Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät mene kuntosalille, koska oma ulkonäkö hävettää?

Vierailija
20.11.2025 |

En halua, että kukaan näkee mua niissä ihme asennoissa ähertämässä. Eikä voi piiloutua hiustenkaan alle, kun ne pitäisi pitää kiinni treenin aikana.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskaltanut nuorempana mennä. Lopulta silloinen mieheni lähti mukaan. Nyt olen käynyt 4 vuotta salilla ja siellä ei ketään kiinnosta ei sitten yhtään ketä muita siellä on. 

Vierailija
2/11 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskaltanut nuorempana mennä. Lopulta silloinen mieheni lähti mukaan. Nyt olen käynyt 4 vuotta salilla ja siellä ei ketään kiinnosta ei sitten yhtään ketä muita siellä on. 

Onhan siellä kaikenlaisia tuijottajia, naureskelijoita ja kuvaajia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on ainoa syy, niin voin kertoa, että siellä saleilla on kyllä vartaloita hyvin laidasta laitaan eikä kukaan jaksa kiinnostua toisten tekemisista (kuin vain ehkä jotkut teinit ja se menee sitten täysin heidän kypsymättömyytensä piikkiin). Omalla salilla en ole ikinä huomannut mitään kyräilyä, ja siellä käy yhtä hyvin selkesti jostain rappeumista kärsivä ylipainoinen mummo kuin hyvin timmissä kunnossa olevat ihmiset, ja kaikkea siltä väliltä. Niin nuoria kuin vanhoja.

Vierailija
4/11 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä kaikenlaisia tuijottajia, naureskelijoita ja kuvaajia.

Ap

Olen käynyt tämän neljän vuoden aikana seitsemällä eri salilla enkä ole koskaan nähnyt noita. 

Vierailija
5/11 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkäsin tuota pitkään. Vuoden alussa päätin kuitenkin, että nyt loppui. Painoin aloittaessani 120 kg ja olen 165 cm pitkä, eli olen ihan kunnolla, sairaalloisen, lihava. Otin personal trainerilta ohjauksen, että tekee mulle saliohjelman.

Heti siellä salila tajusin, miten naurettavia ja typeriä pelkoni olivat olleet. Siellä oli ihan kaikenlaista porukkaa ensinnäkin, myös muita lihavia, vanhoja ihmisiä jne, ei pelkkiä nuoria ja timmejä kuten olin pelännyt. 2 kertaa viikossa olen käynyt nyt kohta vuoden, ja yhtäkään naureskelijaa, tuijottajaa tai kuvaajaa en ole nähnyt. Kyllä siellä kaikki vaan keskittyy omaan treeniinsä.

Vierailija
6/11 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis luulet, että tuntemattomat ihmiset on sinusta niin kiinnostuneita, että vain tuijottaisivat sinua tekemässä juttuasi? Et ole oikeasti niin kiinnostava. Kukaan ei ole. Salille mennään suorittamaan. Narsismin piirre tuollainen luulo.

Vierailija
7/11 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku VOI ajatella noin? 

Yhtä lailla ihmiset näkevät sinut kadulla. 

Vierailija
8/11 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku VOI ajatella noin? 

Yhtä lailla ihmiset näkevät sinut kadulla. 

Väitän että niitä naureskelijoita myös on enemmän siellä kadulla. Minulle on esimerkiksi kaupassa huudettu "läski" ja "valas", mutta kuntosalilla ei ole koskaan oltu asiattomia. 

Vierailija
9/11 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hiusjuttu on erityisen järjenvastainen. Täysin kieroa ajattelua ap:llä.

Vierailija
10/11 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt eri saleilla säännöllisen epäsäännöllisesti noin kymmenen vuotta kolmessa kaupungissa. Ketään ei ole ikinä, kertaakaan kiinnostanut toisen treenit. Kuvausta olen huomannut kaksi kertaa, ja molemmilla kerroilla kyseinen henkilö tuli kysymään että haittaako jos näyn vähän taustalla. Toisen kerran sanoin ei haittaa, toisella kerralla sanoin että siirryn sitten tästä muualle. Ketään ei kiinnosta mitä teet, ellet tee jotain niin vaarallisen näköisesti että vaarannat muut tai huudat kurkku suorana sotahuutoja motivaatioksi treenin aikana.

Ainoa aidosti negatiivinen kokemus on 18-19v:nä pienen paikkakunnan salilta, jossa vanhempi mies tuli valittamaan että "nuoriso vaan roikkuu puhelimella saleilla, laita hyvä tyttö se puhelin pois". Katsoin treeniohjelmaa puhelimelta sarjojen välissä, enkä edes tukkinut mitään laitetta keneltäkään.

Vierailija
11/11 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt lihavana salilla. Ainoa negatiivinen kokemus on, kun joskus jollain laitteella oli lauma teinipoikia juttelemassa, ja menin kysymään laitteessa istuneelta, että montako sarjaa vielä teet, kun tarkoitus oli päästä itse laitteeseen. Yksi niistä pojista sanoi, että lyllerrä suohon saata nan tantta. Minäpä sille sanoin, että ANTEEKSI MITÄ, voisitko toistaa. Mielellään kovemmin, niin että muutkin kuulee miten fiksu olit kun keksit noin hauskasti sanoa. Rohkeakin, että oikein uskalsit puolitoistametriselle naisihmiselle aukoa päätäsi. Oikein sankari. Kyllä ne siitä painuivat helvettiin, kun välikohtaus kiinnitti muidenkin huomion.

Muuten ei ole koskaan mitään negatiivista käynyt. Noita teinejähän voi kohdata myös vaikka vain lähikaupassa, ei se sali ainoa ole missä lihava voi saada keskenkasvuisten huutelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi