Lue keskustelun säännöt.
Olisiko kenelläkään mitään runoa tms. millä voisi kertoa naimisiin menosta?
16.03.2006 |
Menemme vain perheiden todistaessa naimisiin ja ajattelimme ilmoittaa joillekin asiasta tekstiviestillä..(tylsää, tiedän ;D)
Mietin että olisiko kenelläkään mitään runon-,lorun- tms. pätkää mitä voisi kertomisessa käyttää?
Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla