Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millanen ihminen nukkuu isojen koirien kanssa sängyssä?

Vierailija
21.01.2017 |

Eikö inhota se lian määrä mitä tuovat petiin, ja kesällä PUNKIT?! Eräs nainen ottaa 4 samojedia sänkyynsä. Miehettömällä tietty korvaa läheisyyden puutetta.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän nämä eläimet juuri toimivat pehmoleluina

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 2 kissaa ja 1 mäyräkoira ja on ihan normaalia et tulee nukkuu viereen. Ja ei niitä punkkeja tule jos osaa hoitaa koiraa oikein, eikä koira ole likainen jos sitä säännöllisesti pestään. Ja ainakin ite saan nukuttua paremmin jos mul on kissa kainalossa. Ja ei kannata hankkia eläintä jos ei edes suostu ottaa samaan sänkyyn nukkumaan. Eläimet on perheen jäseniä eikä mitään hauskuudeksi hankittuja leluja.

Mjoo onhan se hienoa herätä kaverintykönä siihen, kun koira on päästänyt nestettä petivehkeisiin, tai pyyhkinyt paskapersettä lakanoihin. Sitten katsoa sivusta kun kaveri hakee paperin ja levittää paskat lakanaan luullen että se on nyt puhdas, tai vaihtaa vain tyynyn puolen puhtaampaan. Siinä kyllä miettii, että jos naama säilyy normaalina ilman tulehduksia tästä reissusta niin saan huokasta helpotuksesta. Osa koiran omistajista ei välitä jos oma otus tekee noin vieraan tavaroille, mutta kun omaan nilkkaan sattuu niin vasta sitten aletaan tekemään asialle jotakin.

Ei ole ihan terve eläin jos paskat roikkuu perseestä ja anaalieritteet roiskuu. Taitaa olla kaverisi aika paska omistaja ja sinä muuten vaan tyhmä kun et puutu eläimen huonoon kohteluun.

No hyvinpäs sinä tekstistäni näet miten kaverit koiransa hoitavat. Kerrohan. Kuinka loistava eläinten kasvattaja se sinä olet? Miten minä voin puuttua asiaan, josta minulla ei ole pätkääkään tietoa ja jos nämä kaverit muutenkin koiraansa eläinlääkäreissä käyttävät tarpeen vaatiessa tai vastaavan asian takia, niin kai siihen on syy, miksi eläinlääkäri ei ole tehnyt jöötiä asiasta?

Oli loistava eläintenkasvattaja tai ei, jokainen osaa päätellä tuon tekstin perusteella että nuo koirat on joko jätetty kasvattamatta, tai ne ovat sairaita ja ilman hoitoa. En ole KOSKAAN tavannut aikuista koiraa, joka tekisi tarpeitaan sänkyyn tai ylipäätään sisälle, ja jos se niin tekee se on joko erittäin sairas tai sitä ei ole alunperinkään koulutettu sisäsiistiksi. Jollei ole osattu eläinlääkärille asiasta puhua, veikkaan että koiria ei ole edes sisäsiistiksi opetettu. Onko tuo sun kaverisi Tuksu kenties? 

Vierailija
42/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän koirat haisevat. Eli ihmiset jotka eivät haista niin hyvin kuin jotkut toiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän koirat haisevat. Eli ihmiset jotka eivät haista niin hyvin kuin jotkut toiset. 

Puhdas koira tuoksuu hyvältä. <3 

Vierailija
44/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka haluavat panna koiraa

Öhöhöhöhö...Mä oon niin v***n hauska! Röhröhröh...Röhkii eläimiin sekaantumisesta haaveileva idiootti. Jos sulla vippaa iso pyörä, älä oleta sen vippaavan muillakin.

Taisi jotain perää siinä olla kuitenkin kun noin suutahdit

Vierailija
45/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa haisee, ihminen haisee, lintu haisee, kala haisee. Hhhmmm...Hemmetti kaikissa elävissä olennoista on joku ominaishaju! Miksi koiran ominaishaju on sinusta paha? Oletko muuten koskaan ajatellut, että muut ihmiset haistavat myös sinun ominaishaju ja sekään ei välttämättä miellytä kuin pientä osaa ihmisistä.

Vierailija
46/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs turvallisuus? Pieni turre jää asentoa vaihtavan alle...

Miten pieni turre liitty otsikon kysymykseen? Luitko sitä edes? 

Minulla ei ole pieniä turreja ollut, mutta eiköhän nekin aika liukkaasti alta häippäise jos päälle meinaa tulla. En ole koskaan kuullut että koira tai kissa olisi vahingoittunut nukkuvan ihmisen alla. Ihmisvauva taas ihan eri asia kun ei sillä tavalla pääse alta pois. Ja edelleen, otsikko kuului: Millainen ihminen nukkuu ISOJEN koirien kanssa sängyssä.

Vierailija
47/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa haisee, ihminen haisee, lintu haisee, kala haisee. Hhhmmm...Hemmetti kaikissa elävissä olennoista on joku ominaishaju! Miksi koiran ominaishaju on sinusta paha? Oletko muuten koskaan ajatellut, että muut ihmiset haistavat myös sinun ominaishaju ja sekään ei välttämättä miellytä kuin pientä osaa ihmisistä.

Oleko muuten koskaan ajatellut, että minä en ole tunkemassa muiden ihmisten sänkyyn väkipakolla nukkumaan?

Vierailija
48/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleko muuten koskaan ajatellut, että minä en ole tunkemassa muiden ihmisten sänkyyn väkipakolla nukkumaan?

Ei tässä ole puhuttu mistään väkipakolla sänkyyn tunkemisesta, vaan ihmisistä jotka ihan vapaaehtoisesti antavat koiriensa nukkua sängyssä. Eivät ne varmaan ole koiriaan sun sänkyyn väkipakolla työntämässä.

Vierailija
49/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan päästä koiraa sänkyyni nukkumaan! Sille on oma peti lattialla sängyn vieressä. En halua lakanoiden ja peittojen haisevan koiralta, hyi!!

Vierailija
50/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot koirat (omistajat) lienee siistimpiä. Usein näkee lenkillä pikkukoirilla kuivuneet vanhat kakat roikkumassa takapuolen karvoissa.

Vierailija
51/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs turvallisuus? Pieni turre jää asentoa vaihtavan alle...

Miten pieni turre liitty otsikon kysymykseen? Luitko sitä edes? 

Minulla ei ole pieniä turreja ollut, mutta eiköhän nekin aika liukkaasti alta häippäise jos päälle meinaa tulla. En ole koskaan kuullut että koira tai kissa olisi vahingoittunut nukkuvan ihmisen alla. Ihmisvauva taas ihan eri asia kun ei sillä tavalla pääse alta pois. Ja edelleen, otsikko kuului: Millainen ihminen nukkuu ISOJEN koirien kanssa sängyssä.

Sano tuo niille, jotka toivat tähän keskusteluun kissansa ja fifinsä.

Vierailija
52/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s*atana. Anaalirauhaseritteet kuola karvat hilse tali mikrobifloora loiset kaikki siinä vuoteella vaikka et niitä paljain silmin näekään. Vuoteen kuuluisi olla freesi ja miellyttävä.

Lässyttäkää koirahullut ihan rauhassa hyvästä hoidosta joka muka estää edellämainitut sivutuotteet, me kaikki normaalit ihmiset ällöämme teitä.

Vierailija
53/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öhöhöhöhö...Mä oon niin v***n hauska! Röhröhröh...Röhkii eläimiin sekaantumisesta haaveileva idiootti. Jos sulla vippaa iso pyörä, älä oleta sen vippaavan muillakin.

Mä suutun helposti ihmisten typeryydestä. Maailmassa ihan oikeasti rääkätään päivittäin eläimiä raiskaamalla kuoliaaksi. Se ei ole vitsi, eikä hauskaa. Se on silmittömän raakaa ja sairasta. Se on oksettavaa ja sellaisesta vitsaili kertoo jotain sinusta ja se jokin ei ole mitenkään mieltä ylentävää...

Vierailija
54/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä sängyssä melkoinen määrä hilsettä ja eritteitä myös ihmisten jäljiltä, vaikkei sitä paljain silmin näekään. Ei se koira ole sen likaisempi kuin ihminenkään. Ja oma koira saa nukkua aina vaikka kainalossa jos haluaa! Nukkuu kyllä vain jalkopäässä. Ja toki suihkun kautta tarvittaessa ja kesäisin punkkitarkastuksen. 

Ikävää olisi elämä jos olisi niin bakteerikammoinen, ettei voisi normaalia elämää elää niin ihmisten kuin eläintenkin kanssa. Olen muuten ollut kipeänä viimeksi kuusi vuotta sitten, entä te? :D

Vierailija
55/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin..? Tuskin se koirakaan väkipakolla omistajansa sänkyyn tunkee. Eiköhän puhe ollut ihmisistä jotka haluavat nukkua lemmikkien kanssa.Katosko sulta punainen lanka?

Vierailija
56/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 2 kissaa ja 1 mäyräkoira ja on ihan normaalia et tulee nukkuu viereen. Ja ei niitä punkkeja tule jos osaa hoitaa koiraa oikein, eikä koira ole likainen jos sitä säännöllisesti pestään. Ja ainakin ite saan nukuttua paremmin jos mul on kissa kainalossa. Ja ei kannata hankkia eläintä jos ei edes suostu ottaa samaan sänkyyn nukkumaan. Eläimet on perheen jäseniä eikä mitään hauskuudeksi hankittuja leluja.

Näin juuri! Meillä myös näin.

Vierailija
57/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi s*atana. Anaalirauhaseritteet kuola karvat hilse tali mikrobifloora loiset kaikki siinä vuoteella vaikka et niitä paljain silmin näekään. Vuoteen kuuluisi olla freesi ja miellyttävä.

Lässyttäkää koirahullut ihan rauhassa hyvästä hoidosta joka muka estää edellämainitut sivutuotteet, me kaikki normaalit ihmiset ällöämme teitä.

Nyt nauratti, jos vuoteessa on anaalirauhaseritettä niin sen kyllä haistaa jos ei näe ja meidän sängyssä ei kyllä haise anaaöirauhaserite. "Tuoksu" on tuttu töistä, olen eläintenhoitaja. Ja lähteehän ihmisestäkin hilsettä ja karvaa ja kuolaa. Meidän koirat ei kyllä tuo myöskään loisia sänkyyn.

En voi ymmärtää miten ketään jaksaa haitata toisten valinnat. Meidän koirat nukkuu jalkopäässä sänkyä kun haluavat, eivät tosin ole hirveän isoja vaan enemmänkin keskikokoisia. 2 tolleria eli novascotiannoutajaa. Lämmittävät talvisin ihanasti jalkoja.

Vierailija
58/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko tuossa mitään outoa, eikös pienet koirat samalla tavalla tuo punkkeja ja likaa?

Tiedän erään naisen joka kylpee isossa ammeessaan kahden colliensa kanssa.. päässsä kyllä viirasi muutenkin.

Vierailija
59/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikrobifloora loinen!!! Anna mun kaikki kestää! Jäikö koulunkäynti ala-asteeseen? Ihan oikeasti, jos on noin oppimaton, ei sitä kannata mölytä ääneen. Juttelet sä vaan asioista joista jotain ymmärrät, jätä mikrobiologia (ja muut luonnontieteet) niille jotka niistä jotain ymmärtävät😉

Vierailija
60/83 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suutun helposti ihmisten typeryydestä. Maailmassa ihan oikeasti rääkätään päivittäin eläimiä raiskaamalla kuoliaaksi. Se ei ole vitsi, eikä hauskaa. Se on silmittömän raakaa ja sairasta. Se on oksettavaa ja sellaisesta vitsaili kertoo jotain sinusta ja se jokin ei ole mitenkään mieltä ylentävää...

Niin mutta jos se koira panee sua?