin oikein huomiota että siinähän se rouva metrin päässä vaikka olin rintamasuunta häneen päin, ja pesin ns vehkeitäni ihan normaalisti. Ei sillä että olisin sen kummemmin kiinnostavan näköinen mutta en kai kuitenkaan ihan pahimmasta päästä lerppakulli papparainenkaan...

Naisten puolella ei taida miespuolisia siistijöitä käydä?

Vierailija
108/221 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sepaat?

Vierailija
109/221 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään näkee yleisissä pesutiloissa paljon useammin puoliheijareita kuin aiemmin. Asenteet on tainnut vapautua ja tyypit haluu näyttää mieluummin, että on iso eikä nysä.

Joskus tuli eteen tilanne, että istuin uimahallin saunassa yksikseni ja ovesta tuli sisään nuori mies iso mela puolitanassa vaappuen. Ei voinut olla huomaamatta. Saunan kuumuudessa se pieneni, mutta suihkussa näin sen taas heiluvan isona. Täytyy myöntää, että komealta se näytti. Eikä häntä vaikuttanut tuo häiritsevän tai nolottavan yhtään.

Terveellä miehellä heppi kasvaa niin helposti, että ei siinä kankeudessa mitään hävettävää pitäisikään olla. Kannattaa olla vaan onnellinen, että toimii.

Vierailija
110/221 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten melkonen näky yhtenä päivänä uimahallissa. Nuorehkolla hepulla vaappui valtava kulli puolistondiksessa suihkun alla. Tyyppi käyttäytyi ihan normisti, mutta selvästikään ei haitannut vähän näyttää kellä on iso. Saunan jälkeen huomasin, että oli jo selvästi laskenut.

Itelläkin alkaa ihan varmasti heräilemään, jos näkee jotain tollasta. Pitäs varmaan poistua saunaan tms.

Vierailija
111/221 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallin saunassa joskus mietityttää ne siistijänaiset. Ilmeisesti monta kertaa päivässä heidän hommana käydä ainakin huuhtomassa suihkutilojen lattioita jne. Hehän näkevät kaiken mitä siellä on esillä, useimmiten tietysti ihan tavallisia ukkoja lerppakulleineen, mutta onhan siellä pakosti joskus jotain kiinnostavaakin nähtävää ja ehkä jopa niitä tahallisia tai tahattomia seisokkeja. Siis normaalille heteronaiselle kiinnostavaa. Vai ovatko he niin turtuneita siihen ettei tule katseltua muuta kuin niitä kaakeleita.

Viimeksi kiinnitin oikein huomiota että siinähän se rouva metrin päässä vaikka olin rintamasuunta häneen päin, ja pesin ns vehkeitäni ihan normaalisti. Ei sillä että olisin sen kummemmin kiinnostavan näköinen mutta en kai kuitenkaan ihan pahimmasta päästä lerppakulli papparainenkaan...

Naisten puolella ei taida miespuolisia siistijöitä käydä?

Uimahallia en oo siivonnut mutta tehdassiivoojan hommissa omaan alueeseen kuului miesten sauna- ja suihkutilat, joissa välillä tuli nähtyä paljonkin porukkaa munasiltaan. Parin päivän jälkeen siihen jo alkoi turtua eikä siinä työn touhussa ja kiireessä juuri vilkuilla olis ehtinytkään.

Vierailija
112/221 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin kankeus ottaa kyllä silmään helposti, kun kalu kasvaa ja alkaa vaappua. Joskus niitä näkee ja onhan se jännää nähdä alkaako enemmänkin seisomaan. Tahdosta riippumatonta toimintaahan tuollainen spontaani erektio yleensä on, jos ei mikään pervo seisottelija-setä ole kyseessä.

Vierailija
113/221 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin lähdössä pois uimahallin pukuhuoneessa ja kävelin kolmen nuoren porukan ohi. Yhdellä heistä seisoi kulli ihan avoimesti ja komeasti yläviistoon. Mennessäni ohi näytti siltä, etteivät muut kiinnittäneet kaverinsa stondikseen sen suurempaa huomiota. Järjestelivät tavaroitaan ja juttelivat. Poistuttuani jäin miettimään, että niin on ajat tainneet muuttua siitä, kun itse olin samanikäinen. Silloin olisi ollut tosi noloa tuollainen erektio poikaporukassa.

Vierailija
114/221 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oon poikaystävän kaa kahestaan saunassa aletaan aina rakasteleen nii et mä makaan lauteilla ja se on mun päällä. Tulee kyl tosi kuuma vaikka ei oltais vielä otettu kunnolla löylyjä

Sama. Hänellä usein seisoo jo kun näkee mun riisuvan ja varsinkin jos hän riisuu mut. Sit kun mennään saunaan kellahdetaan lauteelle ja rakastellaan.

Vierailija
115/221 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunassa tulee erektio väkisin... noloa myönnän.. Yleensä vaikein hetki on kun aletaan riisua vaatteita. Pyrin ennakoimaan tilanteen ja hipsin saunaa ennen muita.. Siinä saunoessa ei ole niin iso ongelma... Ja ikääkin on jo 42v.

Vierailija
116/221 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oon poikaystävän kaa kahestaan saunassa aletaan aina rakasteleen nii et mä makaan lauteilla ja se on mun päällä. Tulee kyl tosi kuuma vaikka ei oltais vielä otettu kunnolla löylyjä

Sama. Hänellä usein seisoo jo kun näkee mun riisuvan ja varsinkin jos hän riisuu mut. Sit kun mennään saunaan kellahdetaan lauteelle ja rakastellaan.

Me mahdutaan myös lähäriin. Pituusero jotenkin aina tasoittuu maatessa ja on ihanaa olla iho ihoa vasten. Hän tuntuu niin maskuliiniselta ja näyttää niin hyvältä kulli pystyssä tullessaan siihen ylle varsinkin saunassa. Löylyjä ei oteta paljoa ettei tuu liian kuuma.

Vierailija
117/221 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen erektiossa ylöspäin käyrä keppi on jo alkuvaiheessa upeen näköinen. Uimahallin suihkussa random-tyypillä oli ihan kevyt puoliheijari, mutta se kaartuminen näkyy jo selvästi ja vaappuu miehekkäästi.

Vierailija
118/221 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni usein seisoo saunassa, hän tulee lähelle ja alkaa suudella ja kosketella. Ihanan näköistä ja vielä kun se erektio on niin uljas, seisoo ihan pystyssä ja mulle tulee tunne, että hän kiihottuu minusta ja vartalostani tosi paljon. Hivelee jotenkin naiseutta. Mäkin alan vaistomaisesti siinä hyväillä häntä. Joskus hän laukeaa siihen, yleensä kuitenkin rakastellaan loppuun.

Vierailija
119/221 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia kulleja parilla nuorella tyypillä uimahallissa, että huh-huh. Tais olla lievää semiseisokkia. Kolmatta tais nolottaa, kun yritti selvästi venytellä omaansa isommaksi.

Vierailija
120/221 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään bileissä kimppasauna, nuoria naaraita seurana.

M58

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä