Te, jotka kirjoittatte "se tunne kun" tai käytätte sanamuotoa "koska x", voisitteko lopettaa nettiin kirjoittamisen?
Niin ja vielä: "menikö tunteisiin?" Ette te ole nokkelia ja hauskoja ja ajassa kiinni, olette tylsiä, kielitaidottomia ja rasittavia lampaita.
Kommentit (26)
Teinit kulkevat talvisinkin tennareissa, koska muoti.
Se tunne kun joku pahottaa mielensä...
Kuulostaisi kai liian aikuiselta jos ei lankeaisi porukan mukana joka pöljään muotisanontaan...
Mielensäpahoittaminen ja vittuilu on muotia. Sinä olet malliesimerkki siitä. Sulje koneesi tai isoveli tulee ja katkaisee nettiyhteytesi.
Taik sit te, jotka hermoo tämmösistä, voisitte lopettaa netin lukemisen :D
Ap, et sinä voi päättää, mitä ilmaisuja toiset käyttävät etkä kieltää toisia kirjoittelemasta. Sen sijaan sinä voi itse lopettaa palstojen selailun jos tietyt ilmaisut noin paljon ärsyttää. Muita et voi muuttaa, mutta itseäsi voit.
Huomasinpa lapsen käyttävän yksi päivä koska + sustantiivi ilmausta puheessaan. :D
George Orwell kirjoitti:
Mielensäpahoittaminen ja vittuilu on muotia. Sinä olet malliesimerkki siitä. Sulje koneesi tai isoveli tulee ja katkaisee nettiyhteytesi.
Koska mielensäpahoittaminen EI ole ollut suomalaisten päällimmäisin ajatus?
En muuten usko, että olet lukenut Orwellia wikipedian artikkelia enempää.
Vierailija kirjoitti:
Huomasinpa lapsen käyttävän yksi päivä koska + sustantiivi ilmausta puheessaan. :D
:(
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun joku pahottaa mielensä...
Koska mielensäpahoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja vielä: "menikö tunteisiin?" Ette te ole nokkelia ja hauskoja ja ajassa kiinni, olette tylsiä, kielitaidottomia ja rasittavia lampaita.
Kiitos! Olen kanssasi samaa mieltä.
Se tunne, kun avaat kielioppinatsin kirjoituksen, koska otsikko ja löydät kirjoitusvirheitä 😈
Miten meni noin niinku omasta mielestä
En lopeta, koska x.
Siinähän vääntelehditte turhanpäiväisessä harmistuksissanne. Ei se vika minun päässäni ole tässä tapauksessa :'D
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sinä lopettaa tämän palstan lukemisen jos tuo niin paljon sattuu sun aivoon? Täällä on demokratia ja sinä kuulut vähemmistöön, good bye!
Miksi?