Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset ole marssimassa Donald Trumpia vastaan?

Vierailija
21.01.2017 |

No?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla ei ole mitään hampaankolossa häntä vastaan. Hän ei ole polkenut mun naisen oikeuksia millään tavalla. Kukaan ei ole kourinut ja omaan asemaani olen päässyt omin voimin ilman seksuaalista häirintää. Naisilta olen saanut aikanani kuulla huorittelua yms. joka mielestäni lukeutuu myös seksuaalisen häirinnän alle . Olen ainoa nainen työyhteisössäni.  Kukaan ei ole koskaan tytötellyt tai kyseenalaistanut ammattitaitoani. En pidä Mr. Trumpista henkilönä mutta en myöskään Hillary Clintonista ja kaikkein vähiten Obamasta. Meillä Suomessahan opetetaan että pidetään suu kiinni jos ei ole oikeaa asiaa. Paskanpuhuntaa tulee välttää. No Obama oli just tuollainen presidentti. Puhui suut ja silmät umpeen tyhjää löpötystä. Sen huonompaa ja saamattomampaa  presidenttiä ei voi olla.

Vierailija
2/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssisin Trumpin puolesta. Kannattaako täällä auKoa päÄtä maailman merkittävimmälle henkilölle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta marssia sen takia, että joku sanoi seksistisen kommentin.

Vierailija
4/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä matka.

Vierailija
5/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni marssi oikeesti trumpin puolesta

Vierailija
6/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes sen arvoinen, että viitsisin kengänpohjiani kuluttaa. 

Vierailija
7/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se enää hyödyttäisi? Olisi pitänyt marssia viime vuoden viimeinen puolikas ja pitää meteliä, ja vieläpä tehdä se jossain muualla kuin Suomessa.

Kansa puhui, siinä on lopputulos. Tuliko jollekin yllätyksenä vaalivoiton jälkeen, että Trump valitaan OIKEASTI presidentiksi? :D

Vierailija
8/8 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se noista se paras ja on barack husseinia 100 kertaa parempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi