Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TORSTAI, LOKAMASUT***

16.03.2006 |

Taas minä oon pinoa aloittamassa, aamuvirkku kun olen.

Tänään on sitten se neuvola klo 15. Vähän stressaa se painoasia, mutta täytyy yrittää vaan unohtaa koko juttu. Onneksi se terv.hoitaja on asian suhteen kiva ja asiallinen.

Pitäs siivota tämä talo, on pikkaisen sekaisin joka paikka, eiliset iltapalan jäljet siivoamatta ja pyykkivuori valtava. Anoppi lupautui hoitaan lapsia sen neuvolan ajaksi (jipii) enkä viiti sitä päästää sisään ennen raivausurakkaa.

ON: Väsymyksestä eilen ukkokullan kanssa juttelin, siis yritin saada sen tajuamaan, että se KUULUU raskauteen, alku ja loppuvaiheessa ja sille ei oikeen voi mitään. Tottapa tuo ymmärsi. Kumma kun pitää samat asiat selittää joka raskaudessa. Vointi muuten erinomainen.

Se hiiva mulla varmaan on, tänään saan lääkkeet ja menenee sitten aika pian ohi. Toivottavasti ei tuu jatkuvaksi vaivaksi. Ei oo kyllä koskaan ennen ollut.

Kirjoittelen vielä illalla neuvolakuulumiset.

Mianni 8+5

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuntuu, että paha olo alkaa vähän helpottaa, kun olen syönyt koko päivän jotain pientä vähän väliä :)

En kyllä aio tällä kertaa kerryttää ihan niin paljon painoa kuin kahdella aiemmalla, muuten polvet hajoaa.

Muuten kyllä vieläkin jotenkin epäilyttää onkohan tuolla mahassa ketään. Pelkään kanssa sitä tuulimunaraskautta, pelkäsin viime kerrallakin vaikkei siihen mitään aihetta varsinaisesti ollut.

t: Ovaja rv 8+risat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla