Erektio saunassa
Oletteko nähneet tahattomia erektioita saunoissa?
Kommentit (221)
Uimahallin suihkussa näin just eilen monta kullia esinahka takana ja lievästi ojentuneena. Aika yleisiä näköjään semiseisokit nykyään, eikä niitä kukaan näytä häpeilevän.
No jopas täällä on jutut lähteny laukalle.
Olen ihan 18-kesäisestä asti yhteissaunonut kavwripiirin kanssa - miettikää, nuoria naisia sauna täynnä - ja ains olen selvinnyt ilman näkyvää heijaria- vaikka jokainen näkymä ja tahaton kosketus on sitten myöhemmin tullut elävästi mieleen kun on kotiin päästyään helpottanut itsensä.
Nyt kun on ukkomies niin nauttii kyllä alastoman ja liukkaaksi saippuoidun vaimon kauneudesta, mutta pystyy sitäkin katsomaan ilman seisokkia. Koskemaan jos rupeaa niin sitten voi jämähtää pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan 18-kesäisestä asti yhteissaunonut kavwripiirin kanssa - miettikää, nuoria naisia sauna täynnä - ja ains olen selvinnyt ilman näkyvää heijaria- vaikka jokainen näkymä ja tahaton kosketus on sitten myöhemmin tullut elävästi mieleen kun on kotiin päästyään helpottanut itsensä.
Nyt kun on ukkomies niin nauttii kyllä alastoman ja liukkaaksi saippuoidun vaimon kauneudesta, mutta pystyy sitäkin katsomaan ilman seisokkia. Koskemaan jos rupeaa niin sitten voi jämähtää pystyyn.
Yhteissauna tuttujen kanssa on aika eri asia kuin jossain julkisessa paikassa tuntemattomien kanssa. Mitä väliä, jos joku tuntematon näkee puoliheijarin. Mutta auta armias, että tuttujen keskellä. Sosiaalinen paine ja nolous ihan eri luokkaa, voisi kuulla vielä vuosienkin päästä.
Toisaalta tuttujen kanssa on myös tietynlainen kotoisuus ja jännitteettömyys. Se myös osalla ihmisistä pitää erektiot kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteissauna tuttujen kanssa on aika eri asia kuin jossain julkisessa paikassa tuntemattomien kanssa. Mitä väliä, jos joku tuntematon näkee puoliheijarin. Mutta auta armias, että tuttujen keskellä. Sosiaalinen paine ja nolous ihan eri luokkaa, voisi kuulla vielä vuosienkin päästä.
No näinhän se on. Mulla on kokemusta yhteissaunoista tuntemattomien seurassa, eikä ole ollut erektio lähelläkään, sillä tilanteessa ei ole minkään sortin jännitystä. Jos erektio tulisi tuntemattomien seurassa, sen kuin vain piilottaisin sen, tai lähtisin vähin äänin pois saunasta. Kun erektiota ei tarvitse pelätä, ei se myöskään niin helposti iske päälle. Ja jotenkin en muutenkaan koe alastomuutta saunan kontekstissa niin seksuaalisesti kiihottavana.
Mutta tuttujen kanssa homma on eri. Silloin erektion saaminen olisi mielestäni todella noloa, joten pelin henki on se, ettei saa seisoa. Ja kun jokin asia ei saa tapahtua, se alkaa jännittää eri tavalla. Yleensä tuttujen kanssakin on mennyt sekasaunominen ilman suurempia ongelmia, mutta on mulla siitäkin kokemusta kun sain opiskeluaikoina sekasaunassa erektion, ja se oli todella noloa. Tuskin silloinkaan olisi seisonut, jos kyse olisi ollut tuntemattomista ihmisistä, mutta kun yhtäkkiä päädyt alasti saunaan kurssikaverien kanssa, niin tilanne on paljon jännittävämpi. Ja kun mielessä pyörii "älä seiso, älä seiso", niin silloinhan se veri alkaa kummasti pakkautua alakertaan.
Vierailija kirjoitti:
Pari kesää sitten oltiin juhannussaunassa kaveriporukalla. Naiset ja pari miestä olivat jo alkaneet valmistella illan grilliherkkuja, mutta olin ystäväni kanssa vielä saunassa. Sinnehän sitten pamahti ystäväni avovaimo ilkosen alasti mukavissa siiderinousuissa. Ei muuten mitään, mutta kun mimmi harrastaa muodostelmaluistelua ja kroppakin on sen näköinen. Hämmästyksekseni kaverini vielä yllytti avokkiaan pyörähtämään ympäri, että voisimme molemmat ihailla hänen kroppaansa. Molemmilla alkoi seistä ihan kivikovana ja avovaimo vain kikatteli ja tuumi, että "kylläpäs on äijillä todella mehukkaat vehkeet!" :D Tilanne oli jotenkin ihan absurdi ja samalla sähköinen. Mietin kuumeisesti, että mitä hemmettiä oikein tapahtuu ja haluavatko he jonkinlaista kimppaa tms.
Avokki istui kiusoitellen meidän väliin ja suuteli ukkoaan kiihkeästi. Sen jälkeen hän kuiskutteli jotain kaverilleni ja kaverini sanoi nauraen "anna kuule mennä vaan!" Taju meinasi lähteä, kun mimmi alkoi suudella myös minua suoraan suulle ihan kunnolla. Kysyin "no mitä hemmettiä NYT tapahtuu???", johon kaverini vain kysyi: "no, mitä sä haluaisit että tapahtuisi?" Sen jälkeen nainen iski silmää, katsoi minua suoraan silmiin ja alkoi imeä parhaan kaverini meisseliä ihan siinä mun vieressä. Jotenkin iski sellainen paniikinomainen defenssi ja aloin vain nauraa hillittömästi. Ja taas mimmi kuiskutti jotain frendini korvaan. Vastaus: "no sen takia sä taisit tänne meidän kanssa tulla!"
Ja pian siinä sitten oltiin, hyvät kaverukset saamassa suuhoitoa kaverin avokilta. En oikein saanut sanottua mitään järkevää muuta kuin "hei oikeesti joku voi tulla", johon mimmi nauroi paskaisesti ja sanoi "no tulkaa nyt TE ensin!" :D Se oli valehtelematta elämäni yksi nopeimmista laukeamisista. Ja ikävä kyllä tämä ei saanut ainakaan vielä jatkoa, mutta oli kyllä naurussa piteleminen sitten saunan jälkeen grillaillellessa. :)
Oikeesti oon runkannut tälle stoorille pari kertaa päivässä varmaan viikon ajan. Onkohan tää tapahtunut oikeasti? Nytkin oon ihan kovana kun mietin tuota...
Oltiin kimppasaunassa kaveripariskunnana kanssa. Ensin alkoi kaverilla seisomaan. Vaimoni katseli sitä kovin kiimaisen näköisenä. Sitten alkoi mulla seisomaan. Vaimoni kosketteli ja runkkasi minua muiden nähden ja kaverini runkkaili itseään, mutta kaverin vaimo ei lämmennyt vaan poistui saunasta tuhahdellen kaverini perässään. Jäin vaimoni kanssa saunomaan ja naimaan saunan eteisessä. Sen jälkeen ei ole tuon kaverin luona iltaa istuttu. Vaimonsa ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kesää sitten oltiin juhannussaunassa kaveriporukalla. Naiset ja pari miestä olivat jo alkaneet valmistella illan grilliherkkuja, mutta olin ystäväni kanssa vielä saunassa. Sinnehän sitten pamahti ystäväni avovaimo ilkosen alasti mukavissa siiderinousuissa. Ei muuten mitään, mutta kun mimmi harrastaa muodostelmaluistelua ja kroppakin on sen näköinen. Hämmästyksekseni kaverini vielä yllytti avokkiaan pyörähtämään ympäri, että voisimme molemmat ihailla hänen kroppaansa. Molemmilla alkoi seistä ihan kivikovana ja avovaimo vain kikatteli ja tuumi, että "kylläpäs on äijillä todella mehukkaat vehkeet!" :D Tilanne oli jotenkin ihan absurdi ja samalla sähköinen. Mietin kuumeisesti, että mitä hemmettiä oikein tapahtuu ja haluavatko he jonkinlaista kimppaa tms.
Avokki istui kiusoitellen meidän väliin ja suuteli ukkoaan kiihkeästi. Sen jälkeen hän kuiskutteli jotain kaverilleni ja kaverini sanoi nauraen "anna kuule mennä vaan!" Taju meinasi lähteä, kun mimmi alkoi suudella myös minua suoraan suulle ihan kunnolla. Kysyin "no mitä hemmettiä NYT tapahtuu???", johon kaverini vain kysyi: "no, mitä sä haluaisit että tapahtuisi?" Sen jälkeen nainen iski silmää, katsoi minua suoraan silmiin ja alkoi imeä parhaan kaverini meisseliä ihan siinä mun vieressä. Jotenkin iski sellainen paniikinomainen defenssi ja aloin vain nauraa hillittömästi. Ja taas mimmi kuiskutti jotain frendini korvaan. Vastaus: "no sen takia sä taisit tänne meidän kanssa tulla!"
Ja pian siinä sitten oltiin, hyvät kaverukset saamassa suuhoitoa kaverin avokilta. En oikein saanut sanottua mitään järkevää muuta kuin "hei oikeesti joku voi tulla", johon mimmi nauroi paskaisesti ja sanoi "no tulkaa nyt TE ensin!" :D Se oli valehtelematta elämäni yksi nopeimmista laukeamisista. Ja ikävä kyllä tämä ei saanut ainakaan vielä jatkoa, mutta oli kyllä naurussa piteleminen sitten saunan jälkeen grillaillellessa. :)
Oikeesti oon runkannut tälle stoorille pari kertaa päivässä varmaan viikon ajan. Onkohan tää tapahtunut oikeasti? Nytkin oon ihan kovana kun mietin tuota...
on meitä moneks kun tuon lukeminen kiihottaa. minua taas kun vaimo' muodokas lupas vetää steapit ja hameen illalls ja aloittaa rattastuksen naamallani
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kimppasaunassa kaveripariskunnana kanssa. Ensin alkoi kaverilla seisomaan. Vaimoni katseli sitä kovin kiimaisen näköisenä. Sitten alkoi mulla seisomaan. Vaimoni kosketteli ja runkkasi minua muiden nähden ja kaverini runkkaili itseään, mutta kaverin vaimo ei lämmennyt vaan poistui saunasta tuhahdellen kaverini perässään. Jäin vaimoni kanssa saunomaan ja naimaan saunan eteisessä. Sen jälkeen ei ole tuon kaverin luona iltaa istuttu. Vaimonsa ei halua.
No olipa harmi, että yks oli noin nihkee. Tuosta ois voinut kehittyä vielä hauskaa. :) Mun mielestä kaverisi kanattais yrittää sulattaa jäätävää naistaan, jos se vielä sulaisia idealle.
Vierailija kirjoitti:
Nihkee vaimo kaverilla.
Vierailija kirjoitti:
Meille vaimon kanssa kävi jotakuinkin samalla tavalla. Saunojia oli vaan useampi. Oli kaverin vaimon sisko myös, joka lähti saunasta ensimmäisenä tuhahdellen, siihen perään kaverin vaimo (joka oli kaverille jälkeenpäin sanonut, että tilanne kyllä kiihotti, muttei siskonsa käytöksen takia voinut jäädä). Kaveri jäi vielä vähäksi aikaa katsomaan minua ja vaimoani, mutta ei uskaltanut mukaan. Sen jälkeen on iltoja yhdessä vietetty, mutta kimppasaunomiset jäi tuohon, eikä kaverin vaimon siskoa ole enää näkynyt.
Kimppasauna vaimon ja vaimon kavereiden ja niiden aviomiesten kanssa kesällä. Alkoholia oli nautittu paljon. Oltiin saunassa vähän kukin milloinkin ja osa porukkaa uimassa, grillipaikalla, saunan eteisessä tai saunan kuistilla. Istuin saunan eteisessä muiden kanssa ja tunsin kun kalu alkoi hitaasti nytkähtelemään ja paisumaan. Vieressä istunut vaimo lähti uimaan ja eteisessä istunut toinen pariskunta siirtyi kuistille, jonne ovi oli auki. Jäin vastakkain istumaan ja juttelemaan vaimon kaverin kanssa ja kalu jatkoi hidasta paisumistaan. Tuo vaimon kaveri ei ole mitenkään nätti tai seksikäs, enkä tuntenut mitään vetoa häneen. Tahaton erektio vain kehittyi. Kalu osoitti taivasta kohti, en voinut sitä mitenkään peitellä. Siinä sitten vaimon kaveri erektiotani katseli nännit silminnähden pienissä rinnoissa kovettuen, ei sanonut mitään. Ehkä jotenkin vaistomaisesti tai ihan tiedostaen vielä lisää jalkojaan levitti niin, että näin kunnolla karvaisen pillun, vaikka ei hän sitä ollut mitenkään siinä peitellyt. Saunassa ei ollut ketään niin menin takaisin saunaan ja heitin oikein kovat löylyt saadakseni erektion laskemaan. Monesti on tuo vaimon kaveri sen jälkeen minuun kuumia katseita luonut. Vastakaikua ei ole saanut. Sellaista voi tahaton erektio sopivassa tilanteessa aiheuttaa.
Istuin uimahallin saunassa jalat koukussa ylälauteella ja nojailin seinään. Jossain vaiheessa tunsin, että kulli alkaa tahattomasti vähän heräilemään. En edes muista ajatelleeni mitään ihmeempää, mutta niin vain vähän alkoi kasvaa. Vanhempi mies istui kulmittain alalauteella ja tietysti avoimella näköyhteydellä vehkeisiini. Huomasin sen vilkaisevan mua kerran ja toisenkin. Katsoi suoraan vähän venähtänyttä kaluani. Vähän mietin, että pitääkö sitä nyt alkaa kyttäilemään. Nimittäin jollain kierolla tavalla se tuntuu jännältä, että joku näkee, kun alapäässä heräilee. Siis, ettei olekaan ihan täysin lerppa. Kalu kasvoi pikku hiljaa kevyeen puoliheijariin ja tuo vanhempi mies tarkasteli tilannetta toistuvasti. Kyllästyin löylyihin ja lähdin suihkuun. Kulli pomppien hypin lauteilta alas ja ukko seurasi varsin intensiivisesti. 😄
Eilen oli sellanen. Kaverin mies tuli samaan aikaan löylyihin ja hetken päästä seisoi,,,,teki mieli koskettaa sitä upeaa kalua, mutta en kehdannut ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli sellanen. Kaverin mies tuli samaan aikaan löylyihin ja hetken päästä seisoi,,,,teki mieli koskettaa sitä upeaa kalua, mutta en kehdannut ehdottaa.
Se seisoi sinulle. Olisit vaan kehdannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin miehen munaan kiinni saunassa? No johan olis touhua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin miehen munaan kiinni saunassa? No johan olis touhua...
joo varsinainen tripla. olettaen että kaveri oli mies.
näitä aika tavallisia juttuja myös itselläni: Saunottiin ja menin itsekseni lauteille. Panetti ihan törkeästi ja vähän tuli siinä runkkailtuakin omassa rauhassa, kunnes vaimo huhuili pukuhuoneesta tulevansa kylässä olleen ystävänsä kanssa löylyihin. Oli jotenkin noloa olla siellä kulli pystyssä ken en ehtinyt tekemään mitään ennen kuin ovi aukesi. Hymyt huulilla naiset istahtivat lauteille....ei paljoa juteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille vaimon kanssa kävi jotakuinkin samalla tavalla. Saunojia oli vaan useampi. Oli kaverin vaimon sisko myös, joka lähti saunasta ensimmäisenä tuhahdellen, siihen perään kaverin vaimo (joka oli kaverille jälkeenpäin sanonut, että tilanne kyllä kiihotti, muttei siskonsa käytöksen takia voinut jäädä). Kaveri jäi vielä vähäksi aikaa katsomaan minua ja vaimoani, mutta ei uskaltanut mukaan. Sen jälkeen on iltoja yhdessä vietetty, mutta kimppasaunomiset jäi tuohon, eikä kaverin vaimon siskoa ole enää näkynyt.
Ne ”kaveripariskuntien kimppasaunat” on suoraan sanottuna parinvaihdon ja ryhmäseksin esiaste. Kyllä ne osanottajat sen tietää ja sitähän ne myös haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana rupesi seisomaan uimahallin saunassa. Huvittavinta oli että toisella miehellä joka oli saunassa vastapäätä alkoi stondata myös. Ketjureaktio?
Helposti alkaa itselläkin seisomaan, jos nään seisokin.
Tämä johtuu ihmisten kyvystä empatiaan, kuten myös haukottelun ja naurun tarttuminen. Samoin kuin se haukottelu ja nauru ovat aitoja, niin se stondis on myös aito kiihottuminen.
Mietitkö, että alkaisi ottaan eteen vai?