Sivut

Kommentit (92)

Vierailija

Olenhan mä nähnyt osittaisia erektioita yleisissä suihkuissa. Kerran ihan täydenkin seisokin nuorella miehellä. Komeita ne tietenkin on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
erektio saunassa, no ei kovin tyypillistä. Joskus kun vaimo äityy villiksi niin saatan saada verenpakkaumaa penikseen, mutta kyllä se vaatii näillä kilsoilla jo aivan erityisiä juttuja. Kiihotun vaimon "revittelyistä"  =)

M55

kyllä hattua nostan tämän kaltaiselle parisuhteelle, missä "arkeen" kuuluu vielä puolison halujen herättelyä noinkin arkisessa asiassa kuin saunominen. Kymmenen pistettä, ei kahta sanaakaan.

Meillä vaimo on yhden kerran  tämän avioliiton aikana "villiintynyt" tuon kaltaiseen kiusaamiseen tarjoilemalla visuaalista herkkua saunassa.

Oli sheivannu itsensä posliiniksi ja halusi esitellä sinä minulle, ja kyllähän siitä sellainen kiimamyrsky tuli että ekat orkut kyllä tarjoiltiin toisillemme jo pesuhuoneessa. Ihanaa oli.

Tästä on aikaa ihan varmaan 15 vuotta. =)

Vierailija

Jaska kirjoitti:
Mökillä oltiin ja kylpytynnyrissä kavereiden kans. Vaimoke tuli myöhässä saunaan eikä tiennyt et muillahan on uikkarit. Vaimoke tuli ainoana naisena alasti tynnyriin, 4 miestä ja 3 naista, miulle paukahti aivan mahoton seisokki. Ei auttanu ku istua tynnyrissä , en voinu nousta ku olisi paljastunut et kiihotun tilanteesta. Vaimoketta ei edes tuntunu haittaavan yhtään tilanne, ei menny hakemaan uimapukua koko iltana. Sen mielestä uimapuku ei kuulu saunaan, tykkää aina esitellä itseään. No, mutta näkihän se et muut naiset ei tykänny ja miehet tykkäs kattella.

Kiihottava tilanne. Vaimosi on itsenäinen ja vapaamielinen sielu. Erektiostasi päätellen tykkäät siitä, mitä hän puuhaa. Tarinasta on jo jonkin verran aikaa. Onko tällaisia paljuiltoja ollut teillä samalla kaavalla myöhemmin lisää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana rupesi seisomaan uimahallin saunassa. Huvittavinta oli että toisella miehellä joka oli saunassa vastapäätä alkoi stondata myös. Ketjureaktio?

Helposti alkaa itselläkin seisomaan, jos nään seisokin.

Vaikka miehet ei sen kummemmin seksuaalisesti kiinnosta, niin kyllä vähänkin kangistuneen kullin näkeminen vie ajatukset seksiin. Helposti siinä tilanteessa alkaa itelläkin kanki kasvamaan.

Vierailija

Viikonloppuna kylpemässä Berliinissä Thermenissä, vai mikä sen oikea nimi on, mutta kuitenkin siellä saunaan sattui joku aasialainen pariskunta jonka mies ei pystynyt peittelemään erektiotaan. No henkilökunta tuli ohjaamaan kaverin pukuhuoneeseen rauhoittumaan. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana rupesi seisomaan uimahallin saunassa. Huvittavinta oli että toisella miehellä joka oli saunassa vastapäätä alkoi stondata myös. Ketjureaktio?

Helposti alkaa itselläkin seisomaan, jos nään seisokin.

Vaikka miehet ei sen kummemmin seksuaalisesti kiinnosta, niin kyllä vähänkin kangistuneen kullin näkeminen vie ajatukset seksiin. Helposti siinä tilanteessa alkaa itelläkin kanki kasvamaan.

Seuraavalla tavalla kävin itselle joskus opiskeluaikana. :D Uimahallissa oli todella hiljaista. Istuin saunassa, jossa oli mua vastapäätä samanikäinen heppu. Istuttiin molemmat siinä jalat koukussa ylälauteella. Jossain kohtaa huomasin, että sillä toisella oli kulli jotenkin vähän puolitanassa ja mulla alkoi samantien itselläkin hitaasti kasvamaan ja nykimään. Vastapäätä istuva huomasi sen ja sillä kävi samoin. Katsottiin toisiamme ja alkoi naurattaa, kun molempien kullit nykivät vuorotellen pystyyn. Naureskeltiin sille, että onneksi koko suihkutilat oli tyhjänä, eikä kukaan ole hyppäämässä yllättäen sisään.

Saksan matkaaja

Hyviä kokemuksia jaettu! Oma otsikon mukainen "läheltä piti" -tilanne meni seuraavasti. Olimme avopuolison (myöhemmin tekstissä S) kanssa Saksassa lomamatkalla. Yhtenä päivänä päätimme mennä kylpylään, jossa ollaan alasti, miehet ja naiset sekaisin. Olimme jo aiemmalla reissulla tällaisessa kylpylässä käyneet, joten asiassa ei mitään uutta.

Pyysin kuitenkin tällä kertaa S:ltä, että oltaisiin ensimmäinen puoli tuntia siten, ettemme tunne toisiamme. S ihmetteli vähän, mutta kun selitin haluavani katsella häntä ulkopuolisena, sai se hänenkin kiinnostuksen. Onnekseni! Respaan mentiin vielä yhdessä, mutta pukuhuoneeseen omille teille. Seuraavan kerran näinkin hänet jo saunassa nauttimassa löylyistä.

Todella miellyttävää oli etäältä seurata, miten S keräsi vaivihkaisia katseita rinnoilleen ja siistiksi ajellulle pillulle. Ja niitä katseita riitti, olihan näyttävä ja pitkä nainen yksin nakuilemassa ;)

Paras hetki koettiin vajaan puolen tunnin oleilun jälkeen, poreltaassa. Olimme siinä aluksi kahdestaan, toki eri puolilla, ja S antoi pienen ivallisen hymyn. Heittäytyi täysillä rooliin, eikä puhunut minulle mitään. Altaaseen saapui yksin mies, joka tervehti saksaksi. S tervehti saksantaitoisena takaisin ja jatkoi small talkilla. Tässä vaiheessa mies istui S:n puolelle allasta rupattelemaan ja minä putosin tilanteesta ulos. Perkele että kiihotti katsella, kun alaston avopuoliso puhuu niitä näitä yhtä alastoman vieraan miehen kanssa! Miehen äänessä kuului myös pieni flirtti, olihan altaassa toinenkin mies "kilpailemassa" naisen huomiosta.

Aikansa he siinä juttelivat, kunnes S sanoi miehelle näkemiin ja nousi altaasta. Itse jäin vielä hetkeksi varmistamaan, ettei orastava erektio ottanut tuulta alleen. Tapasimme uudelleen suihkussa, jossa roolileikin lopetimme, molemmat hyvällä tuulella :) Lisätietoja saa kysyä, jos vaikka alkoi pariskuntia muuallakin kiinnostaa.

Vierailija

Kaverilla on usein selvästi kasvanut kulli, kun saunotaan. Siis ei mikään stondis, mutta sellanen vähän kangistunut ja heiluva. Ihan sama ollaanko jossain kotona, isommalla porukalla tai uimahallissa. Joskus miettinyt, että mikä juttu siinä on. Jos sillä on herkkä erektio, niin luulisi nousevan enemmänkin. Pienimmillään kun joskus näkee, niin silläkin on sellainen normi lerppa.

Vierailija

Tänään uimahallin suihkussa 20-30v. sporttinen mies, jolla oli iso kulli ja 45˚ tai vähän enemmänkin kankeana. Vähän saatoin olla kateellinen kropalle ja varustukselle...

Vierailija

Ujo mies kirjoitti:
Olen ollut vaimon ja hänen naispuolisen ystävänsä kanssa yhtä aikaa saunassa. Se oli jatkuvaa henkien taistelua puolittaisen erektion kanssa. Mökillä löylyhuoneessa peseydytään samassa tilassa. Ole siinä sitten katsomatta edessäsi veden kanssa läträäviä alastomia naisvartaloita. Sain tahtomattani lopulta täyden erektion. Mitään eivät sanoneet, vieraskin katsoi pari kertaa suoraan jalkoväliini ja naurahti. Häpesin silmät päästäni. Erektio kesti koko loppusaunomisen ajan. Järvessä vasta laski puolitankoon. Runkkasin myöhemmin itsekseni turhat paineet pois. Olisinpa uskaltanut kysyä mahdollisuutta olisivatko olleet halukkaita auttamaan jo saunassa. No, jäi ainakin varaa kuvitella mitä olisi tapahtunut.

Olisit vain pyytänyt sitä vierasta naista auttamaan seisokin kanssa :)) ??monia vaimokkeen kavereita katsonut että voi kun tuon saisi mukaan saunaan. Ootteko muut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
viiskymppinen147 kirjoitti:
Olin työoaikan tyhy tilaisuudessa männä kesänä ja oltiin jossai saimaan rannalla mökkikylässä.
Olin päivän mittään hieronut ikään kuin hupina naiskollegoiden niskoja muutenkin häroillut. Illalla oli sauna, jossa naiset ensin ja sitten miesten vuoro. Jäin ite vikana ottaan vielä muutamat löylyt. Vikan uintireissun jälkeen menin löylyyn, niin siellä oli firman myynnin kolme nelikymppistä naistä ja alasti. Ite olin uikkareissa. Heti ovella yks sano, että housut pois saunassa. Hävetti saatanasti yht äkkia ja halusin pois tilanteesta, mutta tuli pyyntö, eetä voisinko vielä hieroa heidän niskansa.
Olin ylälauteella kuumassa ja tein mitä pyydettiin. Kun hieroin, niin en voinnut olla katsatta tissejä ja pilkottavia pilluja kaksi karvatontaj yksi colt sytkän kokosella karvakaistaleella. Heppi rupesi keuliin ja sitten tuli uinnin vuoro, niin yks käänty kysyyn minun mukaantuloa ja laski katseen suoraan mununiin ja hihkas, että tytöt takana ois patukkaa tarjolla ja kauhee nauru päälle.
Singahdin siitä suoraan uaan ja saman tien vaatteet kainalossa kiiruhdin mökkiin nukkumaan. Aamulla samaiset naiset kyseli, mihin karkasin, kun olisivat tarvinneet lisähierontoja ja siihen naurunremakka päälle.

Propsit siitä että selvisit panematta tuollaisesta illasta

Tuossahan olisi ollus mahdollisuus vaikka kimppaan?? Siihen muuten monesti naiset ei ala juuri kukaan vaikka kaveriporukalla olis liikenteessä ja kaikki alasti mökillä niin joku saattaa antaa yksistään mutta kimppaan ei ala

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänään uimahallin suihkussa 20-30v. sporttinen mies, jolla oli iso kulli ja 45˚ tai vähän enemmänkin kankeana. Vähän saatoin olla kateellinen kropalle ja varustukselle...

Vaikka ihan hetero olenkin, niin isot puolikankeana heiluvat kullit näyttää aika komeelta...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat